iOS 13 būsite informuojami jei trinsite aplikaciją su aktyvia prenumerata

Pastaruosius kelis mėnesius „Apple“ stengiasi padaryti prenumeratas aiškesnes ir draugiškesnes naudotojams.

Po to kai „Apple“ pradėjo naudoti prenumeratų principu grįstą apmokėjimą už paslaugas ar aplikacijos naudojimą buvo daug neaiškumų ir su prenumeratomis susijusių pakeitimų. Vienose versijose buvo neaišku kaip pamatyti kokios paslaugos prenumeruojamos, kitose jų atsisakymas ar valdymas buvo komplikuotas ir „užkastas“ giliai.

„Apple“ ir toliau deda pastangas stengdamasi prenumeratų valdymą padaryti paprastesniu naudotojui. Daug naudotojų mano, kad ištrynę aplikaciją, kuriai buvo užsisakę prenumeratą, jie tos paslaugos atsisako. Tačiau taip nėra. Aplikacijos buvimas įrenginyje nėra susijęs su prenumerata. Galima turėti įdiegtą aplikaciją ir neturėti jos naudojimo prenumeratos ir atvirkščiai — galima jau neturėti ir nenaudoti tos aplikacijos, tačiau ir toliau mokėti už jos prenumeratą.

WWDC metu operacinių sistemų ir naujų įrenginių pristatymui skiriama per mažai laiko, kad būtų galima aptarti ar net paminėti visas tose sistemose esančias naujoves ir didelė dalis tų nepaminėtų naujovių sužinoma vėliau, kaip taisyklė testuojant jų beta versijas. „iOS 13“ kompanija patobulino prenumeratų principu veikiančių aplikacijų valdymą ir trinant iš „iOS“ įrenginio aplikaciją, kuriai dar galioja prenumerata, ekrane pasirodys pranešimas apie tai.

Pranešime bus informacija apie tai, kad šios aplikacijos prenumeratą, net ir ištrynus aplikaciją bus galima pasiekti kitu būdu, pavyzdžiui naudojant naršyklę ar kitame įrenginyje. Pranešime taip pat bus informacija apie prenumeratos galiojimo ir automatinio pratęsimo laiką. Po pranešimu, jo lange bus mygtukai leidžiantys tiesiai patekti į prenumeratos valdymo langą arba pasirinkti aplikacijos netrinti.

iOS 13 - trinant aplikaciją su aktyvia prenumerata bus rodomas apie tai informuojantis langas.

Tai tik viena iš nedaugelio antroje „iOS 13“ esančių naujovių. Anksčiau šiais metais, „Apple“ peržiūrėjo prenumeratų rekomendacijas ir pataisė jas taip, kad aplikacijoms būtų sudėtingiau jų naudotojus suklaidinti ir privilioti pradėti prenumeratą. Prieš kelis mėnesius, siekdama sumažinti atsitiktinių prenumeratų skaičių, „Apple“ pridėjo dar vieną papildomą žingsnį paslaugos ar aplikacijos prenumeratos užsisakymo procese — paklausimą ar tikrai norima prenumeruoti šią paslaugą.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų