Ką daryti prieš parduodant, atiduodant ar dovanojant savo iPhone ar iPad
Kartais savo senesnius „iPhone“ ar „iPad“ atiduodame šeimos nariams, draugams ar svetimiems. Tačiau, prieš perleidžiant įrenginį kitam asmeniui, reikia panaikinti jame esančius asmeninius duomenis ir susiejimus.
Žemiau pateikta informacija apie tai, kaip perkelti informaciją iš seno „iPhone“ ir „iPad“ į naująjį įrenginį ir, jei reikia, pašalinti savo asmeninę informaciją iš senojo.
Veiksmų, prieš parduodant ar atiduodant įrenginį seka yra paprasta: pirmiausia perkelkite savo informaciją į naująjį įrenginį, ir tik tada, jei reikia, pašalinkite asmeninę informaciją iš senojo įrenginio.
Kontaktų, kalendoriaus, priminimų, dokumentų, nuotraukų arba kitos „iCloud“ informacijos nešalinkite rankiniu būdu, kai esate prisijungę prie „iCloud“ su savo „Apple ID“. Taip pašalinsite turinį iš „iCloud“ serverių ir visų prie „iCloud“ prijungtų įrenginių.
1. Perkelkite informaciją į naująjį įrenginį
Jei turite naują „iPhone“ arba „iPad“ įrenginį, galite naudoti „Quick Start“ (greitasis paleidimas) žr. žemiau, kad automatiškai perkeltumėte informaciją iš senojo įrenginio į naująjį, Jei naudojatės „iOS 11“ arba naujesne versija. Jei naudojatės „iOS 10“ arba senesne versija, duomenų perkėlimui į naują įrenginį naudokite „iCloud“, „iTunes“ arba „Finder“.
Jei naujajame telefone naudosite naują telefono numerį, įtraukite papildomus telefono numerius į savo paskyrą, kad neprarastumėte prieigos. Jei nebeturite prieigos prie savo senojo telefono numerio, galite sugeneruoti dviejų veiksnių autentifikavimo kodą (žr. žemiau) senajame telefone, jei to reikia.
2. Pašalinkite asmeninę informaciją iš senojo įrenginio
Perkėlus informaciją iš senojo įrenginio į naująjį, jei planuojate senuoju leisti įrenginiu naudotis kitiems asmenims, pašalinkite iš senojo įrenginio visą asmeninę informaciją.
- Jei esate susieję „Apple Watch“ su savo „iPhone“ - atsiekite jį.
- Atnaujinkite įrenginį. Jei savo įrenginiui įsigijote „AppleCare“ – atšaukite „AppleCare“ planą.
- Atsijunkite nuo „iCloud“, „iTunes“ ir „App Store“.
- Jei naudojatės „iOS 10.3“ arba naujesne versija, bakstelėkite „Settings“ (nuostatos) » [jūsų vardas]. Slinkite žemyn ir bakstelėkite „Sign Out“ (atsijungti). Įveskite savo „Apple ID“ slaptažodį ir bakstelėkite „Turn Off“ (išjungti).
- Jei naudojatės „iOS 10.2“ arba senesne versija, bakstelėkite „Settings“ (nustatyti) » „iCloud“ » „Sign Out“ (atsijungti). Bakstelėkite „Sign Out“ dar kartą, tada bakstelėkite „Delete“ (naikinti) meniu „My [įrenginys]“ ir įveskite savo „Apple ID“ slaptažodį. Tada eikite į „Settings“ (nuostatos) » „iTunes & App Store“ » „Apple ID“ » „Sign Out“ (atsijungti).
- Jei naujasis įrenginys yra ne „Apple“ telefonas – išsiregistruokite iš „iMessage“ (žr. žemiau).
- Jei jūsų šalyje ar regione galimas keitimas parduotuvėje ir keičiate „Apple Store“, sustokite čia, neištrinkite įrenginio ir apsilankykite artimiausioje „Apple Store“, kad atsiimtumėte savo naują įrenginį. Kai specialistas užbaigs keitimą, likusius veiksmus atliks su jumis parduotuvėje. Jei keitimą norite užbaigti internetu, pereikite prie 6 žingsnio.
- Grįžkite į „Settings“ (nuostatos) ir palieskite „General“ (bendra) » „Transfer or Reset [įrenginys]“ (perkelti arba iš naujo nustatyti [įrenginį]) » „Erase All Content and Settings“ (ištrinti visą turinį ir nuostatas). Jei įjungėte „Find My [įrenginys]“ (rasti mano įrenginį), jums gali tekti įvesti savo „Apple ID“ ir slaptažodį. Jei jūsų įrenginyje naudojama „eSIM“ – pasirinkite ištrinti įrenginį ir „eSIM“ profilį.
- Jei būsite paprašyti savo įrenginio atpažinimo kodo arba apribojimų atpažinimo kodo, įveskite jį. Tada bakstelėkite „Erase [įrenginys]“ (trinti įrenginį).
- Pašalinkite senąjį įrenginį iš savo patikimų įrenginių sąrašo.
Jei nebeturite savo iPhone ar iPad
Jei aukščiau paminėtų veiksmų neatlikote kai įrenginį prieš atiduodami ar parduodami turėjote ir nebeturite savo įrenginio, atlikite šiuos veiksmus:
- Paprašykite naujojo savininko ištrinti visą turinį ir nustatymus, naudojant veiksmus aprašytus aukščiau antrame punkte.
- Jei įrenginyje naudojatės „iCloud“ ir „Find My [įrenginys]“ (rasti mano įrenginį), prisijunkite prie iCloud.com/find arba aplikacijos „Find My“ kitame įrenginyje, pasirinkite įrenginį ir spustelėkite „Erase“ (trinti). Kai įrenginys bus išjungtas, spustelėkite „Remove from Account“ (šalinti iš paskyros).
- Jei negalite atlikti šių veiksmų, pakeiskite savo „Apple ID“ slaptažodį. Tai nepašalins įrenginyje saugomos asmeninės informacijos, bet tai neleis naujajam savininkui pašalinti jūsų informacijos iš „iCloud“.
- Jei pradėsite naudotis ne „Apple“ telefonu, išsiregistruokite iš „iMessage“ (žr. žemiau).
- Jei naudojatės „Apple Pay“, galite pašalinti savo kredito arba debeto korteles svetainėje „iCloud.com“. Pasirinkite „Account Settings“ (paskyros nuostatos), kad sužinotumėte, kurie įrenginiai naudoja „Apple Pay“, ir spustelėkite įrenginį. Šalia „Apple Pay“ spustelėkite „Remove“ (pašalinti).
- Pašalinkite senąjį įrenginį iš savo patikimų įrenginių sąrašo.
- Jei savo įrenginiui įsigijote „AppleCare“ planą, atšaukite „AppleCare“ planą.
Quick Start naudojimas duomenų perkėlimui
Jei turite kitą „iPhone“ arba „iPad“ su „iOS 11“, „iPadOS 13“ ar naujesne versija, galite naudoti „Quick Start“, kad automatiškai nustatytumėte naują įrenginį. „Quick Start“ duomenų perkėlime dalyvauja abu įrenginiai, todėl įsitikinkite, kad pasirinkote laiką, kai nereikės naudoti esamo įrenginio kelias minutes.
- Įsitikinkite, kad jūsų senasis įrenginys prijungtas prie „Wi-Fi“ ir įjungtas „Bluetooth“. Įjunkite naują įrenginį ir padėkite jį šalia senojo įrenginio. Norėdami pradėti, vadovaukitės ekrane pateikiamomis instrukcijomis. Jei raginimas nustatyti naują įrenginį dingsta iš senojo įrenginio – abu įrenginius paleiskite iš naujo.
- Pajunkite naują įrenginį prie „Wi-Fi“ ar mobilaus ryšio.
- Galite būti paprašyti aktyvuoti mobilų ryšį.
- Nustatykite „Face ID“ ar „Touch ID“
- Pasirinkite kaip norite perkelti duomenis:
- Jei atsisiunčiate iš „iCloud“, jūsų aplikacijos ir duomenys atsisiunčiami fone, kad galėtumėte iš karto pradėti naudotis nauju įrenginiu.
- Jei perkeliate tiesiai iš ankstesnio įrenginio, turėsite palaukti, kol perkėlimas bus baigtas ir tik tada galėsite įrenginius naudoti.
- Laikykite įrenginius šalia vienas kito ir prijungtus prie maitinimo, kol duomenų perkėlimo procesas bus baigtas. Perdavimo laikas gali skirtis atsižvelgiant į tokius veiksnius kaip tinklo sąlygos ir perduodamų duomenų kiekis.
Dviejų veiksnių kodo generavimas
Naudojant dviejų veiksnių autentifikavimą, jums reikės patvirtinimo kodo, kad galėtumėte prisijungti naudodami savo „Apple ID“ naujame įrenginyje arba naršyklėje.
Kai prisijungiate naudodami „Apple ID“ naujame įrenginyje ar naršyklėje, patvirtinsite savo tapatybę naudodami slaptažodį ir šešių skaitmenų patvirtinimo kodą. Yra keli būdai, kaip gauti patvirtinimo kodą. Galite naudoti kodą, rodomą patikimame įrenginyje, gauti teksto arba telefono skambutį arba sugeneruoti kodą iš patikimo įrenginio.
Jei „iPhone“ naudojate „iOS 11.3“ ar naujesnę versiją, jums gali nereikėti įvesti patvirtinimo kodo. Kai kuriais atvejais jūsų patikimas telefono numeris gali būti automatiškai patvirtintas jūsų „iPhone“, bet jūsų paskyra vis yra tiek apsaugota naudojant dviejų veiksnių autentifikavimą.
Jei turite patikimą įrenginį, kuriame veikia „iOS 9“ ar naujesnė versija, „OS X El Capitan“ ar naujesnė versija, „iPadOS 13“ ar naujesnė versija arba „watchOS 6“ ar naujesnė versija, patvirtinimo kodas automatiškai rodomas jūsų patikimuose įrenginiuose.
- Prisijunkite naudodami savo „Apple ID“ ir slaptažodį naujame įrenginyje arba naršyklėje.
- Ieškokite pranešimo apie prisijungimą bet kuriame iš savo patikimų įrenginių (pranešimas su vietos informacija žemėlapyje).
- Spauskite „Allow“ (leisti) ir pamatysite patikros kodą.
- Įveskite kodą jūsų naujame įrenginyje ir prisijunkite.
Kodą galima gauti ir Settings (nuostatų) aplikacijoje
iPhone, iPad ar Apple Watch
Jei įrenginys prisijungęs:
- Atidarykite „Settings“ (nuostatos) aplikaciją.
- Pasirinkite „Sign-In & Security“ (prisijungimas ir saugumas) » „Two Factor Authentication“ (dviejų veiksnių autentikacija).
- Paspauskite „Tap Get Verification Code“ (gauti patikros kodą).
Jei įrenginys neprisijungęs:
- Eikite „Settings“ (nuostatos) » [jūsų vardas]
- Pasirinkite „Sign-In & Security“ (prisijungimas ir saugumas).
- Pranešimas sakys „Account Details Unavailable“ (paskyros duomenys negalimi). Paspauskite „Get Verification Code“ (gauti patikros kodą).
Mac
- Iš „Apple“ meniu pasirinkite » „System Settings“ (sistemos nuostatos), tada spauskite ant savo vardo.
- Spauskite „Sign-In & Security“ (prisijungimas ir saugumas) » „Two Factor Authentication“ (dviejų veiksnių autentikacija).
- Paspauskite „Get Verification Code“ (gauti patikros kodą).
Išsiregistravimas iš Message paslaugos
Jei vis dar turite savo „iPhone“, galite išregistruoti „iMessage“ atlikdami toliau nurodytus veiksmus:
- Jei perdėjote SIM kortelę – įsitikinkite, kad esate prisijungę prie mobiliojo ryšio duomenų tinklo.
- Bakstelėkite „Settings“ (parametrai), tada – „Messages“ (pranešimai). Išjunkite „iMessage“ pranešimus.
- Bakstelėkite „Settings“ (parametrai), tada – „FaceTime“. Išjunkite „FaceTime“.
Išregistruoti iMessage galima ir internetu
Jei nebeturite savo „iPhone“, galite išregistruoti „iMessage“ internetu. Išregistravus, jūsų telefono numeris pašalinamas iš „iMessage“ paslaugų. Turėtumėte galėti iš karto gauti tekstinius pranešimus, tačiau gali praeiti kelios valandos, kol kai kurie „Apple“ įrenginiai atpažins, kad siųsdami pranešimą nebenaudojate „iMessage“.
Jei kažkas siunčia jums pranešimą per „iMessage“ jūsų „Apple ID“ numeriu, pranešimus gausite kituose „Apple“ įrenginiuose. Jei kažkas siunčia jums tekstinį pranešimą kaip SMS / MMS pranešimą jūsų telefono numeriu, pranešimus gausite tik į telefoną.