Kaip ieškoti įrenginio gedimo Apple Diagnostics pagalba

„Apple“ išplėtė balandį pradėtą ​​savitarnos taisymo programą, įtraukdama prieigą prie „Apple“ diagnostikos įrankio internete naudotojams Europoje.

Diagnostics piktograma iOS

Internetinis „Apple Diagnostics“ įrankis, kaip teigiama kompanijos pranešime, suteikia „tokias pačias galimybes, patikrinti įrenginius, siekiant optimalaus dalių funkcionalumo ir našumo, taip pat nustatyti, kurias dalis gali reikėti taisyti, kaip ir „Apple“ įgaliotieji paslaugų ir nepriklausomi remonto paslaugų teikėjai“.

Po šio paslaugos geografijos išplėtimo „Apple Diagnostics for Self Service Repair“ dabar palaiko „iPhone“, „Mac“ ir „Studio Display“ modelius 33 šalyse ir 24 kalbomis.

Įrankio svetainėje prieš įvedant įrenginio serijos numerį, būsite paraginti įrenginį įjungti diagnostikos režimu. Tada turėsite prieigą prie diagnostikos rinkinio, įskaitant tokius dalykus kaip mobilusis išteklių inspektorius, skirtas programinei įrangai ir komponentų tikrinimui, garso išvesties ir „ekrano pikselių anomalijų“ ir kamerų bei „Face ID“ testai.

„Apple“ palaikymo puslapyje teigiama, kad bandymai gali „padėti išskirti problemas, ištirti, ar reikia pakeisti dalį, arba patikrinti, ar remontas buvo sėkmingai baigtas“.

„Apple Diagnostics“ savitarnos taisymo įrankiui reikalinga, kad įrenginyje būtų įdiegta „iOS 17.0“ arba „macOS Sonoma 14.1“ ar naujesnės operacinių sistemų versijos.

Tačiau „Apple“ savitarnos remonto programa remiasi dalių susiejimu, o kritikai teigia, kad tai riboja įrankių efektyvumą. Savarankiško remonto aktyvistė „iFixit“ garsiai išreiškė nesutikimą su „Apple“ taikoma tokia praktika nuo tada, kai technologijų milžinė pradėjo savo taisymo programą. „iFixit“ teigė, kad dalių serializavimas riboja trečiųjų šalių dalių naudojimą. Rugsėjo mėn. „iFixit“ generalinis direktorius Kyle Wiens dalių susiejimą pavadino „rimta grėsme mūsų gebėjimui taisyti mums priklausančius daiktus“, pažymėdamas, kad „Apple“ gali siekti sustiprinti palankią klientų patirtį, tačiau tai mums kainuoja aplinką ir „teises į nuosavybę.“

„Apple“ savitarnos taisymas palaiko 42 „Apple“ produktus.

Žemiau informacija kaip „Apple Diagnostics“ įrankio pagalba:
- patikrinti „iPhone“ ir
- patikrinti „Mac“

Kaip paleisti savitarnos taisymo Apple Diagnostics įrankį iPhone

Norint atlikti „iPhone“ patikrą, naudojant savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“ įrankį reikalingi:

  • iPhone 12“ ar naujesnis, kurį galima įjungti ir paleisti „iOS“. Testuojamame „iPhone“ privalo veikti „iOS 17“ arba naujesnė versija. „iOS“ beta versijos nepalaikomos.
  • Antrinis įrenginys, pvz., „Mac“, asmeninis kompiuteris, „iPad“ ar kitas „iPhone“, skirtas prieigai prie savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“ ir diagnostikos konsolei. Diagnostikos konsolė palaikoma šiuose antriniuose įrenginiuose:
    • „iPhone“, kuriame veikia „iOS 13“ arba naujesnė versija, arba „iPad“, kuriame veikia „iPadOS 13“ arba naujesnė versija su „Safari
    • „Mac“, kuriame veikia „macOS Catalina 10.15“ arba naujesnė versija su „Safari
    • Asmeninis kompiuteris su „Chrome“ 55 arba naujesne, „Firefox“ 59 arba naujesne arba „Microsoft Edge“ 12 arba naujesne versija
  • Tikrinamame „iPhone“Wi-Fi“ interneto ryšys
Diagnostikos režimu tikrinamas „iPhone“ palaiko tik „Wi-Fi“ ryšį. Mobilusis ryšys nepalaikomas.

1. Paruoškite iPhone tikrinimui

  1. Jei galite, prieš diagnostiką įdiekite „iPhone“ naujausią „iOS“ atnaujinimą.
  2. Išjunkite tikrinamą „iPhone“.
  3. Atjunkite visus priedus nuo „iPhone“.

2. Paleiskite savitarnos taisymo Apple Diagnostics įrankį antriniame įrenginyje

  1. Antriniame įrenginyje apsilankykite svetainėje adresu https://getsupport.apple.com/self-service-diagnostics.
  2. Spustelėkite arba bakstelėkite „Tęsti“
  3. Savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“ puslapyje.
  4. Pasirinkite „iPhone“.

3. Įjunkite diagnostikos režimą tikrinamame iPhone

  1. Išjunkite „iPhone“
  2. Paspauskite ir palaikykite nuspaudę garsumo didinimo ir garsumo mažinimo mygtukus. iPhone - nuspausti du garso reguliavimo mygtukai
  3. Laikydami nuspaustus mygtukus, prijunkite „iPhone“ prie 20 W ar galingesnio maitinimo adapterio arba tiesiai prie kompiuterio, kuris yra įjungtas ir prijungtas prie elektros lizdo.
    Šakotuvai, ekranai ar kiti netiesioginiai ryšiai nepalaikomi.
  4. Kai ekrane pasirodys „Apple“ logotipas, atleiskite mygtukus.
  5. Kai pasirodo pranešimas „Diagnostics allow Apple to identify potential hardware and software issues with this device“ (Diagnostika suteikia „Apple“ galimybę nustatyti galimas aparatinės ir programinės įrangos problemas, susijusias su šiuo įrenginiu) — „iPhone“ veikia diagnostikos režimu.

4. Prisijunkite ir pradėkite diagnostikos seansą

  1. Antrinio įrenginio savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“ puslapyje įveskite tikrinamo „iPhone“ serijos numerį.

    Norėdami rasti tikrinamo „iPhone“ serijos numerį, diagnostikos ekrano apatiniame dešiniajame kampe palieskite informacijos (i) piktogramą.

  2. Antrinio įrenginio savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“ puslapyje spustelėkite arba palieskite „Start Session“ (pradėti seansą). Jei „iPhone“ nepavyksta prisijungti prie diagnostikos seanso, spustelėkite arba bakstelėkite „Bandyti dar kartą“ (Try again).
  3. Tikrinamo „iPhone“ įrenginio diagnostikos ekrane spustelėkite „Start Session“ (pradėti seansą).
  4. Sėkmingai užregistravę „iPhone“, pasirinkite diagnostikos patikrų paketą.
  5. Vadovaukitės instrukcijomis ir peržiūrėkite diagnostikos patikros rezultatus antriniame įrenginyje.

Galimi iPhone diagnostikos patikros paketai

Mobilusis išteklių inspektorius (MRI)

Šis diagnostikos paketas yra pradinė rūšiavimo priemonė, kuri tikrina prietaiso programinės įrangos versiją ir patvirtina aparatinės įrangos dalių buvimą.

Ekrano pikselių anomalijos

Šis paketas rodo spalvas ir modelius, padedančius nustatyti pikselių anomalijas ir nešvarumus.

Multi-Touch

Šis paketas padeda nustatyti ekrano sritis, kuriose yra reaguojančių arba nereaguojančių liečiamųjų taškų.

Fotoaparato vaizdo kokybė

Šis paketas padeda identifikuoti priekinio ir galinio fotoaparato vaizdo kokybės problemas.

Face ID

Šis paketas atlieka „Face ID“ jutiklių patikrą.

Garsas savitarnos taisymui

Skirtas „iPhone 15“ ir „iPhone 15 Plus“

Leidžia įvairius garsus per vidinius garsiakalbius ir prašo patvirtinti, ar girdite garsus ir ar jie nėra iškraipyti. Tada patikra paprašo įrašyti trumpą garso įrašą, kad patikrintų, ar kiekvienas mikrofonas fiksuoja garsą. Kad rezultatai būtų optimalūs, paleiskite šį patikros paketą tylioje aplinkoje.

Dėmesio: garso savitarnos taisymui diagnostikos paketas per garsiakalbius leidžia garsius patikros tonus. Prieš paleisdami šį patikros paketą, atsižvelkite į savo aplinką.

Garso išvestis

Visiems kitiems palaikomiems iPhone modeliams

Šis paketas leidžia per vidinį garsiakalbį garsinių tonų rinkinį ir prašo vartotojo patvirtinti, ar tonai buvo girdimi ir neiškraipyti. Kad rezultatai būtų optimalūs, paleiskite šį patikros paketą tylioje aplinkoje.

Dėmesio: garso savitarnos taisymui diagnostikos paketas per garsiakalbius leidžia garsius patikros tonus. Prieš paleisdami šį patikros paketą, atsižvelkite į savo aplinką.

Kaip paleisti savitarnos taisymo Apple Diagnostics įrankį Mac

Norėdami atlikti „Mac“ patikrą, naudojant savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“, jums reikės:

  • Tikrinamo „Mac“ kompiuterio.

    „Mac“ turi būti su „Apple“ lustais, turi veikti jo maitinimas ir jis turi pasileisti iki „macOS“. „Mac“ kompiuteriai su „Intel“ lustais nepalaiko savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“.

    Kad testuojamame „Mac“ būtų galima paleisti savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“, jame privalo veikti „macOS Sonoma“ 14.1 arba naujesnė versija. „macOS“ beta versijos nepalaikomos.

  • Antrinio įrenginio, pvz., „iPhone“, „iPad“, asmeninio kompiuterio ar kito „Mac“, skirto prieigai prie savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“ ir diagnostikos konsolės.
    Tikrinamo „Mac“ diagnostikos seansą galite pradėti ir valdyti antrinio įrenginio diagnostikos konsolėje. Diagnostikos konsolė palaikoma šiuose antriniuose įrenginiuose:
    • „iPhone“, kuriame veikia „iOS“ 13 arba naujesnė versija, arba „iPad“, kuriame veikia „iPadOS“ 13 arba naujesnė versija su „Safari
    • „Mac“, kuriame veikia „macOS Catalina“ 10.15 arba naujesnė versija su „Safari
    • Asmeniniame kompiuteryje su „Firefox“ 59 arba naujesne versija, „Chrome“ 55 arba naujesne versija arba „Microsoft Edge“ 12 arba naujesne versija
  • Tikrinamo „Mac“ su „Wi-Fi“ arba laidiniu interneto ryšiu
  • Wi-Fi“, mobiliojo ryšio arba laidinio interneto ryšio antriniame įrenginyje

1. Paruoškite Mac tikrinimui

  1. Jei galite, prieš pradėdami diagnostiką įdiekite naujausius „macOS“ naujinius.
  2. Išjunkite tikrinamą „Mac“ kompiuterį.
  3. Atjunkite visus išorinius įrenginius, išskyrus klaviatūrą, pelę ir ekraną (jei jie pajungti).
  4. Įsitikinkite, kad „Mac“ stovi ant kieto, lygaus, stabilaus paviršiaus ir yra gerai vėdinamas.
  5. Jei naudojate stalinius „Mac“ įrenginius, prijunkite prie kompiuterio kintamosios srovės maitinimo laidą. Jei tikrinate nešiojamąjį kompiuterį „Mac“, prijunkite kompiuterio maitinimo adapterį ir įkrovimo laidą prie kompiuterio.

2. Paleiskite savitarnos taisymo Apple Diagnostics įrankį antriniame įrenginyje

  1. Antrinio įrenginio naršyklėje apsilankykite adresu https://getsupport.apple.com/self-service-diagnostics
  2. Spustelėkite arba bakstelėkite „Tęsti“.
  3. Pasirinkite „Mac“.

3. Įjunkite diagnostikos režimą tikrinamame Mac kompiuteryje

  1. Jei tikrinamą „Mac“ prie interneto jungiate naudodami laidinį eternetą, prieš įjungdami kompiuterį prijunkite prie jo eterneto laidą. Jei naudojate „Wi-Fi“, prisijungsite vėliau, atlikdami 5 žingsnį, kai kompiuteris pradės veikti diagnostikos režimu.
  2. Paspauskite ir palaikykite tikrinamo „Mac“ maitinimo mygtuką ir išjunkite kompiuterį. Nešiojamuosiuose kompiuteriuose su „Touch ID“, paspauskite ir palaikykite paspaudę „Touch ID“.
  3. Toliau laikant nuspaustą maitinimo mygtuką, „Mac“ įsijungia ir įkelia paleisties parinktis. Kai pasirodo pranešimas „Loading startup options...“ (įkeliamos paleisties parinktys...) atleiskite maitinimo mygtuką.
  4. Kai pasirodys paleidimo parinkčių ekranas, „Mac“ klaviatūroje paspauskite ir palaikykite nuspaustą Cmd ⌘-D klavišų kombinaciją – tai įjungs diagnostikos režimą.
  5. Norėdami prijungti tikrinamą „Mac“ prie interneto. naudodami „Wi-Fi“, pasirinkite tinklą diagnostikos režimo ekrano viršutiniame dešiniajame kampe esančiame „Wi-Fi“ meniu.

    Pastaba: „Wi-Fi“ meniu gali pasirodyti po kelių sekundžių. Tai įprasta.

  6. Pasirinkite kalbą ir diagnostikos režimo ekrane spustelėkite „OK“.

4. Prisijunkite ir pradėkite diagnostikos seansą

  1. Antrinio įrenginio savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“ puslapyje įveskite tikrinamo „Mac“ serijos numerį serijos numerio įvedimo lauke. Serijos numeris nurodytas tikrinamo „Mac“ diagnostikos ekrano apatiniame kairiajame kampe.
  2. Antrinio įrenginio savitarnos taisymo „Apple Diagnostics“ puslapyje spustelėkite arba palieskite „Start Session“ (pradėti seansą). Jei „Mac“ nepavyksta prisijungti prie diagnostikos seanso, spustelėkite arba bakstelėkite „Bandykite dar kartą“ (Try again).
  3. Tikrinamo „Mac“ įrenginio diagnostikos ekrane spustelėkite „Sutinku“.

    Jei tikriname „Mac“ neįdiegta „macOS 14.1“ arba naujesnė versija, jis negalės prisijungti prie diagnostikos seanso ir pasirodys pranešimas, nurodantis atnaujinti „Mac“.

Sėkmingai užregistravę tikrinamą „Mac“, antriniame įrenginyje galite pasirinkti diagnostikos patikrų paketą, kad patikrintumėte „Mac“. Vadovaukitės instrukcijomis ir peržiūrėkite diagnostikos patikros rezultatus antriniame įrenginyje.

Galimi Mac diagnostikos patikros paketai

Diagnostikos paketas Nešiojamieji kompiuteriai Moduliniai staliniai kompiuteriai iMac
„Mac Resource Inspector“ (MRI) Taip Taip Taip
Ekrano anomalijos Taip Ne Taip
Klaviatūra Taip Ne Ne
Jutiklinis pultas Taip Ne Ne
„Touch ID“ Taip Ne Ne
Garsas Taip Taip Taip

Mac Resource Inspector (MRI)

Šis diagnostikos paketas yra greitas rūšiavimo diagnostikos įrankis, kuris patikrina, ar yra aparatinės įrangos komponentų, ir atlieka keletą trumpų patikrų, kad patikrintų aparatinės įrangos veikimą.

Ekrano anomalijos

Šis interaktyvus diagnostikos paketas rodo spalvas ir modelius, padedančius nustatyti pikselių anomalijas ir nešvarumus.

Klaviatūra

Šis interaktyvus diagnostikos paketas prašo naudotojo patvirtinti, ar tinkamai veikia kiekvienas klaviatūros klavišas, ar matomas klaviatūros foninis apšvietimas ir ar šviečia klavišo „Caps Lock“ lemputė.

Jutiklinis pultas

Šis interaktyvus diagnostikos paketas prašo naudotojo patvirtinti, ar visos jutiklinio pulto sritys reaguoja į prisilietimą.

Touch ID

Šis interaktyvus diagnostikos paketas atlieka keletą automatinių patikrų, kad patikrintų, ar yra „Touch ID“. Tada jis paprašo naudotojo priglausti pirštą prie „Touch ID“ jutiklio, kad patikrintų jo veikimą.

Garsas

Nešiojamiesiems kompiuteriams ir „iMac“: šis interaktyvus diagnostikos paketas leidžia garsinių tonų rinkinį per vidinius garsiakalbius ir klausosi tų pačių tonų integruotais mikrofonais, kad patikrintų garsiakalbio ir mikrofono veikimą.

Moduliniams staliniams „Mac“ įrenginiams: šis interaktyvus diagnostikos paketas leidžia per vidinį garsiakalbį garsinių tonų rinkinį ir prašo vartotojo patvirtinti, ar tonai buvo girdimi ir neiškraipyti. Taip tikrinama, ar garsiakalbis veikia.

Dėmesio: garso diagnostikos paketas per garsiakalbius leidžia garsius patikros tonus. Prieš paleisdami šį patikros paketą, atsižvelkite į savo aplinką. Kad rezultatai būtų optimalūs, paleiskite šį patikros paketą tylioje aplinkoje.
Pastaba: norint patikrinti ausinių lizdą, garso diagnostikos patikros paketui būtinos ausinės.
Apytikslis skaitymo laikas – 8 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*