„Forbes“ paskelbė 25 pasaulyje brangiausių prekės ženklų sąrašą

Temos: Apple, Statistika

„Forbes“ paskelbė pačių brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašą ir nežiūrint akcijų kritimo - „Apple“ sekasi puikiai.

„Forbes“ paskelbė savo kasmetinį „brangiausių pasaulio prekės ženklų“ sąrašą. Nežiūrint pastaraisiais mėnesiais stipriai gravitacijos veikiamos „Apple“ akcijų kreivės - „iPhone“ ir „Mac“ kompiuterių gamintojos vardas vėl šios lentelės viršuje. „Apple“ kompanijos vardas pirmoje „Forbes“ lentelės versijoje minimas jai šešti metai iš eilės.

Kupertino kompanijos vardas įvertintas 154,1 mlrd. USD ir nuo artimiausią konkurentę „Google“, „Apple“ lenkia beveik dvigubai. Pirmosios 25-ios kompanijos 2016 metų lentelėje išsidėstė šitaip:

  1. „Apple“ – 154,1 mlrd. USD
  2. „Google“ – 82,5 mlrd. USD
  3. „Microsoft“ – 75,2 mlrd. USD
  4. „Coca-Cola“ – 58,5 mlrd. USD
  5. „Facebook“ – 52,6 mlrd. USD
  6. „Toyota“ – 42,1 mlrd. USD
  7. „IBM“ – 41,4 mlrd. USD
  8. „Disney“ – 39,5 mlrd. USD
  9. „McDonald’s“ – 39,1 mlrd. USD
  10. „GE“ - 36,7 mlrd. USD
  11. „Samsung“ – 36,1 mlrd. USD
  12. „Amazon“ – 35,2 mlrd. USD
  13. „AT&T“ – 32,6 mlrd. USD
  14. „BMW“ – 28,8 mlrd. USD
  15. „Cisco“ – 28,4 mlrd. USD
  16. „Oracle“ – 28 mlrd. USD
  17. „Intel“ – 27,7 mlrd. USD
  18. „Nike“ – 27,5 mlrd. USD
  19. „Louis Vuitton“ (Christian Dior) – 27,3 mlrd. USD
  20. „Mercedes-Benz“ (Daimler) – 26 mlrd. USD
  21. „Verizon“ – 25,8 mlrd. USD
  22. „Walmart“ – 25,4 mlrd. USD
  23. „Honda“ – 25,2 mlrd. USD
  24. „American Express“ – 24,3 mlrd. USD
  25. „Budweiser“ – 23,4 mlrd. USD

Pernai metais, „Apple“ vertė buvo 128,3 mlrd. USD. Visą „Forbes“ skelbiamą „The World’s Most Valuable Brands“ lentelę rasite čia.

Apytikslis skaitymo laikas: 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*