Samsung vis dar stinga pinigų, o gal fantazijos nusipirkti kūrybingumui
Milijardus „vartanti“ Korėjos bendrovė Samsung vis dar kenčia nuo savo vienos pagrindinių ligų - fantazijos ir kūrybingumo stokos.
Šį savaitgalį Samsung pradėjo transliuoti savo nevykusio Galaxy Gear išmanaus laikrodžio reklamą. Kaip, jau ir neverta stebėtis, Samsung eilinį kartą kopijuoja Apple idėjas.
Savo Samsung Galaxy Gear reklamoje korėjiečiai stengiasi pabėžti ilgai trukusią rankinių laikrodžių kultūrą, kurią, beje, baigia išstumti išmanūs telefonai. Nors Apple reklama man taip pat labai vidutiniška ir gerokai per ilga, korėjiečių nukopijuotas variantas susilaukė palankių kritikų atsiliepimų.
Samsung Galaxy Gear reklama - 2013
Apple iPhone reklama „Hello“ - 2007
Apytikslis skaitymo laikas (neskaičiuojant vaizdo įrašų žiūrėjimo) – 1 minutė.