Apple prieš savo renginį siunčia tiek įrenginių, kad jų srautas kelia problemas kitiems gamintojams
Panašu, kad Apple jau pradėjo savo įrenginių siuntimą iš gamyklų pardavėjams. Ir tas srautas yra toks didelis, kad sukelia nemažai problemų kitiems gamintojams.
Apple savo įrenginiams iš gamyklų į prekybos vietas siųsti naudoja globalias siuntų gabenimo kompanijas tokias kaip FedEx ir UPS (tiesa, pirmiesiems iPod, Apple naudojo rusų karinius krovininius lėktuvus). Šių, krovinių gabenimo oru kompanijų atstovai teigia, kad Apple su savo iPhone ir kitais, kokie ten bebūtų, naujais produktais užtvindė visus kanalus ir tai kelia nemenkus nepatogumus kitiems didiesiems gamintojams, nes jų produktai priversti vėluoti (įdomu, kaip reikėtų jaustis turint tokią „galią“, kai dėl tavo kompanijos visų kitų pasaulio klientų poreikiai tampa visiškai nesvarbūs).
Daugelis krovinių gabenimo paslaugos tiekimo kompanijų savo vartotojams atsako, kad jie negali įvykdyti jų reikalavimų, nes visos jų pajėgos yra užimtos „vieno labai svarbaus kliento“.
Apple garsėja savo nepaprastai išmani ir gerai sustyguota logistikos sistema. Jos kroviniai siunčiami su didžiausiu, koks įmanomas tokiu atveju, slaptumu. Įrenginiai, jau gamyklose supakuojami į nepermatomu polietilenu susuktas paletes, ten pakraunami į specialius konteinerius, kuriuose jau iškeliauja už gamyklų ribų.
1997 metais Steve Jobs sumokėjo 50 mln. JAV$ tam, kad užtikrinti jog Apple bus pateikti visi krovinių gabenimo oro transportu resursai leidžiantys naujam iMac atsirasti prekybos vietose Kalėdų prekybos metu. Toks Apple manevras sukėlė milžiniškus nepatogumus tuometiniam Apple konkurentui - kompanijai Compaq, nes visiškai paralyžavo jos naujų produktų tiekimą.
Šis milžiniškas „labai svarbaus kliento“ krovinių srautas, dabar paralyžiuojantis eilės kompanijų naujų produktų patekimą į prekyvietes, greičiausiai yra Apple naujieji iPhone ir gal būt Apple Watch įrenginiai, kurie anot Apple dizaino guru Ive, turėtų „paskandinti Šveicarijos laikrodžių verslą“.