Apple pagalba telefonu

Apple pagalba telefonu

Tai, kad Lietuvoje „Apple“ neturi savo biuro ar „Apple Store“ parduotuvių ir, iškilus problemai, negalime suplanuoti vizito pas „Apple“ Genijus - dar nereiškia, kad negalime paskambinti „Apple“ ir gauti pagalbos telefonu.

Prieš porą dienų pastebėjau, kad prisijungus prie savo „iCloud“ paskyros per naršyklę, keistokai veikia mano „Reminders“. Sąrašuose seni įrašai, nauji neatsiranda, o pabandžius ištrinti nereikalingus - jie išnyksta ir po poros sekundžių atsiranda vėl. Naujai sukurti „Reminders“ įrašai Mac kompiuteriuose ar „iOS“ įrenginiuose www „iCloud“ versijoje taip pat neatsiranda. Jei internetinėje „iCloud“ versijoje sukuriu naują įrašą jis atsiranda visuose mano „iCloud“ paskyrą naudojančiuose kompiuteriuose ir „iOS“ įrenginiuose, bet tuojau pat išnyksta iš internetinės „Apple“ debesyse gyvenančios Reminder aplikacijos. Sukurtų sąrašų taip pat negaliu iš ten panaikinti… Vienu žodžiu abrakadabra kažkokia tai.

Pabandžiau pasinaudoti internetine „Apple“ pagalba, bet ten dėl „iCloud“ reikalų nelabai kokios pagalbos realios gali sulaukti, net ir išsiuntęs problemos aprašymą - turi skambinti.

Galimybės paskambinti nemokamu (net ir mokant už skambutį) telefonu į užsienį (800-tąja linija) nėra todėl nutariau paieškoti ar nėra galimybės paskambinti kitu, ne aštuoni šimtosios linijos telefonu.

Tokios informacijos neradau nei autorizuoto „Apple“ distributoriaus Baltijos šalims „Avad“ svetainėje, nei autorizuotų „Apple“ pardavėjų ar serviso centrų Lietuvoje svetainėse.

Buvau maloniai nustebintas, kad vis tik toks, nemokamas 800-tosios linijos „Apple“ pagalbos telefonas skirtas Lietuvai egzistuoja. Aptikau jį Apple pagalbos svetainėje. Paskambinau.

Paskambinus, „Apple“ pasveikino mane lietuviškai, įrašas papasakojo apie EU įstatymus ir dviejų metų garantiją, bei informavo, kad „Apple“ pagalbą teikia anglų kalba. Vėliau sekė panašus tekstas anglų kalba, pasirinkimas mygtukų pagalba ir po minutės aš jau kalbėjau su Aleksandra.

Su Aleksandra bendraudami telefonu, mano „iCloud“ paskyros „Reminders“ problemą bandėme išspręsti gerą valandą kalbėdami telefonu ir abiejuose galuose junginėdami visokius mygtukus, patvirtindami išsiųstus patikros kodus, įjungdami ir išjungdami paslaugas… Galų gale Aleksandra pasakė, kad šiai problemai, kuri jos manymu yra „iCloud“ serverių pusėje, ji turės į pagalbą pasitelkti vyresnį techninį personalą. Atlikę dar kelias formalumų funkcijas kuriam laikui atsisveikinome.

Dabar matau, kad „Apple“ bando spręsti mano „iCloud“ problemą ir kažką ten „rakinėja“. Nors problema dar neišspręsta, aš tikiu, kad „Apple“ ją išspręs. Labiausiai džiugina tai, kad mes nors ir neturėdami „Apple“ biuro Lietuvoje, nesame palikti ir užmiršti našlaičiai ir visada galime kreiptis pagalbos tiesiai į „Apple“.

Tikiuosi, kad jums problemų nekils ir nereiks ieškoti pagalbos susijusios su „Apple“ produktais ar paslaugomis, tačiau jei kartais taip nutiktų - drąsiai skambinkite telefonu  (8–800) 30772 ir bendraukite su „Apple“.

Tiesioginis „Apple“ pagalbos telefonas:  (8-800) 30772. Pagalba teikiama anglų kalba.

Apytikslis skaitymo laikas: 2 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Komentarų: 51 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Pala, tai čia nemokamas numeris skambinant iš Lietuvos? Nesvarbu iš kokio numerio skambini - fiksuoto ar mobilaus?

  2. Aš mėginau šiandien skambinti ir manęs nesusiekė ir vos ne pranešė, kad toks numeris neegzistuoja? Nesupratau, kas ten įvyko, bet pagalbos dabar negaliu surasti. Turite kokių kitų patarimų?

  3. tai, va tau gera nesamone ir tikri nevykeliai nesugebantys istaisyti ne taip jau sudetinga reikala ir rasiau ir kalbejau, o atnaujinti security questiones nepavyksta - eina tie bambaliniai svilpaut....nusispjoviau i tuos dalykus tegul jie bambalineja ir dudndukizma platina

    • Ne taip seniai, kažkur prieš mėnesį, vienam žmogeliui padėjau pasikeisti Apple ID klausimus - viskas kaip per sviestą. Gal čia ne Apple problema, kad nepavyksta…

      • naršyklėje appleid.apple.com
      • Pasirenki „Manage your Apple ID“ ir prisijungi su savo Apple ID
      • Pasirenki „Password and Security“
      • Jei nori pakeisti klausimus spaudi anr už „Forgot the answers?“ esančios nuorodos sakančios „Send reset security info….“
      • Vykdai nurodymus atsiųstame laiške
      • Pasirenki naujus klausimus ir suteiki jiems atsakymus
      • Taip pat pasitikrink ar nurodytas atsarginis el. pašto adresas, jis teisingas ir galiojantis
      • Spaudi „Save“.
  4. Visu komentaru neperskaiciau, bet ar cia pagalba lietuviu kalba ar anglu ? Nes man dave apple sita numeri neva, nes prasau refund uz iphone :)

  5. O telefonas veikia ? Nes man iskart atmeta

  6. Zodziu istorija tokia. Skambinau tuo numeriu, Lietuviskai pasneka paskui renkuose iphone spaudziu 3 ir siulo susisiekti su savo carrier :) Apple live chat issake kad turiu skambinti i omnitel arba i uk ten kazkoki numeri dave. Kad turiu derintis del pakeitimo, supratau kad refund tikrai nebus. Ant galo issakiau adviseriui kazkokiam kad huawei geresnes kokybes nei apple iphone 6, nes 3 kartus priekine kamera atsoko. Biski pavariau jiems, nes apple produktu lietuvoje neapsimoka tureti, nes cia nera tikro apple atstovo, o visi ideal ir omnitel tik asaros lyginant su tikrais apple atstovais. Apple pripazino, kad kol nera ju cia lietuvoje tenka zaisti su tais dviems pagrindiniais.

    Kadangi vakar ir siandien vargau su jais ir gaisau laika, bei meciau pinigus vezioti telefona 2 kartus i deal.lt tai paimiau ir pardaviau ta opuoli. Teko sim isideti i nokia 6310i. Kas toliau kolkas nezinau, bet iphone 6 tikrai nebeimsiu i rankas.

    • Tikiuosi iPad 4 nenustos veikti po tokiu apple sulyginimu su huawei. Bet sioje istorijoje apple nuvyle. Nes toks vaizdas kaip lygonineje. Vienas nuo kito tik stumbo ir apgailestauja jog Lietuvoje gyvenu. Bei siulo skambineti visiems. Kur ten skambinesi kai nuejus i ideal sako kad cia nieko baisaus del atsokusios kameros ir jog fotkinti netrugdo :) Aisku pakeist pakeicia, bet neva ir tai jiems aciu uz tai turiu sakyti, bei laukti 7 dienas naujo ir vel vaziuoti pasiimti. Baisu...

      • Mano kukli praktika rodo, kad dažniausiai naudojantis tech. įranga su „sėkme prasilenkia“ žmonės, kurie yra labai vidutiniški (švelniai tariant) technikos vartotojai. Tokie piliečiai, kaip taisyklė, „suklumpa lygioje vietoje“ (naudojantis kompiuteriais, telefonais ir panašiai), dažnai net ten kur sunku net sugalvoti kaip galima padaryti taip, kad atsidurti tokioje situacijoje, kurioje atsidūrė jie.
        Nenoriu pasakyti, kad visi turi būti IT guru, bet kai už lango XXI a. ir retas įsivaizduoja savo kelionę į WC be telefono, kartais, kai kurių žmonių pasimetimas technologijų pasaulyje stebina. Čia šiaip bumbu.
        Pats atsidūrei situacijoje, kurioje atsidurtum kokioje nors Malaizijoje nusipirkęs Lamborgini ir atsivežęs į Lietuvą. Kai žinai, kad nėra Apple Lietuvoje, o yra tik įgalioti atstovai - geriau įrangą pirkti iš jų. O jei pirkai UK, kas taip pat nėra nuodėmė, tai pirkdamas turėtum būti tikras, kad ten lankysiesi labai dažnai, tad jei kas - galėsi kreiptis pas jų Apple.
        Bet kuriuo atveju dabar turi puikų telefoną.

        Kalbant apie servisus, tai ir su kai kuriomis čia atstovybes turinčiomis kompanijomis būna tragiška padėtis. omenyje turiu Microsoft, kuriai kai turėjau klausimų su MS Office for Mac skambinau, tai pastarieji net nesuprato apie kokį ofisą aš čia šneku, „koks Microsoft ant Mac?“ :-O teko skambinti į Microsoft America, kur viskas buvo greitai atsakyta.

  7. Kalbant apie IT tai as nesu vidutiniokas. Tiesiog yra apple gaminiu, kurie tyciojasi is vartotoju. Tokiu kaip iphone 4s, kur gedimu zinomu pagal daznuma yra n su trupuciu. Nustoja veikti sviesos daviklis, dingsta wifi ijungimas, mikrofono problemos ir t.t... Su iphone 5 ir 5s daug maz viskas ok. Iphone 6 vel pilnas bluescreen ir t.t... Kameros atsokineja nuo stiklo.

    Cia nereikia buti nei vidutiniokui technikoje, jog suprasti kai tai nevyke gaminiai. As keiciu telefonus labai daznai, nuo iphone 4 pradejau. Ir kai kuriu modeliu turejau net po 3 skirtingus. Ir mano akimis iphone yra labai opus zaislai. Jei kalbesime apie irenginius is antru ranku, tai cia isvis 50% jog jis tarnaus metus be gedimo.

    Pats pradedu manyti jog kazkas negerai, nors apple man pirmoje vietoje. Turejau samsung s2 ir s3 bei dar kelis android telefonus, na su jais nebuvo nieko panasaus, kad baterija nelaikyt pradetu ar kad uzlinktu nepataisomai ar jog kameros viduje pasislinktu. Aisku visi lagino kazkiek bei buvo nestabilus. Bet visi jie buvo tvirtesni is vidaus.

  8. Tai as suprantu kad yra modeliai keli kurie tarnauja iki tol kol duzta.

    Bet kaip kad sakau, keiciant telefonus ir modelius bei keliaujant per juos pasimato realybe... Kuri tikrai ne kokia. Su ipad viskas gerai, manau cia apple geriausias gaminys. Visi kiti tai tik grazi reklama, fanu ratas ir grazus dizainas su populeriu zenklu.

    Ramunas negali vertinti iphone, turedamas - turejas tik ji viena ;)

  9. Tikiu kad iphone 6s ar iphone 7 ( neaisku kuri isleis rugseji ) bus normalus modelis ( aisku uz kosmine kaina kaip visada ).

    O apple watch dar sumirges su nesekmemis :)

  10. Naudojom šeimoje jau aštuonis iPhone, pradedant nuo 3-o perėjome visus modelius, išskyrus 5C ir 6+. Jokių problemu, išskyrus 3-ojo nuo amžiaus nusilpusia baterija. Vienintelis trukumas - 3-ciasis ėmė lėtai veikti su naujausiu jo palaikomu softu. Po tos patirties nepuolėm iškart kitų modelių beatodairiškai atnaujinti iki paskutinės palaikomos iOS versijos ir visi veikia super. Triskart tfu-tfu-tfu per petį, taip sakant :)

    Androidai labai patobulėję, dažnai galimybėmis lenkia iPhone, bet tai tik viena medalio puse. Taip pat yra uzkietėjusių androidu fanų, vertinančių kai kuriuos niuansus, kurių neturi iPhone. Bet - kiekvienam savo.

    Mums iPhone galimybių/patogumo naudotis balansas yra vienareikšmiai aukštesnis už android (ypač išnaudojant iOS ir OS-X sąveiką) ir tai yra ta medalio pusė, kuri lemia augančią iPhone fanų grupę.

  11. Sveiki,gal galite patarti ką daryti, perkrovus iphone s, ekranas nebereaguoja į lietimus, tik balsas anglų kalba perskaito tą klavišą ant kurio spaudi. Bandžiau prisijungti per kompą ir "resetinti", bet po ilgų pastangų ir laukimo iššoko pranešimas: the iphone could not be restored. An unknown error occured (3194). Turbūt reikia nešti meistrui?

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*