Apple Watch trečioje vietoje pagal populiarumą

Praėjusį ketvirtį „Apple“ išmanųjį laikrodį aplenkė „Xiaomi“ ir „Fitbit“.

Nežiūrint to, kad lyginant su praėjusių metų antro ketvirčio duomenimis išmanios dėvimos elektronikos kiekiai išaugo 8-ais procentais.

„Canalys“ paskelbti duomenys rodo, kad „Xiaomi“ – Kinijos kompanija išgarsėjusi kopijuodama „Apple“ dizainą dabar pirmauja dėvimos elektronikos rinkoje. Ji antrojo ketvirčio metu iš gamyklų į prekyvietes išsiuntė 3,5 milijono vienetų šiai produktų kategorijai priklausančių įrenginių. Antroje vietoje esanti „Fitbit“ į parduotuves išsiuntė 3,3 milijono dėvimos elektronikos gaminių. „Apple“ liko trečioje vietoje su viso labo 2,7 milijono „Apple Watch“ laikrodžių.

„Series 1“ ir „Series 2“ „Apple Watch“ yra beveik metų senumo ir paklausos jiems kritimas yra suprantamas. Daugelis planuojančių įsigyti išmanųjį „Apple“ laikrodį dabar to daryti neskuba, nes jei tikėti gandais, ne už klanų „Apple Watch Series 3“ ir analitikai yra įsitikinę, kad šis naujas „Apple Watch“ kompaniją vėl iškels į dėvimos elektronikos pardavimų lyderius.

Kalbama, kad „Apple Watch Series 3“ turės prisijungs prie galimybę jungtis prie mobilių duomenų tinklų turinčių dėvimos elektronikos įrenginių. „Canalys“ prognozuoja, kad iki metų galo bus parduota 12 milijonų išmanių laikrodžių.

Šie duomenys kiek nesutampa su antro fiskalinių metų ketvirčio duomenų paskelbimo spaudos konferencijos metu Tim Cook išsakytu teiginiu, kad „“Apple Watch” pardavimai auga ir muša visus rekordus“.

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*