Apple pagalba telefonu
Tai, kad Lietuvoje „Apple“ neturi
savo biuro ar„Apple Store“ parduotuvių ir, iškilus problemai, negalime suplanuoti vizito pas „Apple“ Genijus - dar nereiškia, kad negalime paskambinti „Apple“ ir gauti pagalbos telefonu.
Prieš porą dienų pastebėjau, kad prisijungus prie savo „iCloud“ paskyros per naršyklę, keistokai veikia mano „Reminders“. Sąrašuose seni įrašai, nauji neatsiranda, o pabandžius ištrinti nereikalingus - jie išnyksta ir po poros sekundžių atsiranda vėl. Naujai sukurti „Reminders“ įrašai Mac kompiuteriuose ar „iOS“ įrenginiuose www „iCloud“ versijoje taip pat neatsiranda. Jei internetinėje „iCloud“ versijoje sukuriu naują įrašą jis atsiranda visuose mano „iCloud“ paskyrą naudojančiuose kompiuteriuose ir „iOS“ įrenginiuose, bet tuojau pat išnyksta iš internetinės „Apple“ debesyse gyvenančios Reminder aplikacijos. Sukurtų sąrašų taip pat negaliu iš ten panaikinti… Vienu žodžiu abrakadabra kažkokia tai.
Pabandžiau pasinaudoti internetine „Apple“ pagalba, bet ten dėl „iCloud“ reikalų nelabai kokios pagalbos realios gali sulaukti, net ir išsiuntęs problemos aprašymą - turi skambinti.
Galimybės paskambinti nemokamu (net ir mokant už skambutį) telefonu į užsienį (800-tąja linija) nėra todėl nutariau paieškoti ar nėra galimybės paskambinti kitu, ne aštuoni šimtosios linijos telefonu.
Tokios informacijos neradau nei autorizuoto „Apple“ distributoriaus Baltijos šalims „Avad“ svetainėje, nei autorizuotų „Apple“ pardavėjų ar serviso centrų Lietuvoje svetainėse.
Buvau maloniai nustebintas, kad vis tik toks, nemokamas 800-tosios linijos „Apple“ pagalbos telefonas skirtas Lietuvai egzistuoja. Aptikau jį Apple pagalbos svetainėje. Paskambinau.
Paskambinus, „Apple“ pasveikino mane lietuviškai, įrašas papasakojo apie EU įstatymus ir dviejų metų garantiją, bei informavo, kad „Apple“ pagalbą teikia anglų kalba. Vėliau sekė panašus tekstas anglų kalba, pasirinkimas mygtukų pagalba ir po minutės aš jau kalbėjau su Aleksandra.
Su Aleksandra bendraudami telefonu, mano „iCloud“ paskyros „Reminders“ problemą bandėme išspręsti gerą valandą kalbėdami telefonu ir abiejuose galuose junginėdami visokius mygtukus, patvirtindami išsiųstus patikros kodus, įjungdami ir išjungdami paslaugas… Galų gale Aleksandra pasakė, kad šiai problemai, kuri jos manymu yra „iCloud“ serverių pusėje, ji turės į pagalbą pasitelkti vyresnį techninį personalą. Atlikę dar kelias formalumų funkcijas kuriam laikui atsisveikinome.
Dabar matau, kad „Apple“ bando spręsti mano „iCloud“ problemą ir kažką ten „rakinėja“. Nors problema dar neišspręsta, aš tikiu, kad „Apple“ ją išspręs. Labiausiai džiugina tai, kad mes nors ir neturėdami „Apple“ biuro Lietuvoje, nesame palikti ir užmiršti našlaičiai ir visada galime kreiptis pagalbos tiesiai į „Apple“.
Tikiuosi, kad jums problemų nekils ir nereiks ieškoti pagalbos susijusios su „Apple“ produktais ar paslaugomis, tačiau jei kartais taip nutiktų - drąsiai skambinkite telefonu (8–800) 30772 ir bendraukite su „Apple“.
Tiesioginis „Apple“ pagalbos telefonas: (8-800) 30772. Pagalba teikiama anglų kalba.
Pala, tai čia nemokamas numeris skambinant iš Lietuvos? Nesvarbu iš kokio numerio skambini - fiksuoto ar mobilaus?
Taip, nesvarbu ar iš mobilaus ar iš fiksuoto ryšio telefono, bet turi būti Lietuvoje (skambinti būdamas Lietuvoje).
Tikrai naudinga informacija. Jau susivedžiau į adresų knygelę. Dėkui, Ramūnai!
Aš mėginau šiandien skambinti ir manęs nesusiekė ir vos ne pranešė, kad toks numeris neegzistuoja? Nesupratau, kas ten įvyko, bet pagalbos dabar negaliu surasti. Turite kokių kitų patarimų?
Iš tiesų, paskambinau tuo telefonu: moteris-robotas pareiškė, kad telefono numeris į kurį nukreipiamas skambutis „out of service“. Manau likusi galimybė būtų kreiptis raštu, keliaujant per getsupport.apple.com ir ten jau pasirenkant produktą ir ar Chat būdą ar parašyti jiems laišką, priklausomai nuo problemos pobūdžio.
Ei, icloud emaile atsakymas su klausimu matomi norvegų abėcėle :( Macarena.lt puslapyje viskas ok. Kas per?...
O kame žiūri? Gal kodavimą tos aplikacijos reikėtų pasikeisti į kokį UTF-8...
Šitas atsakymas parodytas tvarkingai. Žiūrima per iPhone 5. Įspūdis, lyg mergaitės postas "padėtas" kažkaip netvarkingai...
Tiesa, Ramūnai, gal būtų galima padaryti, kad telefonas prisimintų emailus ir t.t.? Šiek tiek nervina kaskart įvedinėti el. paštą, vardą ir t.t. ;)
Man atsimena. Pasižvalgyk nustatymuose.
Settings > Safari > Password & AutoFill
Gal pas tave Names and Passwords išjungtas?
Na, kad įjungtas. Droplr nenori draugauti, tai tweet'o linkas https://twitter.com/zvierius/status/481184380711624704
Atsakiau twitteryje
Rašiau ir laišką jiems, pranešiau, kad negaliu susisiekti, nes tai lyg atjungta, bet man vėl tą patį siūlo ir nieko nepadėjo. Nežinau ko imtis daugiau, nes neleidžia dabar niekaip man pirkti su savo sąskaita, kai negaliu atsakyti į security questions kuriuos noriu reset'inti ir man neleidžia.
• keliauji į appleid.apple.com
• pasirenki „Manage your Apple ID“ ir prisijungi su tuo Apple ID, kuriuo negali pirkti
• iš šone esančio meniu pasirenki „Password and Security“
• atsidariusiame psl. po lentele yra tekstas „Forgot your answers? Send reset security info email t…." spaudi ant to „Send reset security info…“.
• atsarginiu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, kuriame nurodyti tolimesni veiksmai.
Žinau šitą būdą, bet man nebūna tos eilutės išvis kad "send reset..." dėl to ir nežinau ką daryt.
Gali būti kelios šios eilutės nebuvimo priežastys:
1. jūs to alternatyvaus „rescue“ el.pašto adreso nenurodėte
2. jums jo nereikia, nes naudojate „two-step verification“
Jei tai pirmasis atvejis ir neprisimenate atsakymų į saugos klausimus, pabandykite šį būdą:
• appleid.apple.com svetainėje pasirenki „Manage your Apple ID“ ir prisijungi su tuo Apple ID, kuriuo negali pirkti
• esant aktyviam (kairėje pusėje) „Name, ID and Email Addresses“ lango apačioje spauskite ant + Add Email Address (jei esate nurodžiusi alternatyvius el. pašto adresus - juos pakeisti galite paspaudusi ant Edit nuorodos šalia jų, arba juos ištrinti paspaudusi ant Delete).
Nurodžius alternatyvų el. pašto adresą, tuo adresu turite gauti laišką iš Apple, kuriame bus nurodyta ką daryti. Tokiu būdu, turėdama alternatyvų el. pašto adresą turėtumėte matyti ir tą nuorodą, kurios dabar nematote (gali tekti prie appleid.apple.com prisijungti iš naujo, taip pat gali būti, kad pakeitimas ne iš karto bus matomas).
Tikiuosi tai išspręs susidariusią problemą.
Deja, bandžiau ir tai:) Man atsiunčia tik verify e-mail. Nieko daugiau, o reset vistiek neleidžia. Aš žiūrėjau visus pasiūlymus apple puslapiuose, dėl to ir rašau, kad neberandu kitų variantų.
o patvirtinus tą el. pašto adresą neatsiranda ta nuoroda?
Nea:\
keista...
Apple sprendimo būdai aprašyti: /support.apple.com/kb/HT5620
Yup yup, skaičiau šitus, mėginsiu pakalbėt su kokiais iDeal darbininkais, gal jie žinos kaip susisiekt su Apple ar kažką, nes dabar negaliu išleisti savo iTunes pinigų..
O kokia konkrečiai bėda. Jei Apple ID slaptažodis žinomas tai, kaip ir turėtų būti galima paišlaidauti...
Niekada nebuvo problemų, bet prašo patvirtinti, nes perku "su nauju įrenginiu", kai su telefonu tai galvoju, na gerai, nepirkau su juo, tai pamėginsiu su kompiuteriu, bet su kompiuteriu vėl prašo patvirtinti su tais security questions, kai jau buvau pirkus per šitą kompiuterį. Taigi, net nežinau kodėl taip yra ir užstrigau pusiaukelėj.
Ir nėra net minčių, kokie tie atsakymai galėtų būti? Naršyklėje „refresh'inant“ tą Apple ID psl, kai kurie klausimai rotuojasi, tad jei žinote atsakymus bent į du klausimus - turėtų būti įmanoma nuspėti atsakymus. Nesu tikras, bet man atrodo, kad didžiosios/mažosios atsakymuose taip pat turi reikšmės.
Kitas dalykas būtų parašyti per Apple support laišką ir taip nepiktai juos apkaltinant, kad pas juos netvarka ir telefono numeris, kurį jie pateikia savo svetainėje neveikia - paprašyti jų perskambinti. Jiems tai neturi būti problema, nes man jie ne kartą yra perskambinę iš JAV ir su jais „prapliurpta“ ne viena valanda.
Na mėginau spėlioti ir taip vieną sykį jau buvau užblokavus sąskaitą kelioms valandoms. Teks matyt dar pamėgont, va, jei didžiosios/mažosios raidės turi reikšmės, irgi reiks išbandyt tokių variantų.
O jei nepavyks, mėginsiu, kaip sakot, parašyti tada konkrečiai. Ačiū už pagalbą!
tai, va tau gera nesamone ir tikri nevykeliai nesugebantys istaisyti ne taip jau sudetinga reikala ir rasiau ir kalbejau, o atnaujinti security questiones nepavyksta - eina tie bambaliniai svilpaut....nusispjoviau i tuos dalykus tegul jie bambalineja ir dudndukizma platina
Ne taip seniai, kažkur prieš mėnesį, vienam žmogeliui padėjau pasikeisti Apple ID klausimus - viskas kaip per sviestą. Gal čia ne Apple problema, kad nepavyksta…
Visu komentaru neperskaiciau, bet ar cia pagalba lietuviu kalba ar anglu ? Nes man dave apple sita numeri neva, nes prasau refund uz iphone :)
Kiek man teko skambinti ir kalbėti tai pagalba angliškai.
O telefonas veikia ? Nes man iskart atmeta
Gal ne į tą skylutę pirštą įkiši arba skambini ne iš Lietuvos?... Atsidaryk telefone šį straipsnį ir spausk ant telefono numerio esančio straipsnio pabaigoje arba čia → (8–800)30772
Man sujungia ir moteriškė atsakingai, lietuviškai pareiškia jog paskambinau į Apple.
Zodziu istorija tokia. Skambinau tuo numeriu, Lietuviskai pasneka paskui renkuose iphone spaudziu 3 ir siulo susisiekti su savo carrier :) Apple live chat issake kad turiu skambinti i omnitel arba i uk ten kazkoki numeri dave. Kad turiu derintis del pakeitimo, supratau kad refund tikrai nebus. Ant galo issakiau adviseriui kazkokiam kad huawei geresnes kokybes nei apple iphone 6, nes 3 kartus priekine kamera atsoko. Biski pavariau jiems, nes apple produktu lietuvoje neapsimoka tureti, nes cia nera tikro apple atstovo, o visi ideal ir omnitel tik asaros lyginant su tikrais apple atstovais. Apple pripazino, kad kol nera ju cia lietuvoje tenka zaisti su tais dviems pagrindiniais.
Kadangi vakar ir siandien vargau su jais ir gaisau laika, bei meciau pinigus vezioti telefona 2 kartus i deal.lt tai paimiau ir pardaviau ta opuoli. Teko sim isideti i nokia 6310i. Kas toliau kolkas nezinau, bet iphone 6 tikrai nebeimsiu i rankas.
Tikiuosi iPad 4 nenustos veikti po tokiu apple sulyginimu su huawei. Bet sioje istorijoje apple nuvyle. Nes toks vaizdas kaip lygonineje. Vienas nuo kito tik stumbo ir apgailestauja jog Lietuvoje gyvenu. Bei siulo skambineti visiems. Kur ten skambinesi kai nuejus i ideal sako kad cia nieko baisaus del atsokusios kameros ir jog fotkinti netrugdo :) Aisku pakeist pakeicia, bet neva ir tai jiems aciu uz tai turiu sakyti, bei laukti 7 dienas naujo ir vel vaziuoti pasiimti. Baisu...
Mano kukli praktika rodo, kad dažniausiai naudojantis tech. įranga su „sėkme prasilenkia“ žmonės, kurie yra labai vidutiniški (švelniai tariant) technikos vartotojai. Tokie piliečiai, kaip taisyklė, „suklumpa lygioje vietoje“ (naudojantis kompiuteriais, telefonais ir panašiai), dažnai net ten kur sunku net sugalvoti kaip galima padaryti taip, kad atsidurti tokioje situacijoje, kurioje atsidūrė jie.
Nenoriu pasakyti, kad visi turi būti IT guru, bet kai už lango XXI a. ir retas įsivaizduoja savo kelionę į WC be telefono, kartais, kai kurių žmonių pasimetimas technologijų pasaulyje stebina. Čia šiaip bumbu.
Pats atsidūrei situacijoje, kurioje atsidurtum kokioje nors Malaizijoje nusipirkęs Lamborgini ir atsivežęs į Lietuvą. Kai žinai, kad nėra Apple Lietuvoje, o yra tik įgalioti atstovai - geriau įrangą pirkti iš jų. O jei pirkai UK, kas taip pat nėra nuodėmė, tai pirkdamas turėtum būti tikras, kad ten lankysiesi labai dažnai, tad jei kas - galėsi kreiptis pas jų Apple.
Bet kuriuo atveju dabar turi puikų telefoną.
Kalbant apie servisus, tai ir su kai kuriomis čia atstovybes turinčiomis kompanijomis būna tragiška padėtis. omenyje turiu Microsoft, kuriai kai turėjau klausimų su MS Office for Mac skambinau, tai pastarieji net nesuprato apie kokį ofisą aš čia šneku, „koks Microsoft ant Mac?“ :-O teko skambinti į Microsoft America, kur viskas buvo greitai atsakyta.
Kalbant apie IT tai as nesu vidutiniokas. Tiesiog yra apple gaminiu, kurie tyciojasi is vartotoju. Tokiu kaip iphone 4s, kur gedimu zinomu pagal daznuma yra n su trupuciu. Nustoja veikti sviesos daviklis, dingsta wifi ijungimas, mikrofono problemos ir t.t... Su iphone 5 ir 5s daug maz viskas ok. Iphone 6 vel pilnas bluescreen ir t.t... Kameros atsokineja nuo stiklo.
Cia nereikia buti nei vidutiniokui technikoje, jog suprasti kai tai nevyke gaminiai. As keiciu telefonus labai daznai, nuo iphone 4 pradejau. Ir kai kuriu modeliu turejau net po 3 skirtingus. Ir mano akimis iphone yra labai opus zaislai. Jei kalbesime apie irenginius is antru ranku, tai cia isvis 50% jog jis tarnaus metus be gedimo.
Pats pradedu manyti jog kazkas negerai, nors apple man pirmoje vietoje. Turejau samsung s2 ir s3 bei dar kelis android telefonus, na su jais nebuvo nieko panasaus, kad baterija nelaikyt pradetu ar kad uzlinktu nepataisomai ar jog kameros viduje pasislinktu. Aisku visi lagino kazkiek bei buvo nestabilus. Bet visi jie buvo tvirtesni is vidaus.
Naudoju iPhone 4s nuo jo atsiradimo Lietuvoje - jokių nesąmonių ar problemų.
DNABUG, nesiginčyk su Ramūnu :) Jis "geriau" žino ;) Atvirai kalbant, aš irgi nusivyliau Apple gaminiai . Kuo toliau, tuo labiau prastėja būtent "geležis". Nors buvau tikras fanas, pradedant desktopais ir baigiant mobiliais aparatais. Dabar žmonai nupirkau i6, o pats perėjau "ant" biudžetinio androido - Prestigio. Turiu pasakyti, kad jis nusileidžia tik softo sklandumu. Kaip pastebėjau, maniškė irgi pradėjo raukytis su i6. Taip kad, laikas eina ir daug kas keičiasi ;)
Tai, kaip sklandžiai veikia soft'as yra labai didelė dalis to „kaip veikia telefonas“, šiuo atveju. Čia tas pats kaip automobilis, gal griaučiai lyginant kelis yra vienodai stabilūs, bet jei vienas jų „trūkčioja“ važiuodamas - vadinasi jis tiesiog iškrenta iš žaidimo.
Arba reikia uzsilipti kuro ar susitvarkyti automobili jog netrukciotu
Kalbėdamas apie softo skandumą turėjau omeny, kad jis šiek tiek sklandžiau veikia multitaskinge. Tik tiek. Neįsivaizduoju, ką iPhone gali padaryti kitaip kasdieniame naudojim . Ir tik nereikia stipriai plėstis, nes pats naudojausi visomis iPhone kartomis ;) Tiesiog reiktų pripažinti, kad viskas keičiasi - vieni pasitempia, kiti užsnūsta ant laurų :) Mano Prestigio oficialioje parduotuvėje kainuoja keturis kartus pigiau nei iPhone iš rankų, bet naudojime ši kaina neturi jokių trūkumų ;)
Tai as suprantu kad yra modeliai keli kurie tarnauja iki tol kol duzta.
Bet kaip kad sakau, keiciant telefonus ir modelius bei keliaujant per juos pasimato realybe... Kuri tikrai ne kokia. Su ipad viskas gerai, manau cia apple geriausias gaminys. Visi kiti tai tik grazi reklama, fanu ratas ir grazus dizainas su populeriu zenklu.
Ramunas negali vertinti iphone, turedamas - turejas tik ji viena ;)
Dėl iPad'o negaliu nesutikti. Na, ir vis dar džiaugiuosi senuku 6 metų iMac'u. Nors Safarį jau iškeičiau į Chromą :)
Na iPhone 4s nėra vienintelis iPhone arsenale - yra dar du naujesni modeliai. :)
Tikiu kad iphone 6s ar iphone 7 ( neaisku kuri isleis rugseji ) bus normalus modelis ( aisku uz kosmine kaina kaip visada ).
O apple watch dar sumirges su nesekmemis :)
Naudojom šeimoje jau aštuonis iPhone, pradedant nuo 3-o perėjome visus modelius, išskyrus 5C ir 6+. Jokių problemu, išskyrus 3-ojo nuo amžiaus nusilpusia baterija. Vienintelis trukumas - 3-ciasis ėmė lėtai veikti su naujausiu jo palaikomu softu. Po tos patirties nepuolėm iškart kitų modelių beatodairiškai atnaujinti iki paskutinės palaikomos iOS versijos ir visi veikia super. Triskart tfu-tfu-tfu per petį, taip sakant :)
Androidai labai patobulėję, dažnai galimybėmis lenkia iPhone, bet tai tik viena medalio puse. Taip pat yra uzkietėjusių androidu fanų, vertinančių kai kuriuos niuansus, kurių neturi iPhone. Bet - kiekvienam savo.
Mums iPhone galimybių/patogumo naudotis balansas yra vienareikšmiai aukštesnis už android (ypač išnaudojant iOS ir OS-X sąveiką) ir tai yra ta medalio pusė, kuri lemia augančią iPhone fanų grupę.
Sveiki,gal galite patarti ką daryti, perkrovus iphone s, ekranas nebereaguoja į lietimus, tik balsas anglų kalba perskaito tą klavišą ant kurio spaudi. Bandžiau prisijungti per kompą ir "resetinti", bet po ilgų pastangų ir laukimo iššoko pranešimas: the iphone could not be restored. An unknown error occured (3194). Turbūt reikia nešti meistrui?
O ką darėte prieš tai su telefonu ir kaip bandėte resetinti? 3194 klaida dažniausiai reiškia, kad ne to įrenginio firmware naudojamas.
Nieko ypatingo nedariau, prisijungiau ir naudojau, jis naujas visai. Išjungiau telefoną dviejų mygtukų pagalba ir prisijungiau prie Itunes kai sulaukiau vaizdo su pakrovimo laidu. O ką reiškia ne to įrenginio firmware?
Jei įrenginys visai naujas, tai reikėtų manyti garantinis — tada geriausia nešti jį rodyti meistrams.
P.S. Jei balsu skaito, greičiausiai, įjungta Accessibility „speak selection“ ar panaši funkcija skirta regos sutrikimų turintiems. Gal aktyvavote kokią nors funkciją jame arba kolegos pajuojavo jei jis neapsaugotas slaptažodžiu?
Tai turbūt kažkas netyčia įjungta, bet tai kaip išjungti?... :)
Pradžioje turėtumėte atrakinti telefoną. Pabandykite du kartus greitai paspausti Home mygtuką, tai turėtų atjungti tą Speak Over ir pabandykite įvesti atrakinimo kodą tada ;)
Supratau! Ir suradau, jėga, ačiū labai už pagalbą, Ramūnai.