Ką daryti jei iPhone nematote pranešimų apie gautas žinutes

Negaunate tekstinių pranešimų savo „iPhone“ apie gautas žinutes? Nerimaujate dėl praleistų svarbių pranešimų? Nesijaudinkit! Tai turėtų būti pataisoma.

Messages žinutės

Yra kelios priežastys, kodėl galite „iPhone“ nematyti pranešimų apie gautas žinutes ir jas galime pašalinti. Kai kurios dažniausios priežastys yra netinkamai sukonfigūruoti nustatymai, programinės įrangos trikdžiai arba įjungtas „Do Not Disturb“ („Netrukdyti“), „Sleep“ („Miego“), „Driving“ („Vairuoju“) ar kiti režimai.

Pirmasis požymis yra kai pastebite, kad kažkas jums atsiuntė pranešimą, bet supratote, kad negavote pranešimo apie tai. Kiti požymiai yra, kai pranešimai apie gautas žinutes nerodomi jūsų užrakinto „iPhone“ ekrane, nėra raudono taško žyminčio gautų ir neperskaitytų žinučių kiekį ant „Messages“ aplikacijos piktogramos ir įspėjimo garsų, kurie turėtų skambėti gavus pranešimus, nebuvimą.

Gali būti keletas priežasčių, kodėl negaunate pranešimų apie žinutes telefone. Jei negaunate jokių pranešimų apie žinutes, priežastis gali būti ryšio problema jūsų „iPhone“. Tokiu atveju patikrinkite, ar galite naudoti Wi-Fi arba mobiliojo ryšio duomenis kitoms telefono funkcijoms, pvz., naršyti internete.

Jei gaunate žinutes, bet negaunate pranešimų apie jas, turėtumėte patikrinti telefono garsumo ir pranešimų nustatymus. Nors tokia galimybė reta, bet problemą gali sukelti ir klaida programinėje įrangoje.

Žemiau keli paprasti sprendimai ir patarimai, kurių turėtumėte imtis negaunamų pranešimų apie gautas žinutes „iPhone“ problemos sprendimui.

Problemų sprendimo pradžių pradžia

Kaip ir daugeliu atveju, atsiradus problemai įrenginyje, pirmiausia reikėtų jį perkrauti. Taip pat nepakenktų patikrinti ar nėra jūsų įrenginiui išleistos naujesnės operacinės sistemos versijos.

Patikrinkite ar iPhone nėra aktyvus Do Not Disturb ar tylos režimas.

Gali būti, kad įjungėte vieną iš jų ir pamiršote apie tai. Norėdami patikrinti: aktyvuokite Control Center perbraukdami pirštu iš dešinio viršutinio įrenginio ekrano kampo žemyn, paspauskite ant Focus piktogramos ir pabandykite įjungti kokį nors kitą, nei „Do Not Disturb“ režimą ir patikrinkite ar pradėjote gauti pranešimus apie gautas žinutes.

Patikrinkite pranešimų nustatymus

Taip pat turėtumėte patikrinti savo telefono pranešimų nustatymus. Tai galite padaryti:

  1. atidarę Settings aplikaciją
  2. pasirinkę Notifications ir tada Messages.
  3. įsitikinkite, kad įjungtas Allow Notifications jungiklis.
  4. įsitikinkite, kad įjungti Lock Screen, Notification Center ir Banners.

Taip pat patikrinkite, jei toks nustatymas yra, ar pažymėta ‌Immediate Delivery nuostata.

Patikrinkite ar nesate užtildę pranešimų tam tikriems asmenims

Jei anksčiau bendravote su asmeniu, panešimų apie kurio žinutes dabar negaunate ir „Messages“ aplikacijoje yra ankstesnių pokalbiu su tuo žmogumi:

  1. raskite pokalbį su tuo asmeniu „Messages“ aplikacijoje.
  2. ieškokite bet kurio pokalbio, šalia kurio yra perbraukto varpelio piktograma.
  3. jei jį radote – braukite per jį pirštu kairėn ir bakstelėkite varpelio piktogramą.

Patikrinkite ar neblokuojate kontakto

Jei negaunate pranešimų apie tam tikro kontakto žinutes, gali būti, kad jį esate blokavę.

  1. Atidarykite Settings aplikaciją
  2. pasirinkite Messages
  3. paspauskite ant Blocked Contacts
  4. jei tas kontaktas yra sąraše - perbraukite per jį pirštu į kairę ir paspauskite ant Unblock.

Ar pranešimus apie žinutę gaunate kituose įrenginiuose?

Jei esate įgalinę pranešimus apie gautą žinutę kituose įrenginiuose, pabandykite tuos įrenginius atjungti. Gali būti, kad pranešimas apie žinutę pirmiausia atkeliauja į vieną iš jų ir „iPhone“ jo negaunate.

Norėdami patikrinti ar išjungti žinučių persiuntimą į kitus įrenginius:

  1. atidarykite Settings aplikaciją
  2. pasirinkite Messages
  3. paspauskite ant ‌Text Message Forwarding
  4. peržiūrėkite įgalintus įrenginius ir išjunkite nereikalingus. Testavimui galite išjungti visus.

Bluetooth

Jei aukščiau esantys patarimai nepadėjo, pabandykite „iPhone“ įšjungti ir vėl įjungti Bluetooth.

  1. atidarykite Settings aplikaciją
  2. Pasirinkite Bluetooth
  3. Išjunkite ir po kelių sekundžių vėl įjunkite slankiklį šalia Bluetooth

Jei visi aukščiau paminėti būdai nepadėjo

Jei išbandėte visus aukščiau paminėtus problemos sprendimo būdus ir jie nepadėjo ir problemos sprendimas vertas sugaišti laiką, matyt, reikėtų pagalvoti apie gamyklinių nustatymų „iPhone“ atstatymą ir telefono nustatymą iš naujo.

Tikiuosi, kad šio drastiško problemos sprendimo būdo neprisireiks.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų