Ką daryti pamiršus Apple ID slaptažodį ar elektroninio pašto adresą

Tema: Patarimai

Kartais nutinka, kad pakeitus įrenginį ar kurį laiką nenaudojus „Apple“ įrangos, negalite prisiminti „Apple ID“ paskyros slaptažodžio. Ką daryti norint jį atstatyti?

Apple ID

Lengviausias būdas iš naujo nustatyti slaptažodį yra naudojant „iPhone“ ar kitą patikimą „Apple“ įrenginį – tokį, prie kurio jau esate prisijungę naudodami „Apple ID“. Naudojant „iOS 17“ ir naujesnes versijas, „Apple ID“ slaptažodžio nustatymas iš naujo žiniatinklyje yra greičiausias būdas atgauti prieigą prie paskyros. Įrenginyje turėsite nustatyti prieigos kodą (arba slaptažodį „Mac“). Tačiau būna situacijų, kai atstatyti ar pakeisti „Apple ID“ slaptažodžio nepavyksta, informaciją apie tai ką daryti tokiais atvejais taip pat panagrinėsiu žemiau.

Jei pamiršote savo Apple ID slaptažodį ir turite naują Apple įrenginį

Jei turite naują „Apple“ įrenginį arba „Apple“ įrenginį, prie kurio nebuvote prisijungę naudodami savo „Apple ID“, galite pasirinkti „Forgotten your password or don’t have an Apple ID?“ (Pamiršote slaptažodį arba neturite Apple ID?) kai šis pranešimas pasirodys ekrane.

Naujo įrenginio nustatymo proceso metu, „Forgotten your password or don’t have an Apple ID?“ (Pamiršote slaptažodį arba neturite Apple ID?) parinktį pamatysite „Apple ID“ prisijungimo ekrane.

Nustatę įrenginį, „Forgotten your password or don’t have an Apple ID?“ (Pamiršote slaptažodį arba neturite Apple ID?) rasite „Settings“ (nustatymai) aplikacijos parinktyse:

  • iPhone, iPad arba iPod touch: atidarykite „Settings“ aplikaciją ir bakstelėkite „Sign in to your iPhone“ (Prisijungti prie savo iPhone). Tada bakstelėkite „Forgotten your password or don’t have an Apple ID?“ (Pamiršote slaptažodį arba neturite Apple ID?) ir vykdykite ekrane pateikiamas instrukcijas.
  • Mac: „Apple“ meniu pasirinkite Apple » „System Settings“ (arba „System Preferences“, priklausomai nuo įdiegtos „macOS“ versijos). Spustelėkite „Sign in with your Apple ID“ (Prisijungti su savo Apple ID“, arba tiesiog „Apple ID“), tada spustelėkite Forgotten your password or don’t have an Apple ID?“ (Pamiršote slaptažodį arba neturite Apple ID?) ir įveskite savo Apple ID.

Apple ID slaptažodžio atstatymas Apple Support aplikacijoje skolintame įrenginyje

Jei neturite „Apple“ įrenginio, bet turite prieigą prie savo patikimo telefono numerio, galite pasiskolinti „Apple“ įrenginį iš draugo ar šeimos nario arba paprašyti tokios galimybės kurioje nors autorizuotoje „Apple“ parduotuvėje.

  1. Pasiskolintame Apple įrenginyje atidarykite „Apple Support“ aplikaciją. Jei reikia, ją galite atsisiųsti iš „Apple“ aplikacijų parduotuvės.
  2. Slinkite žemyn iki Support Tools (palaikymo įrankiai), tada bakstelėkite Reset Password (atstatyti slaptažodį).
  3. Bakstelėkite ‌A different Apple ID (kitas Apple ID).
  4. Įveskite savo „Apple ID“. Jei neprisimenate savo „Apple ID“, galbūt galėsite naudoti savo el. pašto adresą arba telefono numerį.
  5. Bakstelėkite Next (kitas), tada vykdykite ekrane pateikiamas instrukcijas.
Bet kokia jūsų įvesta informacija pasiskolintame įrenginyje išsaugota nebus.

Atstatykite Apple ID slaptažodį interneto naršyklėje

Iš naujo nustatykite slaptažodį interneto naršyklėje apsilankę adresu iforgot.apple.com

Jei įmanoma, žiniatinklio naršyklė nukreips jus į patikimą įrenginį.

Jei neturite patikimo įrenginio, vis tiek galite iš naujo nustatyti slaptažodį prisijungę, tačiau procesas gali užtrukti šiek tiek ilgiau. Jei netrukus turėsite prieigą prie vieno iš savo patikimų įrenginių, tada gali būti greičiau ir lengviau iš naujo nustatyti slaptažodį jame.

Jei nepavyksta atstatyti Apple ID slaptažodžio

Jei naudojate dviejų veiksnių autentifikavimą ir negalite prisijungti arba iš naujo nustatyti slaptažodžio, galite atgauti prieigą po paskyros atkūrimo laukimo laikotarpio.

Kas yra paskyros atkūrimas?

Paskyros atkūrimas yra procesas, skirtas vėl suteikti jums prieigą prie jūsų „Apple ID“ paskyros, kai neturite pakankamai informacijos slaptažodžiui nustatyti iš naujo. Saugumo sumetimais, šis procesas gali trukti kelias dienas ar dar ilgiau, kol vėl galėsite naudoti paskyrą. Šis delsimas yra nepatogus, bet tai svarbu, norint apsaugoti jūsų paskyrą ir informaciją.

Prieš pradėdami paskyros atkūrimo laukimo laikotarpį, pabandykite iš naujo nustatyti slaptažodį (žr. informaciją aukščiau).

Naudokite paskyros atkūrimą tik kaip paskutinę priemonę, kai negalite prisijungti arba iš naujo nustatyti „Apple ID“ slaptažodžio.

Po to kai aktyvavote paskyros atkūrimą

Kai pateiksite paskyros atkūrimo užklausą, gausite el. laišką su prašymo patvirtinimu ir data bei laiku, kada galite tikėtis atgauti prieigą. Šį el. laiškas gausite 72 valandų laikotarpyje.

  • Jei paskyros atkūrimo užklausą pateikėte svetainėje adesu iforgot.apple.com naudodami įrenginio naršyklę, šiuo laikotarpiu nenaudokite to įrenginio. Naudojant šį įrenginį paskyros atkūrimas gali būti atšauktas.
  • Kad išvengtumėte vėlavimų, išjunkite kitus įrenginius, prie kurių prisijungta naudojant jūsų „Apple ID“ iki paskyra bus atkurta.

Pasibaigus laukimo laikotarpiui, „Apple“ atsiunčia jums teksto žinutę arba sulauksite automatinio telefono skambučio su instrukcijomis, kaip atgauti prieigą prie paskyros. Vykdykite instrukcijas.

Kai kuriais atvejais galite pagreitinti paskyros atkūrimo procesą arba nedelsdami iš naujo nustatyti slaptažodį, patvirtindami šešių skaitmenų kodą, išsiųstą pirminiu el. pašto adresu. Taip pat galite sutrumpinti laukimo laiką pateikdami kredito kortelės duomenis, kad patvirtintumėte savo tapatybę. Jei jums suteikiama ši parinktis, kortelės išdavėjui siunčiama autorizacijos užklausa[1].

Užklausos būsenos patikrinimas

Bet kuriuo metu galite pamatyti, kiek laiko užtruks, kol paskyra bus paruošta atkurti, arba kada bus galima gauti daugiau informacijos. Tiesiog apsilankykite iforgot.apple.com ir įveskite savo „Apple ID“.

Užklausos atšaukimas

Jei prisimenėte savo informaciją ir galite sėkmingai prisijungti, jūsų laukimo laikotarpis bus automatiškai atšauktas ir galėsite nedelsdami naudoti savo „Apple ID“.

Norėdami atšaukti atkūrimo užklausą, kurios nepateikėte, vadovaukitės instrukcijomis nurodytomis el. pašto patvirtinimo laiške.


  1. „Apple Pay“ neveikia kaip kredito kortelė. Jei teisingai įvedėte kredito kortelės duomenis ir būsite paprašyti iš naujo įvesti saugos informaciją, susisiekite su kortelės išdavėju. Išdavėjas galėjo atmesti jūsų bandymus suteikti įgaliojimą. ↩︎

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų