Nauji „MacBook Pro“ atnešė 7 kartus daugiau pajamų nei 12 colių „MacBook“ per tą patį laiką

Nauji, plonesni „MacBook Pro“ yra nepaprastai populiarūs ir remiantis tyrimų rezultatais gerokai populiaresni nei 2015 metais išleisti 12-os colių „MacBook“ kompiuteriai.

„Slice Intelligence“ surinkti duomenys rodo, kad naujieji „MacBook Pro“ kompiuteriai per pirmas penkias pardavimų dienas kompanijai atnešė 7 kartus daugiau pajamų, nei 12-os colių „MacBook“ per tą patį laiką, kai šie buvo pradėti pardavinėti 2015 metų balandžio mėnesį.

Tiesą sakant naujieji „MacBook Pro“, dėl kurių tiek daug nepasitenkinimo šurmulio, jau sugeneravo daugiau pajamų nei bet koks kitas nešiojamas kompiuteris išleistas šiais metais.

Papildomai, „MacBook Pro“ pardavimai per kelias savaites nuo jų pardavimų pradžios jau kompanijai atnešė 78% pajamų lyginant su pajamomis gautomis pardavinėjant 12 colių „MacBook“ nuo 2015 balandžio iki dabar.

Nežiūrint viso nepasitenkinimo šurmulio dėl USB-A ir HDMI jungčių, „MagSafe“ įkrovimo jungties bei SD kortelės skaitytuvo panaikinimo naujuose „MacBook Pro“ kompiuteriuose - šie naujieji „Apple“ kompiuteriai yra nepaprastai populiarūs. Tiesa, „Apple“ išgirdo ir sureagavo į tuos nepasitenkinimo šūksnius atpigindama savo USB-C ir „Thunderbolt 3“ priedus, o tiems kas juos neseniai įsigijo sena kaina, prižadėjo kompensuoti kainų skirtumą.

Apytikslis skaitymo laikas: 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Vienas komentaras

  1. Apple is doomed!

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*