Jei naudojate „Windows 10“ ar „Windows 11“ ir susiduriate su prisijungimo prie „Apple ID“ serverio klaida – straipsnyje rasite kelis patarimus padėsiančius šią negandą nugalėti.
Ar jūsų kompiuteryje rodomas pranešimas „Jungiantis prie „Apple ID“ serverio įvyko klaida“ („There was an error connecting to the Apple ID server“)? Jis dažniausiai pasirodo, kai bandote prisijungti prie „iCloud“ arba „iTunes“ sistemoje „Windows 10“ arba „Windows 11“. Tai dažna problema, kurią galima nesunkiai išspręsti keliais paprastais būdais. Nesvarbu, ar tai tinklo problema, sertifikato konfigūracijos klaida, ar pasenusi „iTunes“ – žemiau esanti informaciją turėtų padėti šią problemą išspręsti.
Ši prisijungimo „Apple ID“ serverių klaida įvyksta, kai „Windows“ kompiuteris negali pasiekti „Apple“ autentifikavimo serverių. Dažniausios priežastys:
- Neteisingas sistemos laikas arba laiko juosta.
- Prastas interneto ryšys arba tarpinio serverio trikdžiai.
- Pasenusi „iTunes“ arba „iCloud“ programinė įranga.
- „Windows“ sistemoje neįgalintas TLS (saugos protokolas).
- „Apple“ serveriai laikinai nepasiekiami.
- Pernelyg aktyvios užkardos arba VPN, blokuojantys „Apple“ paslaugas.
Žemiau patekti žingsniai, kuriuos atlikdami galite išspręsti prisijungimo prie „Apple ID“ serverio problemą.
1. Patikrinkite datos ir laiko nustatymus
Įsitikinkite, kad jūsų kompiuterio laikas ir data yra teisingi.
- Eikite į Settings » Time & Language » Date & Time.
- Įjunkite Set time automatically.
- Pasirinkite teisingą laiko juostą.
Nesutampantis laikas yra viena iš dažniausių priežasčių, kodėl nepavyksta prisijungti prie „Apple“ serverio.
2. Patikrinkite prieigą prie interneto
Atidarykite naršyklę ir apsilankykite https://www.apple.com. Jei naršyklė puslapio neįkelia, greičiausiai yra tinklo problema.
Jei naudojate tarpinį (proxy) serverį arba pasirinktinį DNS, grįžkite į automatinius nustatymus.
3. Patikrinkite Apple sistemų būseną
Kartais problema kyla dėl „Apple“. Apsilankykite „Apple“ sistemos būsenos puslapyje ir patikrinkite ar veikia „Apple ID“ arba „iCloud“ paslaugos.
4. Atnaujinkite iTunes (labai svarbu).
Pasenusiai „iTunes“ programai gali nepavykti prisijungti prie „Apple“ serverių.
- Jei įdiegta iš „Microsoft Store“, atidarykite ją ir patikrinkite, ar yra atnaujinimų.
- Jei įdiegta iš „Apple.com“, atidarykite iTunes » Help > Check for Updates.
Taip pat patikrinkite ar nėra „iCloud for Windows“ atnaujinimų.
5. Įgalinkite TLS 1.2 (Apple serverių reikalavimas)
Saugiam prisijungimui jūsų kompiuteryje turi būti įgalinta TLS[1] 1.2 protokolo versija.
- Paspauskite Windows + R, įveskite inetcpl.cpl ir paspauskite Enter
- Eikite į Advanced » Security
- Įsitikinkite, kad Use TLS 1.2 yra pažymėta
- Perkraukite savo PC
6. Laikinai išjunkite VPN ar ugniasienę
VPN ar ugniasienė gali blokuoti prisijungimus prie „Apple“ serverių.
- Išjunkite visus aktyvius VPN ir ugniasienes (firewall).
- Jei juos išjungus prisijungti pavyko – įrašykite „iTunes“ ir „iCloud“ į išimčių (whitelist) sąrašą.
7. Atstatykite tinklo nustatymus
Jei vis dar nepavyksta prisijungti:
- Keliaukite į Settings » Network & Internet » Status
- Paspauskite ant Network Reset ir vykdykite nurodymus
- Baigę perkraukite PC
8. Įsitikinkite, kad prisijungti pavyksta iš kito įrenginio
Įsitikinkite, kad iš kito jūsų įrenginio prisijungimas prie „Apple ID“ serverių veikia, pavyzdžiui „iPhone“ ar naršyklėje jungiantis prie iCloud.com. Jei kitame įrenginyje veikia – problema jūsų PC sistemoje.