Steve Jobs manymu per daug juokinga reklama gali neatlikti savo darbo

Justin Long filmavęsis reklaminėje „Apple“ kampanijoje „Get a Mac“ pasakoja savo prisiminumus apie filmavimą PeopleTV laidoje „Couch Surfing“.

Steve Jobs kai kuriuos, jo manymu per daug juokingus, „Get a Mac“ reklaminės kampanijos video „išbrokuodavo, nes jie tiesiog buvo per daug juokingi.

Daugelis „Mac“ kompiuterių naudotojų, net ir 2006–2009 metais nenaudoję „Apple“ kompiuterių žino ir yra matę ne vieną „Apple“ reklaminės kampanijos „Get a Mac“ reklaminį video klipą. Tais laikais jie buvo nepaprastai populiarūs.

Praėjus dešimčiai metų nuo paskutinio šios „Apple“ reklaminės kampanijos video transliacijos, „People“ laida „Couch Surfing“ pašnekino vieną iš „Get a Mac“ kampanijoje vaidinusių aktorių Justin Long, kuris vaidino „Mac“ naudotoją. PC, šioje reklaminėje kompanijoje vaidino John Hodgman. Beveik visi šios reklaminės kampanijos video klipai prasidėdavo paprastų „dviejų stovyklų“ prisistatymu: „Hello I’m a Mac and I’m a PC“.

Interviu metu Justin Long pasidalino prisiminimais apie šiuos linksmus, daugeliu atvejų pašiepiančius PC, siužetus.

Pavyzdžiui Long sako, kad buvo nufilmuota beveik 300 reklaminių video, tačiau tik 66 buvo transliuoti. „Mac“ naudotoją vaidinęs aktorius pastebi, kad patys juokingiausi retai būdavo patvirtinti. Sakoma, kad Steve Jobs pačius juokingiausius atmesdavo, nes jis baiminosi, kad vaizdo klipe rodomas siužeto juokingumas galėjo blaškyti žiūrovą nuo minties apie „Apple“ produktą.

„PeopleTV Couch Surfing“ epizode Long prisimena, kad vienas į eterį nepatekęs siužetas buvo tas, kuriame Zach Galifianakis vaidino girtą Santa Claus’ą. „Prisimenu vieną, kuriame Zach Galifianakis vaidino į išgėrusį panašų Santa Claus’ą ir buvo pasakyta, kad Steve Jobs klipai labiau patiko tada kai jie nebuvo super juokingi… nes juokas gali sumenkinti reklamoje skleidžiamą mintį. Jis manė jei žmonės per daug susikoncentruos į juokelį, jie nebematys produkto.“

Prieš kelis metus, viename interviu keli „I’m a Mac“ reklamos kūrėjai pasidalino savo patirtimi ir prisiminimais. Šiame interviu atskleidžiamos įdomios detalės, tokios kaip reklamos idėjų Steve Jobs siūlymas ir panašiai.

Interviu su nelabai stipriai per dešimtį metų pasikeitusiu Justin Long galite pažiūrėti čia.

Žemiau visų 66 šios „Apple“ reklaminės kampanijos video reklamų rinkinys, tiems kas jų nematė ar tiesiog vėl nori prisiminti „tuos laikus“.

Apytikslis skaitymo laikas (neskaičiuojant vaizdo įrašų žiūrėjimo): 2 minutės.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Komentarų: 4 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Reklamos tiesiog bukinancios.... Tai štai koks jų tikslas.

  2. Dalius Simanavicius

    Na čia kaip kam. Man patiko ir reklamos ir tas laikas kai jiems dar tikrai rūpėjo gerus kompus gamint ikiiphoninėje eroje... ech. Dabar tai darosi (nebe)juokinga jau ir be reklamų...

  3. Man ir patiko sios reklamos, gaila bat tie laikai jau baigesi, Stevas dare produktus, o Timas daro pinigelius.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*