Samsung visomis išgalėmis bando savo vardą gretinti su Apple
Nesibaigiančios nesėkmių tirados iššauktų konvulsijų tampoma Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ visomis išgalėmis bando savo vardą bet kokiomis priemonėmis šlieti prie „Apple“.
Samsung nesėkmėmis besibaigiančios bylos su Apple, krintantys jos mobilių telefonų pardavimai ir populiarumo mažėjimas privertę kompaniją atleisti 10 000 darbuotojų bei pelno kritimas, verčia Pietų Korėjos gigantę pulti į neviltį ir tai loti kaip mažam šunyčiui pamačius savo didelį priešininką, tai desperacijos apimtai tampytis konvulsijose. panašu, kad Samsung trokšta bet kokiu būdu pasišildyti Apple spinduliuose ir nesvarbu kaip - tegul ir ne visiškai gražiai ar teisingai, tegul ne visada garbingai, bet šalia.
Apple išleidus iPhone 6s, Samsung išleido seriją naujų televizijos reklamų, kuriose skamba į Apple reklamose girdimus „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone“ panašūs žodžiai „It’s not a phone, it’s a Galaxy“. Samsung gretindama savo įrenginius su Apple stengiasi reklamuoti kelias, savo „Galaxy“ telefonų linijai unikalias savybes.
Pirmoje reklamoje, Samsung demonstruoja „Samsung Pay“ funkciją, kuri yra ir iPhone - mobilūs atsiskaitymai. Šioje reklamoje Samsung bando parodyti, kad Apple Pay nėra tinkama atsiskaityti visose mažmeninėse parduotuvėse. Nesvarbu kokia sumani ši reklama gali pasirodyti, tačiau ironiška tai, kad išleidusi „Samsung Pay“ beveik tuo pačiu metu kai Apple išleido „Apple Pay“ - Samsung prireikė 5 mėnesių, kad jos paslauga atsirastų JAV. Taip pat Samsung teiginys, kad „Samsung Pay“ bus prieinama daugiau vietų, nei „Apple Pay“ dar labai tolimos ateities dalykas, nes tam, kad parduotuvėse būtų galima atsiskaityti „Samsung Pay“ pagalba prekybininkai turės atnaujinti savo turimą įrangą ir įsigyti naują - šiuo atveju NFC palaikančius atsiskaitymo terminalus.
JAV prekybininkai priimantys atsiskaitymus kredito kortelėmis turės atnaujinti savo įrangą į palaikančią „chip-and-PIN“ technologiją. Tokie terminalai palaikys ir NFC. Kai tai įvyks - „Apple Pay“, kuri veikia tik NFC principu taip pat bus palaikoma tuose atsiskaitymo terminaluose.
Reikėtų paminėti, jog jei kada nors „Samsung Pay“ išpopuliarės - P. Korėjos kompanija turėtų būti dėkinga Apple, nes belaidžių atsiskaitymų sistema egzistuoja jau seniai, dar iki atsirandant „Apple Pay“ ir ji buvo net Samsung įrenginiuose, tačiau ji niekada neprigijo ir populiarėti pradėjo tik po „Apple Pay“ atsiradimo. Net „Samsung Pay“ paslaugos pavadinimą korėjiečiai nusižiūrėjo iš Apple.
Antroje Samsung reklamoje Pietų Korėjos kompanija reklamuoja jos „Galaxy S6 Edge“ produktų linijai būdingą lenktą ekraną. Tačiau lenktas ekranas telefonuose dar turi įrodyti savo pranašumą prieš įprastą, plokščią ekraną turinčius telefonus tokius kaip iPhone.
Beje reklamos idėja taip pat nėra unikali, bet Samsung atveju tai nieko nebestebina, nes geriausiai ką ji moka daryti - tai kopijuoti, o vėliau pykti, kad kiti ją tuo kaltina.