Apple Music nusirito artimumo vertimuose
„Apple“ muzikos paslauga „Apple Music“ artimumo (intimacy) vertinimuose iš pirmos vietos nusirito į 5-ą.
2019 metų MBLM paskelbtuose artimumo vertinimuose (Intimacy Study) vertinami aplikacijų ir socialinių tinklų naudotojų emociniai ryšiai su prekiniais ženklais. Bendrame artimumo su prekės ženklais vertinime „Apple“ užėmė antrą vietą, lyderio poziciją užleisdama „Disney“ pernai užėmusiai 5-ą vietą lentelėje. Savo pozicijas šioje lentelėje 2019 metais pablogino ir „Amazon“, „YouTube“, „Whole Foods“, „Target“, „Google“, „Xbox“, BMW, „Jeep“, „Toyota“ ir daug kitų garsių prekės ženklų.
VIETA | POKYTIS* | PREKINIS ŽENKLAS | KOEFICIENTAS |
---|---|---|---|
#1 | 77.9 | ||
#2 | 70.9 | ||
#3 | 69.8 | ||
#4 | 62.5 | ||
#5 | 61.4 | ||
#6 | 58.4 | ||
#7 | 57.7 | ||
#8 | 56.2 | ||
#9 | 54.8 | ||
#10 | 54.7 | ||
#11 | 54.5 | ||
#12 | 53.5 | ||
#13 | 53.5 | ||
#14 | 53.4 | ||
#15 | 50.9 | ||
#16 | 50.2 | ||
#17 | 49.8 | ||
#18 | 49.8 | ||
#19 | 49.4 | ||
#20 | 49.3 |
2018 metais „Apple Music“ paslauga užėmė pirmą vietą naudotojų artimumo su aplikacijomis ir socialiniais tinklais vertinime, o šiemet atsidūrė penktoje, prieš save užleisdama: „Pinterest“ (1), „Spotify“ (2), „Pandora“ (3) ir „Instagram“ (4).
Technologinių kompanijų kategorijoje „Apple“ jau nemažai metų išlieka pirmoje pozicijoje. Šie metai ne išimtis. Po pirmaujančios „Apple“, technologinių kompanijų kategorijoje eina: „Samsung“, „Google“, „Sony“, „Microsift“, AT&T, HP, „Verizon“, „Dell“ ir LG.
MBLM rezultatai paskelbti remiantis 6200 naudotojų JAV, Meksijoje ir JAE apklausomis.