Ką renkasi jaunimas iPad ar Mac, kokios iPhone spalvos populiariausios…
Kokią įtaką turi amžius renkantis „iPhone“, „iPad“ ar „Mac“, kokios „iPhone“ spalvos populiariausios ir kokia tikimybė, kad turintys „Apple Watch“ pirks „iPhone“
Pastaruoju metu CIRP paskelbė kelis įdomius tyrimus, kuriuose pateikiami įdomūs statistiniai duomenys. Žinoma, duomenys iš JAV, bet manau, kad pas mus atlikus atitinkamas apklausas rezultatai dramatiškai nesiskirtų.
Kokią įtaką turi amžius renkantis „iPhone“, „iPad“ ar „Mac“
CIRP pristatė naują tyrimą pavadinimu „Apple Ecosystem Age Profile Works“, parodantį, kokią įtaką turi amžius tikimybei, kad bus pasirinktas naudoti „iPhone“, „iPad“ ar „Mac“.
CIRP ataskaitoje pavadinimu „Apple Ecosystem Age Profile Works“ pateikia tyrimo apie tai kokią įtaką turi amžius „iPhone“, „iPad“ ar „Mac“ pasirinkimui rezultatus.
„Apple“ skelbiasi esanti „jaunimo prekės ženklas“ ir iš tikrųjų „įrenginių savininkai paprastai yra jaunesni nei vidutiniai JAV vartotojai“. Kaip paaiškėjo, maždaug pusė visų „iPhone“, „iPad“ ir „Mac“ savininkų yra nuo 18 iki 34 metų amžiaus. O 18–44 metų amžiaus žmonės sudaro daugiau nei 70 proc. „Apple“ vartotojų trijų pagrindinių kompanijos įrenginių grupėse. Mažiau nei 30 proc. „iPhone“, „iPad“ ir „Mac“ savininkų yra 45 metų ar vyresni. Visų trijų produktų naudotojų amžiaus pasiskirstymas labai panašus, tačiau „Mac“ savininkai yra kiek jaunesni nei „iPhone“ ir „iPad“.
Kaip „Apple Watch“ nešiojimas veikia sprendimą pirkti „iPhone“
Kitas įdomus CIRP tyrimas nagrinėja koreliaciją tarp „Apple Watch“ savininkų ir jų turimo „iPhone“ bei tai, kokį „iPhone“ renkasi žmonės, kurie neturi „Apple“ nešiojamųjų prietaisų.
CIRP pasidalino nauja ataskaita pavadinimu „Apple Watch Owners are Better iPhone Customers – or Customers of Better iPhones“ („Apple Watch“ savininkai yra geresni „iPhone“ klientai arba geresnių „iPhone“ klientai).
Nors „Apple“ suteikė galimybę naudoti „Apple Watch“ kaip atskirą įrenginį, CIRP pažymi, kad „praktiškai“ visi jį naudoja kaip priedą su savo „iPhone“. Atsižvelgdama į tai, CIRP nusprendė išsiaiškinti, kaip „Apple Watch“ nešiojimas paveikia „iPhone“ pirkimo sprendimus.
Iš tų, kurie turi „Apple Watch“, 36 proc. turi vieną iš naujausių „iPhone“ — 14/14 Plus arba 14 Pro/Pro Max. Tačiau neturinčių „Apple Watch“ tuos pačius „iPhone“ turi 26 proc. klientų.
Atsižvelgiant į tai, kiek „Apple Watch“ savininkų turi „iPhone 13“ ar 14, šis skaičius šokteli iki 83 proc. Neturinčių „Apple Watch“ tarpe tokius modelius turi 72 proc. „Apple“ klientų.
Vienas didžiausių skirtumų yra tarp įsigijusių naujausią „iPhone Pro“: „Apple Watch“ savininkai sudaro 54 proc., o „Apple“ laikrodžių neturintys tik 30 proc.
Kokia iPhone spalva populiariausia?
Dar vienoje CIRP ataskaitoje atskleidžiami tyrimo, kokios „iPhone“ spalvos yra populiariausios, duomenys.
Atlikdama šį naujausią tyrimą, CIRP klausė „iPhone“ savininkų, kokios spalvos jų telefonas. Įmonė pažymi, kad tradiciškai dauguma žmonių renkasi juodą/pilką arba baltą spalvas, tačiau yra ir kelios kitos labai populiarios „iPhone“ spalvos.
42 proc. „iPhone 14 Pro“ / „Pro Max“ savininkų rinkdamiesi „iPhone“ greičiausiai pasirinks unikalią „Deep Purple“ spalvą, o 24 proc. – auksinę. Tai yra 2/3 iš „iPhone 14 Pro“ klientų norinčių ryškesnės spalvos.
Tuo tarpu 27 proc. „iPhone 14/Plus“ savininkų pasirinko mėlyną, 22 proc. violetinę ir 14 proc. raudoną. Maždaug 63 proc. rinkosi spalvotus, o likusi dalis pirko „Midnight“ „Starlight“ spalvas.
„iPhone 12“ ir „SE“ savininkai greičiausiai rinksis „Midnight“ spalvą.
CIRP teigia, kad faktas, jog „Deep Purple“ yra tokia populiari „iPhone 14“ spalva — stebina, nes kaip taisyklė „iPhone“ tarnauja ilgai ir klientai ilgiau naudoja savo įrenginius, o tai leidžia tikėtis, kad jie rinksis konservatyvesnes spalvas. Šios spalvos populiarumui galėjo turėti įtakos ir tai, kad „Apple“ agresyviai reklamavo naujus violetinius iPhone 14/Plus ir 14 Pro/Max modelius.