Apple Music nusirito artimumo vertimuose

Tema: Apple

Apple“ muzikos paslauga „Apple Music“ artimumo (intimacy) vertinimuose iš pirmos vietos nusirito į 5-ą.

2019 metų MBLM paskelbtuose artimumo vertinimuose (Intimacy Study) vertinami aplikacijų ir socialinių tinklų naudotojų emociniai ryšiai su prekiniais ženklais. Bendrame artimumo su prekės ženklais vertinime „Apple“ užėmė antrą vietą, lyderio poziciją užleisdama „Disney“ pernai užėmusiai 5-ą vietą lentelėje. Savo pozicijas šioje lentelėje 2019 metais pablogino ir „Amazon“, „YouTube“, „Whole Foods“, „Target“, „Google“, „Xbox“, BMW, „Jeep“, „Toyota“ ir daug kitų garsių prekės ženklų.

VIETA POKYTIS* PREKINIS ŽENKLAS KOEFICIENTAS
#1 77.9
#2 70.9
#3 69.8
#4 62.5
#5 61.4
#6 58.4
#7 57.7
#8 56.2
#9 54.8
#10 54.7
#11 54.5
#12 53.5
#13 53.5
#14 53.4
#15 50.9
#16 50.2
#17 49.8
#18 49.8
#19 49.4
#20 49.3
*Pokytis lyginant su 2018 metų rezultatais.
Duomenys: mblm.com

2018 metais „Apple Music“ paslauga užėmė pirmą vietą naudotojų artimumo su aplikacijomis ir socialiniais tinklais vertinime, o šiemet atsidūrė penktoje, prieš save užleisdama: „Pinterest“ (1), „Spotify“ (2), „Pandora“ (3) ir „Instagram“ (4).

MBLM paskelbtas 2019 metų artimumo su prekės ženklais vertinimas aplikacijų ir soc. tinklų kategorijoje.

Technologinių kompanijų kategorijojeApple“ jau nemažai metų išlieka pirmoje pozicijoje. Šie metai ne išimtis. Po pirmaujančios „Apple“, technologinių kompanijų kategorijoje eina: „Samsung“, „Google“, „Sony“, „Microsift“, AT&T, HP, „Verizon“, „Dell“ ir LG.

MBLM rezultatai paskelbti remiantis 6200 naudotojų JAV, Meksijoje ir JAE apklausomis.

Žymos

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Į viršų