„Forbes“ paskelbė 25 pasaulyje brangiausių prekės ženklų sąrašą
„Forbes“ paskelbė pačių brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašą ir nežiūrint akcijų kritimo - „Apple“ sekasi puikiai.
„Forbes“ paskelbė savo kasmetinį „brangiausių pasaulio prekės ženklų“ sąrašą. Nežiūrint pastaraisiais mėnesiais stipriai gravitacijos veikiamos „Apple“ akcijų kreivės - „iPhone“ ir „Mac“ kompiuterių gamintojos vardas vėl šios lentelės viršuje. „Apple“ kompanijos vardas pirmoje „Forbes“ lentelės versijoje minimas jai šešti metai iš eilės.
Kupertino kompanijos vardas įvertintas 154,1 mlrd. USD ir nuo artimiausią konkurentę „Google“, „Apple“ lenkia beveik dvigubai. Pirmosios 25-ios kompanijos 2016 metų lentelėje išsidėstė šitaip:
- „Apple“ – 154,1 mlrd. USD
- „Google“ – 82,5 mlrd. USD
- „Microsoft“ – 75,2 mlrd. USD
- „Coca-Cola“ – 58,5 mlrd. USD
- „Facebook“ – 52,6 mlrd. USD
- „Toyota“ – 42,1 mlrd. USD
- „IBM“ – 41,4 mlrd. USD
- „Disney“ – 39,5 mlrd. USD
- „McDonald’s“ – 39,1 mlrd. USD
- „GE“ - 36,7 mlrd. USD
- „Samsung“ – 36,1 mlrd. USD
- „Amazon“ – 35,2 mlrd. USD
- „AT&T“ – 32,6 mlrd. USD
- „BMW“ – 28,8 mlrd. USD
- „Cisco“ – 28,4 mlrd. USD
- „Oracle“ – 28 mlrd. USD
- „Intel“ – 27,7 mlrd. USD
- „Nike“ – 27,5 mlrd. USD
- „Louis Vuitton“ (Christian Dior) – 27,3 mlrd. USD
- „Mercedes-Benz“ (Daimler) – 26 mlrd. USD
- „Verizon“ – 25,8 mlrd. USD
- „Walmart“ – 25,4 mlrd. USD
- „Honda“ – 25,2 mlrd. USD
- „American Express“ – 24,3 mlrd. USD
- „Budweiser“ – 23,4 mlrd. USD
Pernai metais, „Apple“ vertė buvo 128,3 mlrd. USD. Visą „Forbes“ skelbiamą „The World’s Most Valuable Brands“ lentelę rasite čia.