Jau galima atsisiųsti visą informaciją, kurią Apple turi sukaupusi apie mus

Tema: Apple

„Apple“ savo interneto svetainėje įdiegė naują skyrių — „Apple ID & Privacy“, kuriame esantys įrankiai leidžia atsisiųsti visą informaciją, kurią „Apple“ apie jus turi sukaupusi.

Su savo „Apple ID“ prisijungę prie naujo „Apple ID ir Privatumo“ skyriaus galite atsisiųsti „Apple“ apie jus sukauptus duomenis. Prisijungę rasite 4 punktus:

  • „Get a copy of your data“ leidžiantį atsisiųsti kompanijos apie jus sukauptus duomenis iš jūsų įrenginių ir naudojamų paslaugų.
  • „Correct your data“ — šio įrankio pagalba galite pataisyti/pakeisti savo duomenis.
  • „Deactivate your account“ — šis įrankis skirtas laikinai deaktyvuoti jūsų „Apple ID“ paskyrą ir uždrausti priėjimą prie joje esančių duomenų ir „Apple“ paslaugų.
  • „Delete your account“ — įrankis skirtas ištrinti jūsų paskyrą ir visų „Apple“ paslaugų apie jus sukauptus duomenis.

Kaip atsisiųsti visus Apple apie jus sukauptus duomenis

  • Atidarykite naršyklėje svetainę adresu privacy.apple.com
  • Prisijunkite prie jos įvesdami savo „Apple ID“ paskyros elektroninio pašto adresą ir su ja susietą slaptažodį. Jei reikia papildomos autentikacijos, leiskite prisijungti prie šios paslaugos paspausdami „Allow“ ir įveskite į kitą „Apple“ įrenginį atsiųstą patikros kodą.
  • „Manage your data“ puslapyje esančio „Get a copy of your data“ skirsnio apačioje paspauskite ant „Get started >“. Apple sukauptų su Apple ID susietų duomenų atsisiuntimas
  • Atsidariusiame puslapyje yra trys dalys:
    • pirmoji — paaiškinimas apie tai, kokiu formatu ir kokie duomenys jums bus atsiųsti ir tai jog gali praeiti iki 7 dienų kol „Apple“ šią informaciją paruoš ir jums atsiųs.
    • Antroje dalyje, yra skiltis su įvairiomis „Apple“ paslaugomis, pažymėję kurias varnele nurodysite, kad norite gauti atitinkamo tipo paslaugos apie jus sukauptus duomenis. Taip pat galite paspausti ant virš paslaugų sąrašo esančio „Select all“ mygtuko — tokiu būdu nurodydami jog norite gauti visų žemiau (pirmoje skiltyje) paminėtų paslaugų sukauptą informaciją. Apple sukauptų su Apple ID susietų duomenų atsisiuntimas
    • Trečioje skiltyje „Apple“ suteikia galimybę iš „iCloud“ serverių atsisiųsti tokius duomenis kaip „iCloud Drive“ saugykloje saugomi failai, „iCloud“ el.pašto žinutės ir „iCloud Photos“ turinį, kuriuos greičiausiai ir taip turite. Kompanija taip pat įspėja, kad šioje dalyje atsisiunčiamų duomenų kiekis gali būti didelis ir jų atsisiuntimas gali trukti ilgai. Norėdami juos atsisiųsti — pažymėkite kiekvieną eilutę individualiai arba paspauskite ant virš šio skirsnio, dešinėje pusėje esančio „Select all“ mygtuko jei norite atsisiųsti visus duomenis. Apple sukauptų su Apple ID susietų duomenų atsisiuntimas
  • Kai visą jus dominančią informaciją pažymėjote — spauskite ant puslapio apačioje esančio „Continue“ mygtuko.
  • Atsidariusiame lange galite nurodyti kokio dydžio gabaliukais norite gauti duomenis. Galite rinktis iš 1GB, 2GB, 5GB, 10GB ir 25GB parinkčių. Šis nustatymas neriboja bendro jums duomenų, kuris bus jums atsiųstas kiekio, o nurodo į kokio maksimalaus dydžio failus tuos duomenis suskirstyti. Numatytoji parinktis — 1GB.
  • Spauskite „Complete Request“
  • Atlikę šiuos veiksmus į registruotą „Apple ID“ el.pašto adresą gausite laišką informuojantį, kad užklausa gauta ir duomenys ruošiami.

Turėkite omenyje, kad apie tai, kad „Apple“ paruošė turimų apie jus duomenų rinkinį atsisiuntimui būsite informuoti „Apple/iCloud ID“ elektroninio pašto adresu, o duomenys serveryje bus saugomi 5 savaites, jei juos atsisiuntę nenurodysite ištrinti tuojau pat.

Ką apie sukauptų duomenų pateikimą rašo Apple

Kokiais formatais teikiate mano duomenis?

Tavo duomenis teikiame originaliais arba pramonės standartus atitinkančiais formatais, kuriuos paprasta atidaryti ir skaityti. Nuotraukos, vaizdo įrašai ir dokumentai bus pateikti originaliais formatais. Adresatai, kalendoriai, žymės ir paštas bus pateikti tokiais formatais kaip .vcf, .ics, .html ir .eml. Programų naudojimo informacija teikiama .json, .csv arba .pdf formato skaičiuoklėse arba failuose.

Kaip atsisiųsti ir peržiūrėti savo duomenis?

Atsisiųsk ir peržiūrėk savo duomenų failus naudodamas (-a) „Mac“ arba kitą asmeninį kompiuterį. Šiuos failus turėtų būti galima peržiūrėti naudojant numatytąsias „Mac“ ar kito asmeninio kompiuterio programas, įskaitant „TextEdit“ kompiuteriuose „Mac“ ir „Notepad“ sistemoje „Windows“.

Kai kurios skaičiuoklės programos tam tikrus didelius skaičius, pavyzdžiui, paskyros numerius, gali automatiškai suapvalinti į didžiąją arba mažąją pusę ir rodyti juos neteisingai. Jei duomenis nori peržiūrėti skaičiuoklėje, rekomenduojame esant galimybei naudoti „Numbers“.

Ar galiu savo duomenis perduoti kitam teikėjui ar paslaugai?

Taip. Tavo duomenis teikiame pramonės standartus atitinkančiais formatais, kuriuos lengva importuoti į kitas paslaugas. Kai gausi savo duomenis, galėsi juos nusiųsti arba perkelti į bet kokią pasirinktą paslaugą ar bet kokiu formatu.

Kodėl mano mokėjimo duomenys, įrenginio identifikatoriai ir el. pašto adresai yra užmaskuoti?

Tam tikrus tau duodamus duomenis, įskaitant kredito kortelės ar banko duomenis, įrenginio identifikatorius ir el. pašto adresus, užmaskuojame dėl tavo saugumo ir siekdami apsaugoti tave nuo vagystės ar sukčiavimo. Jei tau reikia šios informacijos, prisijunk prie savo paskyros arba kreipkis į savo banką ar finansinių paslaugų teikėją.

Kodėl mano datos ir laiko informacija rodoma neįprastu formatu?

„Apple“ klientai gyvena įvairiose lokalėse bei laiko zonose, ir dažnai laikui bėgant tas pats naudotojas „Apple“ paslaugomis naudojasi iš skirtingų vietovių. Siekdami užtikrinti nuoseklų formatą, datą ir laiką nurodome pramonės standarto suderintojo pasaulinio laiko (UTC) formatu.

Kodėl negavau savo įsigytų muzikos, vaizdo įrašų, programų ir knygų kopijų?

„Apple“ teikiami duomenys apima visų prekių, kurias įsigijai ar atsisiuntei iš „App Store“, „iTunes Store“ ir „iBooks Store“, sąrašą. Įsigytas turinys nėra asmens duomenys ir kartu su šiuo duomenų rinkiniu neteikiamas. Jei reikia, šias prekes gali pakartotinai atsisiųsti iš „App Store“, „iTunes Store“ arba „iBooks Store“.

Kodėl kai kuriuose įrašuose apie mano pirkinius „App Store“, „iTunes Store“ ir „iBooks Store“ yra žodis „biometrinis“?

Terminas „biometrinis“ reiškia, kad pirkimą patvirtinai naudodamas (-a) „Touch ID“ arba „Face ID“. „Apple“ niekada nerenka biometrinės informacijos ir jos nesaugo savo serveriuose.

Kodėl kai kurie pirkiniai yra netikėtai pažymėti kaip dovanų kortelės išpirkimas?

Jei tavo dovanų kortelės likučio nepakako pirkiniui įsigyti, ir pirkimui užbaigti buvo naudojamas tavo mokėjimo būdas, pirkinys gali būti rodomas kaip dovanų kortelės išpirkimas.

Kodėl informacija apie mano „iCloud“ saugyklos planą nurodyta „iTunes“ kategorijoje?

Tavo „Apple“ prenumeratų mokėjimus, pirkimo kvitus ir kitą operacijų informaciją tvarko mūsų paslauga „iTunes“. Todėl išsami informacija apie tavo „iCloud“ saugyklos planą saugoma „iTunes“.

Kodėl „Apple“ saugo mano sveikatos („Health“) duomenis?

„Health“ duomenys saugomi „iCloud“, kad juos būtų galima automatiškai atnaujinti visuose tavo įrenginiuose ir atkurti, jei prarastum įrenginį. „Apple“ nepasiekia ir nenaudoja šios informacijos jokiais kitais tikslais. Šią funkciją gali išjungti išjungdamas (-a) „Health“ „iCloud“ nuostatose.

Kaip galiu pasiekti savo sveikatos duomenis?

Yra du būdai pasiekti savo sveikatos duomenis. Šiuos duomenis gali atsisiųsti pateikęs (-usi) prašymą pateikti duomenis arba tiesiogiai pasiekti juos per programą „Health“ savo „iPhone“. Jei savo sveikatos duomenis nori pasiekti tiesiogiai per programą, bakstelėk savo naudotojo profilį viršutiniame dešiniajame programos „Health“ pagrindinio ekrano kampe ir pasirink „Export Health Data“ (eksportuoti sveikatos duomenis).

Kodėl „Apple“ saugo mano skambučių istoriją?

Kai esi prisijungęs (-usi) prie „iCloud“ keliuose įrenginiuose naudodamas (-a) savo „Apple“ ID, tavo skambučių istorija saugoma ir sinchronizuojama, kad galėtum atskambinti iš bet kurio įrenginio. „Apple“ nepasiekia ir nenaudoja šios informacijos jokiais kitais tikslais. Šią funkciją gali išjungti išjungdamas (-a) „iCloud Drive“ „iCloud“ nuostatose.

Kodėl tarp duomenų, pateiktų pagal mano prašymą, nematau savo pranešimų turinio?

Tavo pranešimai yra užšifruoti tavo įrenginyje ir jų negalima pasiekti be įrenginio slaptažodžio.

Ar galiu ištaisyti su savo „Apple“ ID susietus duomenis?

Taip, jei manai, kad kuri nors „Apple“ saugoma asmeninė informacija yra neteisinga, gali prašyti, kad ją atnaujintume.Prisijunk prie savo „Apple“ ID paskyros puslapio. Slink žemyn į dalį „Data and Privacy“ (duomenys ir privatumas) ir pasirink „Manage your data“ (tvarkyk savo duomenis). Kitame puslapyje, dalyje „Correct your data“ (taisyk savo duomenis) pasirink „Get started“ (pradėk).

Ar į jau pateiktą prašymą galiu įtraukti papildomų duomenų kategorijų?

Taip, gali paprašyti papildomų kategorijų duomenų. Jei nori pateikti antrą prašymą dėl duomenų rūšies, kurios jau esi prašęs (-iusi), palauk, kol dabartinis prašymas bus užbaigtas ir pašalintas iš tavo duomenų ir privatumo puslapio.

Turiu kelias „Apple“ ID paskyras. Ar gausiu duomenų, kuriuos „Apple“ saugo apie visas šias paskyras, kopiją?

Ne. Kiekvienas „Apple“ ID atitinka unikalią paskyrą. Jei nori gauti duomenų iš daugiau nei vienos „Apple“ ID paskyros kopiją, atskirai prisijunk prie kiekvienos paskyros ir pateik prašymą dėl kiekvienos iš jų.

Ar galiu paprašyti kitokių duomenų ar gauti jų kopiją?

Tam tikra „Apple“ saugoma informacija šiuo metu neįeina į standartinių duomenų užklausas. Jei nori, gali atskirai pasiekti šią išsamią informaciją ar jos paprašyti.

  • „Apple“ interneto parduotuvės pirkiniai: norėdamas (-a) peržiūrėti savo pirkinius interneto parduotuvėje per paskutinius 18 mėnesių, apsilankyk secure.store.apple.com/order/list ir prisijunk naudodamas (-a) savo „Apple“ ID. Jei nori paprašyti daugiau istorinės informacijos, susisiek su mumis.
  • Pastabos apie „AppleCare“ atvejį: gali paprašyti pastabų apie skambučio „AppleCare“ tarnybai atvejį susisiekdamas (-a) adresu privacy_response@apple.com.
  • Tiesioginiai el. laiškai: jei nori gauti „Apple“ tau siųstus tiesioginius el. laiškus ir rinkodaros pranešimus, susisiek su mumis.
  • „iTunes U“: jei nori peržiūrėti savo „iTunes U“ duomenis, paprasčiausiai prisijunk prie „iTunes U“.

Ar dėl savo duomenų tvarkymo galiu kreiptis į „Apple“?

Taip. Jei turi klausimų ar atsiliepimų apie mūsų privatumo politiką ar kitomis temomis, susisiek su mumis.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų