Azartiškas, įtraukiantis, nervus gadinantis „Vainglory“

Azartiškas, įtraukiantis, nervus gadinantis, tai tik keli žodžiai apibūdinantys žaidimą „Vainglory“.

Praėjo nemažai laiko, kol išlepintas „on-line“ PC žaidimų (ypač LOTRO) atradau vertą dėmesio, gerokai vaizdo grafika išsiskiriantį ir tik planšetiniams kompiuteriams skirtą kandidatą juos pakeisti. Aplink karaliaujant visiškai paprastiems, nesudėtinga žaidimo mechanika ir ypač grafika pasižymintiems žaidimams, „Vainglory“ atrodė tarsi dievo dovana.

Pirmą kartą pristatytas publikai „Vainglory“ buvo 2014 m. – „Apple“ rugsėjo konferencijos metu kaip vaizdo apdorojimo technologijos „Metal“ pristatymo dalis. Niekas nuo scenos labai neakcentavo pačio žaidimo, o ir tikslas buvo ne tas, tačiau tai privertė mane atkreipti dėmesį ir sulaukti oficialaus žaidimo starto, kuris įvyko tų pačių metų lapkričio 16 d.

2012 m. vasario mėnesį keli buvę „Rockstar“, „EA Digital“, „Riot“, „Blizzard“ ir „Insomniac“ ambicingi programuotojai susibūrė į kompaniją „Super Evil Megacorp.“, bendram tikslui – sukurti MOBA žaidimą skirtą planšetiniams kompiuteriams. Vos išleistas, žaidimas susilaukė milžiniško dėmesio ir teigiamų įtakingų žaidimų kritikų vertinimo.

2015 m. šis žaidimas buvo „Apple“ apdovanotas, kaip vienas iš 10 geriausių „dizaino kategorijoje“.

Nepaisant liaupsinimų, žaidimas turėjo ir rimtą spragą, dėl kurios daug žaidėjų (tarp jų ir aš) kuriam laikui tiesiog nustojo jį žaisti. Žaidimo forumas akimirksniu užsipildė naujais skundais: „Tai apgailėtina!“, „Tai tiesiog laiko gaišinimas!“, „Darykite ką nors!“. Žaidimo entuziastai skundėsi nesąžiningais žaidėjais, kurie prisijungia prie kovos, o vėliau nedalyvauja joje, bet vis tiek gauna taškus ir kyla lygyje. Programuotojai, norėdami išsaugoti esančius ir pritraukti naujus žaidėjus, turėjo gerai pasukti galvas. Šiai dienai situacija visiškai pasikeitė. Sukurtas geras mechanizmas užtikrinantis, kad pateksite į komandą su žaidėjais, kurie tikrai nori žaisti.

Kas gi yra tas „Vainglory“?

Žaidimo veiksmas vyksta nedideliame pasaulyje pavadintame „Halcyon Folds“, kuriame dviejų priešiškų stovyklų komandos kovoja viena prieš kitą (PVP). Jų tikslas sunaikinti priešininkų komandos bazėje esantį kristalą „Vain Crystal“. Komandą sudaro 3, atsitiktine tvarka parinkti žaidėjai, kurie prieš kovos pradžią pasirenka personažą.

Jei turite žaidžiančių draugų ar priklausote komandai – galite sukurti savo gildiją parinkdami jos narius savo nuožiūra. Personažų pasirinkimas platus: 24 ir žaidimo kūrėjai ties šiuo skaičiumi sustoti neplanuoja ir periodiškai vis prideda po vieną naują „veidą“.

Žaidime kiekvienas ras savo skonį atitinkantį personažą. Čia galima rinktis: nuo mago iki kario ar šaulio, nuo vilkolakio iki skraidančio ir ugnimi besispjaudančio drakono. Visi personažai yra unikalūs ir apdovanoti skirtingais gebėjimais.

Kiekviena kova prasideda „nuo nulio“, t.y. visų žaidėjų lygiai, gebėjimai yra tokie patys ir auga kovos eigoje. Kiekvienas žaidėjas lavina savo personažą jam patinkančia linkme ir galimybių tam yra daug. Vidutiniškai kova trunka 20-30 min., tad reikia įvertinti ar galėsite jai skirti tiek laiko. Kovos metu tenka įveikti ne tik priešininko komandą, bet ir nugalėti priešininko tvirtovę saugančius pabaisas ar patrankas, o praėjus 15 žaidimo minučių viena iš komandų gali į savo pusę prisivilioti galingą monstrą - Krakeną, bet prieš tai reikės įveikti ne tik jį, bet ir priešininkus, kurie taip pat nenorės jo lengvai atiduoti.

Didelio žaidimo populiarumo dėka, pradėti rengti skirtingi turnyrai ir net pasaulio čempionatai į kuriuos suvažiuoja geriausi „Vainglory“ žaidėjai.

„Vainglory“ gali žaisti tiek „iOS“ tiek „Android“ vartotojai. Jei nesate abejingas tokiam žanrui tai nepasigailėsite išbandę, o jei truks kompanijos - rašykite, prisijungsiu. Beje, kol pabaigiau rašyti kūrėjai išleido rimtą žaidimo atnaujinimą.

Nuorodos „Vainglory“ žaidimui atsisiųsti: - „iTunes App Store“
- „Google Play“

Apytikslis skaitymo laikas (neskaičiuojant vaizdo įrašų žiūrėjimo)3 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Daniel „iMHO“

Apple entuziastas, iMHO tinklaraščio Facebook'e autorius, rašantis iš idėjos objektyvias ir subjektyvias naujienas bei mintis apie obuolinę kompaniją ir ne tik.

Komentarų: 2 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Tai Ramunai, zaidi sita ?

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*