Savaitės naujienų apžvalga: 38-a 2016 metų savaitė

38-os 2016 metų savaitės naujienos ir gandai, kuriems nebuvo dedikuoti atskiri straipsniai „Mac Arena“ svetainėje, o taip pat nemokamai ar pigiau platinamų ir naujų „iOS“ bei „OS X“ aplikacijų savaitės rinkinys.

  • „Apple“ išleido naujas, kinematografijas „iPhone 7“ ir „Apple Watch 2“ reklamas.

  • Dar viena linksma „Apple“ reklama, šį kartą „Apple Music“.
  • Panašu, kad pasirinkę „Jet Black“ spalvos „iPhone 7“, visą jo korpuso grožį anksčiau ar vėliau turės slėpti dėkluose. Anksčiau, kad telefonas nesusibraižytų, o vėliau jei jis jau susibraižė. Ir panašu, kad nepadarius to anksčiau („Apple“ rekomenduoja šiems modeliams naudoti dėklus) - tikrai teks daryti vėliau.
  • „iPhone 7“ vs „iPhone 6s“ atsparumo dūžiams testas.
  • „iPhone 7“ vs „Galaxy S7“ išgyvenimo panardinimo giliai į vandenį (~9 metrus) testas.
  • „Apple“ pažadėjo ištaisyti klaidą dėl, kurios „Lightning“ jungtimi pajungiamų, specialiai „iPhone 7“ ir „iPhone 7 Plus“ „EarPods“ sukurtų ausinių valdymo pultelis gali tinkamai neveikti ir nors muzika ir toliau groja atsiliepti į telefono skambutį ar aktyvuoti „Siri“ gali nepavykti.
  • Kas „Apple“ „Lightning to 3.5mm“ adapterio viduje?
  • „Tumblr“ paskelbė, kad įdiegė „Live Photos“, kurį „Apple“ pristatė kartu su „iPhone 6s“ ir „iPhone 6s Plus“ palaikymą.
  • Pora video apie tai, kaip „Jet Black“ spalvos „iPhone 7“ išgyvena kontaktą su visokiais braižančiais daiktais.

  • „Adobe“ išleido naujas „Lightroom CC“ 2015.7 ir „Lightroom 6.7“ versijas, kurių aprašymuose teigiama, kad šiose aplikacijų versijose įdiegtas „macOS Sierra“ palaikymas. Kompanija rekomenduoja „Mac“ naudotojams šias atnaujintas „Lightroom“ versijas įdiegti prieš diegiant „macOS Sierra“. Kas naujo šiose „Lightroom“ versijose skaitykite „Adobe“ žiniaraštyje.
  • „IHS Markit“ paskaičiavo kiek „Apple“ kainuoja surinkti 32GB talpos „iPhone 7“. Kompanijos specialistų duomenimis visos detalės kartu sudėjus kainuoja 224,8 dolerius (įskaitant 5 dolerius už surinkimą). Palyginimui, „iPhone 6S“ bazinių komponentų kaina buvo 36,89 dolerio didesnė. „iPhone 7“. „iPhone 7“ ekranas – 43 doleriai, tinklo plokščių rinkinys - 33,90 dolerio, lustas „А10 Fusion“ - 26,9 dolerio ir kamera – 19,9 dolerio. Dėžutės turinys: „EarPods“ su 3,5 mm garso lizdo adapteriu, įkroviklis ir kabelis kainuoja 11,80 dolerio, o 1960 mAh talpos baterija įvertinta vos 2,5 dolerio. Teigiama, kad „Apple“ vieno įrenginio marža yra didžiausia iš visų telefonų gamintojų – maždaug 184 doleriai. Pagaminti „iPhone 7“ kainuoja 13,30 dolerio pigiau nei „iPhone 6s“ ir tai dar labiau padidins kompanijos gaunamą pelną.
  • Ar ruošiatės pirkti naują „iPhone 7“ sau ir savo augintiniams? Pirmą dieną, kai Kinijoje buvo pradėta prekyba naujais „iPhone 7“, Kinijos milijardieriaus sūnus, savo Aliaskos malamutui vardu Coco, nupirko 8 „iPhone 7“. Klausiate kam - o gi dėl linksmumo. Šia informacija ir nuotraukomis, Kinijos verslininko Wang Jialin, kurio turimas turtas vertinamas 30 milijardų JAV dolerių sūnus Wang Sicong, pasidalino populiariausiame Kinijoje socialiniame tinkle Weibo. Tiesa, reikia paminėti, kad nuotraukomis buvo pasidalinta patvirtintoje jo šuns paskyroje.

  • „Apple“ išleido programuotojams skirtų „watchOS 3.1“ ir „tvOS 10.0.1“ bei programuotojams ir viešiems testuotojams skirtas „iOS 10.1“, „macOS 10.12.1“ pirmąsias beta versijas.
  • „Apple“ jau kelis mėnesius derasi su „McLaren Technology Group“ kompanija gaminančia sportinius automobilius ir turinčia savo „Formula 1“ komandą. Žinovai teigia, kad „Apple“ labai suinteresuota „McLaren“ įsigijimu. Jei toks sandoris vyktų, manoma, kad jo vertė būtų 1,3–1,9 mlrd. JAV dolerių ir tai būtų didžiausias „Apple“ pirkinys nuo „Beats“ įsigijimo. Tiesa, „McLaren“ gandus apie tai jog derasi su „Apple“ dėl jos pardavimo neigia.
  • „iPhone 7 Plus“ prieš „Galaxy Note 7“ laboratorinis dūžio testas.
  • Naujas „Apple“ patentas rodo, kad kompanija dirba su lanksčių ekranų technologijomis. Patente pavadinimu „Transparent structures filled with electrically active fluid“ aprašomas metodas leidžiantis kurti lanksčius ekranus, kurie gali būti naudojami biometriniuose matuokliuose arba „Apple Watch“ laikrodžių apyrankėse.
  • „Apple“ planuoja atidaryti savo „Apple Store“ parduotuvę šalia pagrindinio „Samsung“ biuro Seule. Įprastai „Samsung“ yra ta kompanija, kuri JAV stengiasi savo parduotuves atidaryti šalia „Apple Store“. Dabar Pietų Korėjoje, kur „Apple“ turi tik 10% rinkos, o „Samsung“ ir „LG“ kartu paėmus 80%, nurarė pasielgti „Samsungiškai“. Dar nėra aišku kaip į tai, kad pirmą šalyje savo parduotuvę „Apple“ planuoja atidaryti tiesiai prieš „Samsung“ nosį, sureaguos Pietų Korėjos gigantė.
  • Nors penktadienį Lietuvoje prasidėjus prekybai „iPhone 7“ telefonais didelių eilių prie jais prekiaujančiais parduotuvių nesimatė. Matyt dėl gauto riboto telefonų skaičiaus bei „iPhone 7 Plus“ nebuvimo, prieš atidarant parduotuves prie kelių iš jų rikiavosi tik nedidelis, apie 10-ties entuziastų būrelis. Rusijoje vaizdelis visai kitoks. Prie GUM parduotuvės Maskvoje esančios Raudonojoje aikštėje apčiuopiama eilė pradėjo jau formuotis ketvirtadienio vakare ir prieš atidarant parduotuvę penktadienį 10:00 eilė jau buvo visai nemenka.
    „iPhone 7“ laukiančių ir perkančių eilė Maskvoje esančioje parduotuvėje GUM

    „iPhone 7“ laukiančių eilė prie Maskvoje esančios parduotuvės GUM

    „iPhone 7“ laukiančių eilė prie Maskvoje esančios parduotuvės GUM
  • Internete pasirodė „Apple Watch | HERMÈS“ laikrodžio reklama. Nors šios reklamos autentiškumas kol kas nėra aiškus, bet labai galimas dalykas, kad tai tikra reklama, bent jau nuotraukos neseniai patalpintos šiam „Apple“ laikrodžiui dedikuotame puslapyje leidžia taip manyti.
  • Kaip „Apple Watch 2“ mikrofonas išstumia vandenį.
  • „iPhone 7“ gali atlaikyti virimą vandenyje ir sušaldymą „Coca-Cola“.

  • „Messages“ skirtų aplikacijų pridygo kaip grybų ir dabar jų jau daugiau nei 1650. Pačios populiariausios yra „sticker’iai“ - jų 1251-a, kitos 402 tai naujienos ir žaidimai. Iš „stickers“ kategorijos 944 aplikacijos yra mokamos, didele dalimi jos yra mokamos (86% - 0,99€; 12% 1,99€ ir 1% 2,99€).
  • Maskvoje įsikūrusios kibernetinio saugumo kompanijos „Elcomsoft“ komanda aptiko, kad į „iOS 10“ „backup’ą įsilaužti galima apie 2500 kartų greičiau nei tai padaryti galima buvo į „iOS 9“ atsarginę duomenų kopiją. „Elcomsoft“ teigia, kad ši spraga susijusi su backup’us apsaugančiu slaptažodžiu, kurio patikros cikle yra praleidžiama tam tikri patikros ciklai“. Džiugina tik tai, kad programišius norintis įsilaužti į šiuos duomenis turi turėti fizinį priėjimą prie kompiuterio ir padaryti tai nuotoliniu būdu negali.

iOS ir OS X žaidimai ir aplikacijos

iOS žaidimai

taikomosios iOS aplikacijos

naujos iOS aplikacijos

OS X/macOS aplikacijos

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Į viršų