„Apple“ nepavyko susitarti nei su „Mercedes-Benz“, nei su „BMW“
„Apple“ elektromobilio kūrimo projektas juda į priekį, nors kompanijai ir nepavyko susitarti su didžiausiais Vokietijos automobilių gamintojais.
Nors oficialios informacijos apie „Apple“ vystomą „Titan“ pavadinimą turintį projektą ir nėra, tačiau gandai apie tai jog kompanija dairosi partnerių tarp didžiausių automobilių gamintojų jau kuris laikas sklando internete. Nors „Apple“ – puikią reputaciją technologijų pasaulyje turinti kompanija ir jos vardas gali atverti daugelį durų – jai įžengus į „svetimą daržą“ tos durys atsiveria ne taip lengvai, kaip jos vadovai norėtų.
Vokiečių „Handelsblatt“ rašo, kad dviejų didelių automobilių gamintojų koncernų atstovai atsisakė tęsti derybas su „Apple“ dėl su vartotojų duomenų saugojimu ir perdavimu atsiradusių nesutarimų. Nenuostabu, kad Kupertino kompanijos vyrukai nori, kad jų naujasis automobilis kiek įmanoma labiau būtų integruotas į „Apple“ ekosistemą, tačiau vokiečiai į šį reikalą žiūri kitaip.
„Apple“ ir „BMW“ pokalbiai šia tema baigėsi jau pernai, iš karto po Tim Cook vizito į „Bavarijos variklių gamyklą“ (vok. Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft arba BMW), tai derybose su „Mercedes-Benz“ gamintoja „Daimler“ – „iPhone“ gamintoja skirtingais keliais pasuko visai neseniai.
Nežiūrint nesėkmingų bandymų apjungti savo „know-how“ su Vokietijos auto-pramonės gigantėmis – „Apple“ nenuleidžia rankų ir toliau planuoja išnaudoti vokiečių žinias. „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ rašo, kad „Apple Car“ automobilis dar vadinamas „iCar“ yra kuriamas slaptoje kompanijos laboratorijoje Vokietijoje - Berlyne. Remdamasis su šiuo reikalu susijusiais šaltiniais, vokiečių dienraštis teigia, kad prie šio „Apple“ projekto triūsia 15–20 progresyvių mąstytojų ir jų apmąstymai apima inžinerijos, programinės įrangos, geležinę ir pardavimų sritis. Panašu jog „Apple“ į savo automobilio kūrimo procesą, projektą pavadintą „Titan“ žiūri rimtai, nes kompanijos kolektyvo nariu tapo Chris Porritt, prieš tai užėmęs vyriausio inžinieriaus ir viceprezidento postą elektromobilių gamintojoje „Tesla“ į kur atėjo iš „Aston Martin“.
Kalbant apie patį projektą „Titan“, Berlyne įsikūrusi slapta „Apple“ automobilio kūrimo laboratorija nėra vienintelė. Pirmoji su „iCar“ siejama „Apple“ laboratorija buvo aptikta visai netoli nuo pagrindinės kompanijos būstinės Kalifornijoje kur įsikūrusi dukterinė „iPhone“ gamintojos kompanija „SixtyEight Research“. Manoma, kad „Apple“ siekia, šios kompanijos vardu importuodama automobilių dalis, kiek įmanoma geriau išsaugoti projekto paslaptingumą.
Kiek anksčiau „Silicon Valley Business Journal“ rašė, kad „Apple“ turi visą eilę slaptų pastatų-laboratorijų, kurioms suteikti graikų mitologiniai pavadinimai: „Dzeuso“ įsikūrusi San Jose mieste esančioje 27 000 m2 patalpoje turinčioje 15 darbuotojų, „Atėnė“ – įsikūrusi buvusioje „Maxim Semiconductor“ gamykloje, „Medūza“ – kur be visa ko vykdomi ir tokie įdomūs projektai, kaip „žvilgsnio sekimo“, „matymo“ ir „atpažinimo“.
Jau anksčiau minėtos „SixtyEight Research“ kompanijos laboratorija vadinama titanės – Olimpo dievų motinos Rėjos vardu. Ši laboratorija ko gero viena įdomesnių, nes iš jos liudininkai girdi pasigirstant automobilio variklio garsus. Ši laboratorija arba „SixtyEight Research“ į JAV 2014 metais importavo 1957 metų „Fiat Multipla 600“ bei minima „Global Car Body Benchmarking Conference“ konferencijos įvykusios 2015 metų lapkritį dalyvių sąraše.
Žinoma, „Apple“ nieko apie tai oficialiai neskelbia, o Stephen Colbert’o šou metu Tim Cook paklaustas apie kompanijos planus siejamus su automobiliu išsisuko sakydamas: „Mes atkreipiame dėmesį į daugelį mūsų kelyje pasitaikančių dalykų ir kai kuriems jų nutariame skirti daugiau jėgų.“
Gal ir gerai.. Dar noriu pagyventi su tokiais automobiliais kuriems tinka bet kokios kitų gamintojų padangos ar aušinimo skystis:))))) Veržlės kuriuose yra standartinės šešiakampės ir tinka standartiniai raktai kurių galiu gauti visur:)))) kur dar pats galiu pasikeist, kad ir jau sunkiau, bet dar vistiek sugebu perdegusią priekinę ar posukio lemputę, kuriems nereikia kas met atnaujinti Car OS be galimybės sugryžti atgal... O ir vairuoti dar vis noriu pats ir jausti nuo to malonumą, o ne tik būti keleiviu dežutėje kuri ir vairuoja ir taip pat pati sprendžia ar tau laikas mirti ar tam kitam, kitoje dezutėje tarkim neišvengiamo susidūrimo atveju.. na galima dar daug parašyt patys suprantate:))))
Gero visiems savaitgalio:)