Ką daryti jei iPhone X išsijungė ir neveikia Face ID
Kokių veiksmų reikia imtis, jei pagrindiniame ekrane arba dalyje „Settings“ (nuostatos) pateikiamas pranešimas „Face ID has been disabled.“ („Face ID“ išjungta.).
Jei pastebėjote, kad jūsų „iPhone X“ nustojo veikti „Face ID“, gali būti kad to priežastis — nustojusi funkcionuoti „TrueDepth“ kamera. Pasirodo, tai ne gali būti ne klaida, o nusimušusi aparatinė įranga.
Kas pateikiama šiame pranešime
„iPhone X“ telefone gali būti pateikiamas pranešimas „A problem was detected with the TrueDepth Camera. Face ID has been disabled.“ (buvo aptikta su „TrueDepth“ kamera susijusi problema. „Face ID“ išjungta.).
Kodėl pateikiamas šis pranešimas
„iOS“ sistemoje naudojamų diagnostikos priemonių aptikta su „TrueDepth“ kamera susijusi problema, kuri gali būti šios kameros netinkamo veikimo priežastimi. Ir toliau galėsite naudoti „iPhone X“, tačiau kol nebus suteikta „iPhone X“ techninė priežiūra, negalėsite kartu naudoti priekinės kameros ir „Face ID“, „Animoji“ ir kai kurių kitų funkcijų.
Kokių veiksmų reikia imtis
Pristatykite „iPhone“ telefoną „Apple“ įgaliotajam paslaugų teikėjui arba nuneškite į autorizuotą servisą. Be to, galite kreiptis į „Apple“ pagalbos tarnybą.