Jei susidūrėte su Wi-Fi problemomis įdiegę „iOS 10“
Nauja „iOS 10“ operacinė sistema pilna visokiausių patobulinimų, tačiau kaip ir kiekvienoje kitoje naujai išleistoje operacinėje sistemoje joje yra klaidų.
Vienas iš nepatogumų, kuriuos patiria kurie „iOS 10“ „iPhone“ ir „iPad“ įdiegę naudotojai yra susijęs su Wi-Fi tinklu. Tos problemos įvairaus pobūdžio, nuo negalėjimo prisijungti prie Wi-Fi tinklo, slaptažodžio nepripažinimo, pilko ir neaktyvaus Wi-Fi nustatymų skyriaus iki lėto tinklo ar nestabilaus tinklo.
Žemiau keli būdai šioms problemoms spręsti:
Priverstinis perkrovimas
Wi-Fi problemas, kaip ir daugelį kitų verta pradėti nuo įrenginio perkrovimo, tik tai turėtų būti ne paprastas išjungimas ir įjungimas, o „Force restart“. Nuspauskite ir palaikykite bent 10 sekundžių nuspaudę „iOS“ įrenginio į/išjungimo ir „Home“ mygtukus vienu metu iki įrenginys persikraus ir ekrane pamatysite „Apple“ logo.
Jei naudojate „iPhone 7“ ar „iPhone 7 Plus“ - įrenginiui perkrauti nuspauskite ir palaikykite bent 10 sekundžių nuspaudę „iOS“ įrenginio į/išjungimo ir garso sumažinimo mygtuką vienu metu iki įrenginys persikraus ir ekrane pamatysite „Apple“ logo.
Jei taip vyksta tik vienoje vietoje, tarkim namie – perkraukite ir maršrutizatorių.
Iš naujo prisijunkite prie Wi-Fi tinklo
Jei nepavyksta prisijungti prie Wi-Fi tinklo, nes net suvedus teisingą slaptažodį vis tiek tvirtinama jog jis neteisingas, vietoje jo vedimo vėl ir vėl nurodykite įrenginiui pamiršti šį tinklą Settings → Wi-Fi → Forget This Network ir patvirtinkite savo veiksmus. Atlikę šiuos veiksmus vėl prisijunkite prie to tinklo suvesdami visą reikalingą informaciją.
Atstatykite tinklo parametrus
Daugelis su tinklais susijusių problemų išsprendžiamos atstačius gamyklinius tinklo parametrus. Atstatant šiuos parametrus ištrinami įrenginyje esantys dns kešo, DHCP ir kiti tinklo duomenys. Norėdami atstatyti tinklo nustatymus į išeitinius: Settings → General → Reset → paspauskite ant Reset Network Settings
Išjunkite Wi-Fi tinklo paslaugas
Kai kurie vartotojai tvirtina su Wi-Fi susijusias problemas išsprendę išjungdami „Wi-Fi Networking“. Tai padaryti galima Settings > Privacy > Location Services > System Services → Wi-Fi Networking
Šis nustatymas susijęs tik su lokacijos paslaugomis naudojamomis Wi-Fi tinklo ir pačio tinklo neatjungs.
Naudokite ne paslaugos tiekėjo DNS
Nors DNS serveriai lūžinėja retai, tačiau priklausomai nuo paslaugos tiekėjo patikimumo jie gali pradėti atitinkamai šlubuoti. Pabandykite „Google DNS“ (8.8.8.8 ir/ar 8.8.4.4) ar „OpenDNS“ (208.67.222.222 ir/ar 208.67.222.220) adresus.
Wi-Fi Assist
„iOS 9“ „Apple“ pristatė „Wi-Fi Assist“ funkciją, kurios pagalba galima turėti patikimesnį interneto prisijungimą, kai Wi-Fi tinklas pradeda „trūkčioti“. Daugiau apie „Wi-Fi Assist“ skaitykite čia.
Atstatykite gamyklinius įrenginio nustatymus
Jei nei vienas iš aukščiau paminėtų būdų nepadėjo ir esate įsitikinę, kad su Wi-Fi maršrutizatoriais viskas tvarkoje - pabandykite atstatyti gamyklinius įrenginio parametrus per „iTunes“ ir vėl įrenginį sukonfigūruoti kaip naują. Tokiu būdu atsikratysite galimai problemą sukėlusių nustatymų.
Atminkite, kad atstatydami gamyklinius parametrus prarasite visus įrenginyje esančius duomenis, todėl prieš tai duomenis išsaugokite (Backup).
Gamyklinių nustatymų grąžinimo procedūros aprašymą rasite straipsnyje Jei nutarėte parduoti „iPhone“, „iPad“ ar „iPod touch“ su įdiegta „iOS 7“ ir naujesne „iOS“ versija ar tokį įsigyti „iš rankų“.
Atminkite, kad po to kai telefone bus atstatyti gamykliniai parametrai, geriau telefoną vėl iš naujo nustatyti kaip naują, neatstatinėjant duomenų iš „backyp’o“ ir tik patikrinus ir įsitikinus, kad Wi-Fi dabar veikia duomenis atstatyti.
Amžinai ta pati problema, jau nuo kokios iOS6 laikų:)
Tai, kad kai kurie „iOS“ naudotojai ją patiria nereiškia jog tai yra masinis reiškinys. Asmeniškai aš su WiFi problema nesu susidūręs nei viename iš savo „iOS“ įrenginių.
Dažniausiai su ja susiduria kokius nors egzotiškus maršrutizatorius arba specifines konfigūracijas (neretai be supratimo kam to reikia ir kaip tai veikia) naudojantys piliečiai.
Man kita problema, gal kas susidūrę? Neveikia vietos nustatymo funkcija Safari naršyklėje, pavyzdžiui: http://www.trafi.lt, nors google maps veikia o.O
Nenaudoju per naršyklę nei vieno nei kito (trafi.lt apskritai nenaudoju), bet gal Safari uždraustas priėjimas geolokacijos duomenų?
P.S. O kam tas trafi reikalingas? Be to jie atrodo turi aplikaciją ar ir ji neveikia?
Jeigu būtų uždraustas, tai neveiktų ir google maps.
Kartais tenka pačiam važiuoti viešuoju transportu ar tėvams, tai gera paslauga.
Problema ir su delfi.lt orų prognozės svetaine, neveikia vietos nustatymas.
Iš pavadinimo pamaniau, kad trafi tai bus kažkas susiję su informacija apie kamščius ir panašiai.
Man taip pat, panašu, kad ten nesugaudo mano vietos nepriklausomai nuo to WiFi įjungtas ar išjungtas. Spėčiau, kad čia svetainės bėda ir apskritai ten bėda, nes atidarius svetainę tokį „špygutės“ dydžio žemėlapį rodo...
Dėlfi neskaitau, bet eksperimento vardan užėjau ir toje reklamos marmalynėje taip ir nesupratau kur ten žiūrėti, kad sužinoti nustatė jie mano vietą ar ne... Prognozę rodo Lietuvos :) (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys). O ką Delfi orai tikslesni nei weather.com? Šiaip tai jei www nori naudoti geolokacijos informaciją - turėtų iššokti langelis su klausimu leisti ar ne. Google Maps - iššoka, weather.com - iššoka, o trafi ir delfi, bent jau man niekas neiššoko.