Naudojate „Family Sharing“ ir atnaujindami ar atsisiųsdami aplikacijas matote pranešimą apie klaidą?

„Family Sharing“ yra naudinga funkcija ir daugeliui „Apple ID“ turėtojų išsprendžia daug problemų, tačiau kartais ši funkcija gali tapti ir keistų klaidų priežastimi.

Family Sharing“ funkcija leidžia į šeimos grupę sujungtiems „Apple ID“ naudotojams dalintis aplikacijomis neperkant jų kiekvienam šeimos nariui atskirai. Tačiau, ši funkcija neretai sukelia ir problemų atsisiunčiant ar atnaujinant kai kurias aplikacijas. Šios, problemas sukeliančios aplikacijos, turi vieną bendrą bruožą – jos nėra suderinamos su „Family Sharing“ funkcija. Tačiau, kadangi jos yra nemokamas, pranešimas apie klaidą bandant jas atsisiųsti ar atnaujinti atrodo ne tik keistas, bet ir yra erzinantis. Gerai, kad yra būdų apeiti šią problemą, bent jau iki „Apple“ šią problemą panaikins. Kada tai įvyks sunku pasakyti, nes ši problema egzistuoja nuo „iOS 8“.

Kaip spręsti aplikacijų atsisiuntimo ir atnaujinimo problemą kai įgalinta „Family Sharing“ funkcija

Jei susidūrėte su konkrečios aplikacijos atnaujinimo ar atsisuntimo problema:

  • Ištrinkite problematinę aplikaciją„iPhone“ ar „iPad“. Jei nėra ko ištrinti, nes problema susijusi su naujos nemokamos aplikacijos atsisiuntimu – taip pat vykdykite žemiau aprašytus žingsnius.
  • Atsijunkite nuo „iTunes & App Store“ paskyros (išsiloginkite). Atsijungti nuo „iCloud“ paskyros nereikia.
  • Atidarykite „App Store“ aplikaciją „iPhone“ ar „iPad“.
  • Raskite aplikaciją, kurios negalėjote atnaujinti ar atsisiųsti
  • Paspauskite ant Get arba debesėlio piktogramos – priklausomai nuo to, kuris rodomas jūsų įrenginyje.
  • Paspauskite Use Existing Apple ID ir prisijunkite naudodami savo „Apple ID“.

Atlikus šiuos veiksmus aplikacija turėtų atsisiųsti į įrenginį.

Nors tai labiau laikinas problemos sprendimas nei jos panaikinimas, pasinaudoję aukščiau aprašytu būdu bent jau galite atsisiųsti aplikaciją ar naujausią jos versiją. Ši problema susijusi su tuo, kad kai kurių aplikacijų kūrėjai savo aplikacijų nėra įtraukę savo nemokamų aplikacijų į suderinamų su „Family Sharing“ sąrašą. Dėl šios priežasties jei aplikaciją yra atsisiuntęs vienas šeimos grupės narys aplikacijų registre įvyksta klaida, nes „bandoma atsisiųsti aplikaciją, kuri jau yra atsisiųsta“.

Jei aplikacija yra mokama ir nėra įtraukta į su „Family Sharing“ suderinamų aplikacijų sąrašą – atsisiųsti nemokamai jos negalėsite, net jei vienas iš „šeimos grupės“ narių yra ją įsigijęs ir jums teks ją įsigyti taip pat.

Kaip įjungti automatinį aplikacijų atnaujinimą

Tai gali pasirodyti keistas klaidos taisymo ar problemos sprendimo būdas, tačiau daug kam, susiduriančiam su aplikacijų atnaujinimų ar atsisiuntimo problema, šis metodas suveikia - įgalinkite automatinį aplikacijų atnaujinimą.

  1. Atidarykite Settings aplikaciją
  2. Paspauskite „iTunes & App Store“
  3. Įjunkite automatinį aplikacijų atnaujinimą paslinkdami slankiklį esantį dešiniau „Apps“ „Automatic Downloads“ skirsnyje.

Pabandykite šį metodą iki „Apple“ išspręs šią problemą.

Įsitikinkite, kad bendrinate savo įsigytą turinį

Tai gali atrodyti akivaizdu, tačiau atminkite, kad jei savo įsigyto turinio nebendrinate – tai gali būti šios problemos priežastimi

  1. Atidarykite Settings aplikaciją „iOS“ įrenginyje
  2. Paspauskite ant Apple ID ekrano viršuje
  3. Paspauskite Family Sharing
  4. Paspauskite ant savo vardo
  5. Įgalinkite dalinimąsi aplikacijomis paslinkdami parinkties įjungimo svirtelę esančią dešiniau Share My Purchases
Apytikslis skaitymo laikas – 2 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*