„Apple“ teigimu, kai kurie „iPhone“ naudotojai gali negalėti suaktyvinti „iMessage“ naudojant telefono numerį, jei „iPhone“ telefone yra neaktyvi SIM arba eSIM kortelė su tuo pačiu telefono numeriu kaip ir aktyvi SIM kortelė.
„iPhone“ naudotojai susidūrę su negalėjimo aktyvuoti „Messages“ problema, matys pranešimą „Not Delivered“ (Nepristatyta) apie išsiųstas „Messages“ žinutes ir negalės žinučių gauti. Pranešimai bus siunčiami ir gaunami per RCS arba SMS žinutes ir bus rodomi žali, o ne burbuliukai – žinutės tekstas žaliame, o ne mėlyname fone. Arba „Messages“ pranešimai gali būti siunčiami naudojant el. pašto adresą, o ne telefono numerį.
Kad „Messages“ veiktų tokioje situacijoje, naudotojai turėtų išimti neaktyvią SIM kortelę ir bandyti iš naujo suaktyvinti „Messages“. Nenaudojamą SIM kortelę galima ištrinti „Settings“ (Nustatymų) programėlėje:
- pasirinkus Cellular (Mobilusis ryšys)
- ir ištrynus neaktyvią SIM kortelę, jei rodomos dvi su tuo pačiu telefono numeriu.
Jei neaktyvi SIM kortelė yra fizinė, ją reikia pašalinti iš „iPhone“. Jei neaktyvi SIM kortelė yra eSIM, ją galima ištrinti „Cellular“ (Mobiliojo ryšio) sąsajoje. Išėmus neaktyvią SIM kortelę, „Messages“ galima suaktyvinti „Settings“ (Nustatymų) programėlėje:
- nuėjus į Messages (Žinutės)
- palietus Send & Receive (Siųsti ir gauti)
- tada palietus rodomą telefono numerį.
Šios problemos sprendimą „Apple“ paskelbė savo palaikymo svetainėje adresu support.apple.com/125367