Bitė plano „Laisvė“ vartotojams siūlo 1,5GB mobilių duomenų planą už 3 litus mėnesiui

Bitė neribotų pokalbių planą „Laisvė“ pasirinkusiems vartotojams siūlo 1,5GB duomenų kiekį už 3LTL per mėnesį.

Šiandien ir aš pasirinkau 1,5GB už tris litus iškeisdamas savo turėtą 1GB už 11 litų. Pakeitimo procedūra truko nepaprastai trumai, tikriausiai nepameluosiu pasakydamas, kad Bitės salone, prie „langelio“ sugaišau 30 sekundžių.

Centrinės numerių perkėlimo duomenų bazės „Mano numeris“ duomenimis, mobiliojo ryšio vartotojai lapkritį dažniausiai rinkosi „Bitės“ paslaugas. Per šį laikotarpį daugiausia mobiliojo ryšio vartotojų savo numerį perkėlė į „Bitę“.

Prieš mėnesį „Bitė“ Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojams pristatė neribotų pokalbių ir SMS planą „Laisvė“. Jį pasirinkę bendrovės klientai už 22 litus per mėnesį gali skambinti ir siųsti SMS nevaržomai į visus tinklus, o už 3 Lt/mėn. įsigyti 1,5 Gb mobiliojo interneto.

„Vartotojai pastebėjo, kad „Bitė“ keičia rinką ir pristato naujoves. Mums pristačius planą „Laisvė“, konkurentai jį nukopijavo panašiomis kainomis. Kai kainos skirtumų praktiškai nebeliko, žmonės renkasi tą operatorių, kuris jais rūpinasi labiau, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.

„Bitės“ klientai neturi ilgalaikių sutarčių, gali naudotis realaus laiko išlaidų kontrole ir paslauga „Rūpestingi tėvai“, jiems suteikiama tikslios sąskaitos garantija. „Bitės“ klientai taip pat gauna telefonų garantinį „Be rūpesčių“, gali apdrausti savo telefoną nuo nelaimingų atsitikimų ir visus kylančius klausimus išspręsti vieno skambučio metu.

„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2722. Tuo tarpu iš „Bitės“ išėjo 5625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5868, o „Omnitel“ neteko 8567 klientų.

Taip pat sparčiai populiarėjo prieš keletą mėnesių pristatyta mažai vartojantiems klientams skirta abonentinė paslauga „Labas kontraktas“, priklausanti „Bitės grupės“ įmonei UAB „Eurocom“. Ją jau pasirinko daugiau nei 20 tūkst. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų.

„Labas kontraktas“ mažai vartojantiems klientams pasiūlė tikrai žemas kainas, ir tai lėmė esminį pokytį šiame rinkos segmente. Daugiau klientų rinkosi „Bitės“ tinkle veikiančias paslaugas negu „Tele2”, - teigia F. Hrenchukas.

Apytikslis skaitymo laikas – 2 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Komentarų: 2 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. vz.lt/article/2013/12/6/strombergas-i-darba-einame-kaip-i-kara
    Galvojau pakeitus Zabulį, Omnitel atsistos ant kojų, bet jau matau, kad atėjo antras Zabulis....
    40lt už 1GB? brangins planus? ^^ ar jie čia nori nuvaryt į bankrotą tą Omnitelį, niekaip nesuprantu.
    Kad ir nemėgstu Tele2, bet reiktų jiems padėkoti, jei ne jie tai turbūt bitė ir omnitel laikytų užsikėlę kainas, nes dar pradžioje Teliasonera norėjo monopolizuoti visą telekomunikaciją Lietuvoje, bet neleido jiems įsigyti pilnai Telekomo ir Bitės. Jei būtų monopolizavę, tai turbūt dar mokėtume po 1lt už minutę....

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*