Nelabai pavykęs Apple bandymas pasireklamuoti
Apple tikėjosi, kad didžiulė jos reklama The New York Times svetainėje bus efektyvi, bet ji atsidūrė netinkamu laiku netinkamoje vietoje.
Apple patalpino savo reklamą The New York Times svetainėje, kurioje vaizduojamas žmogus po vandeniu naudojantis iPad. Nelemto sutapimo dėka, ši reklama atsidūrė kaip tik virš straipsnio, kuriame Malaizijos premjeras Najib Razak’s paskelbė apie tai, kad lėktuvas MH370 nukrito į Indijos vandenyną ir išgyvenusių nėra. Šio nepavykusio bandymo pasireklamuoti vaizdą išsaugojo Michael Learmonth
Today in unfortunate ad juxtapositions… pic.twitter.com/7TWJZMZlcL
— Michael Learmonth (@learmonth) March 24, 2014
Abipusiu susitarimu reklama iš svetainės laikinai išimta ir Apple su NYT tariasi dėl jos patalpinimo vėliau.
Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.