Vis mažiau jaunimo naudojasi Facebook

Šio mėnesio pradžioje Facebook CFO David Ebersman pareiškė susirūpinimą, dėl jau seniai aiškėjančios tendencijos pasaulio socialiniuose tinkluose - paaugliai, matyt, labiausiai svarbi šių tinklų demografinė dalis vis mažiau naudojasi Facebook.

Mark Zuckerberg gana sumanus bičas, bet net ir jis nežino visko, o jei žinotų tikriausiai nebūtų liepos mėnesį trečio ketvirčio finansinių kompanijos rezultatų paskelbimo metu pareiškęs, kad „tai paprasčiausiai netiesa“, reaguodamas į informaciją, kad Facebook praranda savo jaunąją auditoriją.

„Mes stebime kasdienį vartotojų aktyvumo mažėjimą ir ypač jis pastebimas jaunų vartotojų tarpe“, - sakė Ebersman remdamasis 2013 metų antro ir trečio ketvirčių lankomumo statistikos duomenimis ir GlobalWebIndex duomenys apjungiantys informaciją iš 32 rinkų tai patvirtina.

Paauglių, iš 30 šalių apklausos rezultatai rodo, kad aktyvaus jaunimo armija Facebook 2013 metų trečio ketvirčio metu nukrito iki 56 procentų (pirmame buvo 76 procentai). Didžiausas Facebook populiarumo tarp paauglių nuosmukis yra pastebėtas Olandijoje, kur jis sumažėjo 52 procentais, Amerikoje, Facebook mažiau dėmesio skirti pradėjo 16 procentų paauglių.

O kur gi jie „eina“? Nieko keisto - daugiausia paaugliai „migruoja“ į mobilias pokalbių aplikacijas, tokias kaip WeChat bei į dalinimosi nuotraukomis portalus tokius kaip Instagram ir Snapchat.

Kaip greitai paaugliai emigruoja iš Facebook į kitas paslaugas?

Kaip greitai jaunimas migruoja iš Facebook į kitus tinklus ar paslaugas. Duomenys 2013 m. 1-3 ketv. Šaltinis: GlobalWebIndex

Iš grafiko matome, kad Kiniečių pokalbių platforma WeChat 16–19 metų paauglių tarpe populiarėja neįtikėtinu 1021% augimo tempu. Kitos iš šios migracijos išlošiančios paslaugos yra Vine, kuri yra Twitter nuosavybė ir nuotraukų dalinimosi paslauga Flickr. Aktyvių paauglių augimas Vine yra 639 procentai, o Flickr 254.

Net Facebook Messenger auga greičiau (86%) nei pati Facebook, kurioje aktyvių vartotojų paauglių tarpe skaičius smuktelėjo 17 procentų. Instagram populiarumas padidėjo 85 procentais, o pokalbių paslaugos WhatsApp - 81 procentu.

Tencent prezidentas Martin Lau mano, kad „pokalbių paslaugos, tokios kaip WeChat neatima tiek vartotojų iš tokių socialinių tinklų kaip Facebook, kiek pastarieji pasisavino iš jų.Mobilių pokalbių paslaugos, tokios kaip WhatsApp ar KakaoTalk, paprastai, naudojamos tarp žmonių, kurie vienas kitą pažįsta ir „realiame gyvenime“. Šios dvi paslaugos tiek skirtingos, kad gali laisvai egzistuoti kartu.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų