Apple garantinio remonto gidas atskleidžia ką kompanija taisys ir ko ne
Neseniai internete pasirodę dokumentai atskleidžia, kaip „Apple“ nustato ar „iPhone“ galima taisyti taikant garantinio remonto sąlygas ar ne.
Gali būti sunku nuspėti kas nutiks kai sugedusį „iPhone“ atnešite į autorizuotą „Apple“ servisą. „Apple“ beveik visiems savo įrenginiams turi taisykles, kuriose apibrėžta kokie požymiai nurodo, kad įrenginiui negali būti taikomos garantinio serviso sąlygos. Įprastai tai atvejai kai įrenginio gedimo priežastis yra nelaimingas atsitikimas, ardymas, neautorizuotas servisas ir neautorizuotos įrenginio modifikacijos.
Neseniai „Dropbox“ paviešintas 22 puslapių dokumentas pavadinimu „Visual/Mechanical Inspection Guide“ (VMI) datuotas 2017 metų kovo trečia diena, atskleidžia kaip „Apple“ instruktuoja savo technikus ir autorizuotų servisų darbuotojus patikrinti ar „iPhone“ galima taikyti garantinio remonto sąlygas, ar įrenginį reikia taisyti savininko lėšomis, ar tai problema kurios pašalinti negalima ir reikalingas naujas telefonas.
Kalbėdamas su pirmu šį dokumentą paviešinusia „Business Insider“, „Apple“ darbuotojas sakė, kad jie turi „po tokią instrukciją“ kiekvienam „Apple“ produktui. Jis sakė, kad mokymai kaip atpažinti fizinius pažeidimus ir įvertinti remonto kainą užima pusę technikų apmokymų laiko.
„VMI yra tai ką mes naudojame, tačiau nežiūrime į tą dokumentą kiekvienu atveju, nebent atvejis yra keistas“, - pasakojo „Business Insider“ kitas „Apple“ technikas.
Kaip gi atrodo tas VMI.
Didelė dalis VMI pateikiamos informacijos yra savaime suprantama ir jei „Apple“ produktus naudojate ilgesnį laiką, daugelis šių direktyvų neturėtų jūsų stebinti. Pavyzdžiui tai, kad jei telefonas yra paveiktas drėgmės už remontą turėsite susimokėti. Žinoma, deklaruojamų kaip vandeniui atsparių „iPhone 7“ ir „iPhone 7 Plus“ savininkus toks „Apple“ serviso pareiškimas gali ir nustebinti.
VMI dokumentacijoje nurodoma kokius klausimus reikia užduoti „iPhone“ naudotojui jei yra įtarimų, kad telefonas buvo pažeistas drėgmės:
Tiesa, dokumente yra ir įdomių dalykų. Pavyzdžiui tai, kad jei „Apple“ technikas pastebėjo „negyvą“ pikselį[1] — jis neprivalo šio gedimo taisyti, nebent klientas to prašo. Įdomu ir tai, kad „Apple“ pritaikys garantinio remonto sąlygas vieno plauko storumo įtrūkimui priekiniame „iPhone“ ekrano stikle, jei įtrūkimo srityje nebus įrenginio korpuso pažeidimų. Ne garantinio remonto atveju, priklausomai nuo telefono modelio, tai kainuotų apie 161-181 eurą[2].
Anksčiau „Apple“ gana nenoriai pripažindavo savo produktų problemas, tačiau reikalai šiuo klausimu taisosi. Gali būti, kad „Apple“ pakeitė savo poziciją po to kai plačiai nuskambėjo „iPhone 6“ problema pavadina „lietimo susirgimu“ ir gerokai pakenkė kompanijos kokybės kontrolės reputacijai. Neseniai „Apple“ patyliukais pratęsė pirmos kartos „Apple Watch“ garantiją, o sugedusius „iPad 4“ keitė naujesniais „iPad Air 2“ modeliais.
Kaip ten bebūtų VMI yra tik vadovas ir „Apple“ technikai kartais padaro išimtis ir pakeičia telefoną nauju, nors jei laikytis „Apple“ instrukcijų, tam „iPhone“ būtų galima garantinio serviso sąlygų ir netaikyti.
-
„Negyvu“ pikseliu vadinamas ekrano matricos taškas kuris visą laiką yra išsijungęs ir neaktyvus. Tai juodas taškas. Negyvo pikselio nereikėtų maišyti su užstrigusiu pikseliu ar šviesiu pikseliu, kurie taip pat yra ekrano defektai. ↩
-
„iPhone“ ekrano ir kitų pažeidimų remonto kainos:
Modelis Tik ekrano remontas Kiti pažeidimai iPhone 7 Plus 181,10 € 411,10 € iPhone 7 161,10 € 371,10 € iPhone 6s Plus,
iPhone 6 Plus181,10 € 391,10 € iPhone 6s, iPhone 6 161,10 € 351,10 € iPhone SE 161,10 € 311,10 € iPhone 5s, iPhone 5c,
iPhone 5161,10 € 311,10 € iPhone 4s Žiūrėti „Kiti pažeifimai“ 241,10 €
Informacija iš „Apple“ puslapio skirto Vokietijai ↩
Sveiki
Kas žino? Tai Lietuvoje remontuoja iPhone 6s priekinio stiklo plauko storio įtrūkimą pagal garantiją?
Taip, jei tai pirmų metų garantijos laikotarpis.
Ar remontuojami garsiakalbiu ir mikrofono defektai?
Manau tiksliausio atsakymo į šiuos klausimus sulauksite autorizuotame Apple servise.