Apple - viena asocialiausių technologinių kompanijų pasaulyje

Daugelis kompanijų stengiasi dantimis iš konkurentų išplėšti bent nedidelį gabalėlį rinkos ir užsitarnauti kruopelyte daugiau dėmesio sau. Socialiniai tinklai puiki dirva leidžianti kompanijoms atkreipti dėmesį į save ir didelė kompanijų dalis šią galimybę aktyviai išnaudoja.

Daugelis technologinių kompanijų, net ir turinių savo socialinius tinklus aktyviai dalyvauja ir kitų socialinių tinklų. Google gali pasigirti 8 mln. sekėjų Twitter tinkle, Microsoft jų šiame soc. tinkle turi 6 milijonus, Intel ir Sony taip pat sugebėjo pritraukti po 4 ir 3 milijonus sekėjų. Net Samsung turi 1 milijoną žmonių iš viso pasaulio ją sekančią Twitter tinkle.

Jei pabandyti Twitter tinkle rasti Apple puslapį, paaiškės jog Amerikos technologijų gigantė turi viso labo 26 000 skaitytojų. Tiesa pasakius tai netgi daug, jei turėti omenyje, kad šioje paskyroje nėra parašyta nei vienos žinutės, nėra pristatomojo paveiksliuko (avataro) ir aprašymo. Galima net suabejoti tuo, kad ši paskyra priklauso Apple kompanijai. Kodėl didžiausia pasaulyje technologijų kompanija nedalyvauja vieno populiariausių pasaulyje socialinio tinklo veikloje?

Teiginys, kad Apple visiškai nedalyvauja socialinių tinklų veikloje nėra visiškai teisingas. Apple turi savo parduotuvių paskyras tiek Twitter, tiek ir Facebook socialiniuose tinkluose, o jų bendras sekėjų skaičius lenkia straipsnio pradžioje paminėtas rekordininkes. turi daugiau nei 6,6 mln. prenumeratorių, @AppStore ir 3.3 ir 2,3 mln., o jei prie jų pridėti dar daugiau nei 2,5 mln. kitų įrašų… ir tai neskaičiuojant Tim Cook, Eddy Cue ir kitų Apple vadovų paskyrų. Bendroje sumoje Apple turi daugiau nei 16 milijonų prenumeratorių Twitter tinkle ir čia turint omenyje, kad kompanija jame neskelbia jokios oficialios informacijos, nepristato savo oficialios pozicijos kokiu nors klausimu, neagituoja pirkti produktų savo skatinimus palydėdama efektyviomis nuotraukomis.

Būdama nepaprastai novatoriška, šiais - socialinių tinklų laikais, Apple išlieka nepaprastai konservatyvi. Tarkim Apple paskyra YouTube tinkle. Ten skelbiama video medžiaga surenka milijonus peržiūrų, tačiau nėra nei vieno komentaro. Kodėl? O gi todėl, kad Apple yra uždraudusi galimybę komentuoti jos skelbiamą informaciją. Tikriausiai dėl tos pačios priežasties Apple nedalyvauja ir Twitter veikloje - ji nenori dalyvauti ten, kur negali kontroliuoti visos pateikiamos informacijos, šiuo atveju vartotojų pasisakymų.

Iš kitos pusės, informacijos susijusios su Apple kiekis visoje media yra milžiniškas ir kompanijos vardas minimas be perstojo. Tai matyt dar viena priežastis Apple išvengti perteklinio dėmesio, kurio jai ir taip pavydi visos kompanijos.

Manau, tinkamo dalyvavimo socialiniuose tinkluose starto laikas jau praėjo ir vienintelė reakcija, kurios būtų galima sulaukti dabar, jei Apple nutartų pradėti aktyviai dalyvauti soc. tinklų veikloje galėtų būti: „negi viskas taip blogai ir žmonės nustojo pirkti iPhone?“.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų