Europos teismas leido Apple Store dizainą registruoti kaip prekinį ženklą
Nepriklausomai nuo to patinka Apple ir jos produktai ar ne, daugelis pripažįsta, kad Apple parduotuvės „Apple Store“ turi savitą dizainą.
Aukščiausias Europos teismas pripažino, kad Apple Store dizainas Europoje gali būti užregistruotas kaip prekinis ženklas. Kaip prekinį ženklą Apple pernai jį užregistravo UPSTO, tačiau Vokietijos patentų biuras jį atmetė net ir pripažindamas, kad parduotuvių dizainas yra „yra svarbus aspektas kompanijos versle“. Su Vokietijos patentų biuro sprendimu nesutiko Europos Aukščiausiojo teismo teisininkai sakydami, kad „linijų, formų ir kreivių (Apple Store) visuma atitinka prekinio ženklo reikalavimus“. Taip pat pastebima, kad Apple parduotuvės stipriai išsiskiria iš kitų dirbančių tame pačiame sektoriuje ir stiliaus apsaugos reikalavimas yra pagrįstas.
Kita vertus, labai galimas dalykas, kad Apple pakeis savo parduotuvių išvaizdą ir tuo užsiims buvusi Burberry CEO Angela Ahrendts.