iOS Wi-Fi sinchronizacija. Neveikia?
Viena patogesnių iOS savybių yra galimybė sinchronizuoti duomenis, nuotraukas, muziką ir t.t. į ir iš iPhone, iPad, iPod touch ir kompiuteriu per Wi-Fi ir nejunginėti visokių laidų, kaskart kai reikia pasikeisti duomenimis.
Žinoma, ši funkcija naudinga tada kai veikia. Jei kartais pastebėjote, kad neveikia sinchronizacija per Wi-Fi, arba iPrietaisas neatsiranda ar vos tik atsiradęs ir pradėjęs sinchronizuotis išnyksta iš iTunes - galimi problemos sprendimai:
-
Prieš pradedant ieškoti problemos:
- Įsitikinkite, kad iOS prietaiso sinchronizacija per Wi-Fi įjungta. Dažniausiai pasitaikanti Wi-Fi sinchronizacijos neveikimo priežastis yra ta, kad ji nėra įjungta. Ją įjungti reikia vieną kartą kiekvienam iš iOS įrenginių atskirai.
Jei iOS prietaiso nemato iTunes
Mac kompiuteriuose
- Paleiskite „Activity Monitor“ (arba spotlight lange suinkę Activity Monitor, arba iš /Applications/Utilities).
- „Activity Monitor“ paieškos lange (aplikacijos lango dešinė/viršus) įveskite AppleMobileDeviceHelper. Tai padės surasti šį procesą.
- Pažymėkite AppleMobileDeviceHelper procesą ir paspausktite ant „Quit Process“ mygtuko. Patvirtinkite, kad norite šį procesą atjungti paspausdami ant „Quit“. Pastaba: Jei paspaudus ant „Quit“ procesas vis dar bus „Activity Monitor“ aplikacijos lange - pakartotinai paspauskite ant „Quit Process“ mygtuko ir atsidariusiame lange paspauskite ant „Force Quit“.
- Uždarykite „Activity Monitor“ ir iš naujo paleiskite iTunes (uždarykite iTunes Cmd-q klavišų kombinacijos pagalba ir vėl atidarykite iTunes).
Jei šio proceso neradote, greičiausiai jis nebuvo paleistas kompiuterio startavimo metu, patikrinkite ar iTunesHelper yra automatiškai startuojančių aplikacijų/procesų sąraše:
- Atidarykite „System Preferences“.
- Paspauskite ant „Users & Groups“.
- Pažymėkite savo vartotoją ir dešinėje lango pusėje spauskite ant „Login Items“.
- Patikrinkite ar sąraše yra iTunesHelper.
- Jei sąraše iTunesHelper nėra:
- Atidarykite Finder langą;
- Finder’yje nueikite į /Applications ir suraskite iTunes aplikaciją;
- Paspauskite dešinį pelės klavišą ant iTunes ir iš meniu pasirinkite „Show Package Contents“;
- Eikite Contents/MacOS ir ten esančią iTunesHelper aplikaciją nutempkite į „Users & Groups“ „Login Items“ langą.
- Perkraukite kompiuterį ir patikrinkite ar procesas startavo. Tai galite padaryti 2-ame punkte aprašytu būdu.
Jei anksčiau iTunes „matė“ iPhone ar kitą iOS įrenginį nurodytą sinchronizuoti per WiFi, bet po kurio laiko jo nerodo - vienas paprastesnių sprendimų, padedančių 99% atvejų yra išjungti WiFi ir vėl įjungti.
Windows kompiuteriuose
- Nuspauskite Ctrl-Alt-Del ir „Task Manager“ lange spauskite ant „Service“
- Raskite „Apple Mobile Device“ abra „AppleMobileDeviceHelper.exe“ (priklausomai nuo Windows versijos)
- Paspauskite ant šio proceso dešinį pelės klavišą ir restartuokite procesą arba pasirinkite „End Process“
- Perkraukite iTunes
Pastaba: Jūs turite perkrauti procesą arba jį uždaryti bet nepasirinkti „Disable“
iTunes
nesvarbu, kurią OS naudojate, atidarius iTunes turėtumėte pamatyti prijungtų įrenginių sąraše savo prietaisą.
iOS prietaiso iTunes vis dar nemato
- Pajunkite iOS prietaisą prie kompiuterio USB laidu.
- Jam atsiradus iTunes prietaisų sąraše pažymėkite jį ir „Summary“ skiltyje patikrinkite ar uždėta varnelė ant „Sync with this …. over Wi-Fi“. Vietoje … turi būti parašyta iPhone, iPod arba iPad.
- iOS prietaise atidarykite „Settings“.
- Paspauskite ant „Wi-Fi“ ir išjunkite ir įjunkite (OFF/ON) Wi-Fi.
- Įsitikinkite, kad kompiuteris ir iOS prietaisas prisijungę prie to pačio Wi-Fi tinklo.
- Atjunkite iOS prietaisą nuo kompiuterio.
- Perkraukite iOS prietaisą.