Į ką vyrai ir moterys kreipia dėmesį pirkdami mobilų telefoną
Kalbant apie naujo mobilaus telefono įsigijimą, daugelio vyrų ir moterų nuomonės sutampa: jis turi būti ne per brangus, valdymas turi būti intuityvus ir turėti gerą bateriją.
Nežiūrint to, kad moterų ir vyrų nuomonės perkant naują mobilų telefoną skiriasi nestipriai - šiokių tokių skirtumų yra. Remiantis Nielsen surengtos apklausos atliktos daugiau nei 58-ose šalyse duomenimis, moterys labiau domisi kaina, sutarties sąlygomis ir fotografavimo galimybėmis, o vyrai operacine sistema, ekrano dydžiu ir procesoriaus pajėgumais.
Vyrai ir moterys socialiniuose tinkluose
Negalima nuneigti, kad socialiniai tinklai turi didelę reikšmę žmonių bendravime ir tiek moterys, tiek ir vyrai sutaria, kad tai labiau pozityvus (78%) nei negatyvus (22%) reiškinys. Moterys (28%) didesnę dalį (daugiau nei 50%) naujienų sužino iš socialinių tinklų, tuo tarpų tik vyrų socialiniuose tinkluose sužinotų naujienų procentas yra 25.
Žodis „socialiniai“ nusako, kad ne tik naujienoms šie tinklai yra skirti. Nielsen apklausa rodo, kad šiuos tinklus moterys „socialiniams“ tikslams naudoja dažniau nei vyrai. Tiesa pasakius, moterys soc. tinklus naudoja daugiau bendravimui su šeima ar draugais nei, kad tai daro vyrai (65% prieš 53%). Moterys socialinius tinklus taip pat dažniau nei vyrai naudoja ir savo kūrybingumui pademonstruoti. 28% moterų tinkluose dalinasi nuotraukomis (vyrai 23%).
Vyrai tuo tarpu socialinius tinklus labiau išnaudoja verslo reikalais (27% prieš 22% moterų). Vyrai taip pat dvigubai dažniau nei moterys soc. tinkluose ieško pažinčių (13% prieš 7%).