Tarp potencialių Nokia „HERE Maps“ žemėlapių pirkėjų minima ir Apple
Suomijos Nokia nori parduoti savo pelno nenešančią žemėlapių aplikaciją „HERE Maps“ ir pirkėjų ieško tarp didžiausių technologinių kompanijų.
Bloomberg praneša, kad nežiūrint į labai aukštą „HERE Maps“ žemėlapių kokybę, Nokia sunkiai sekasi konkuruoti kartografinių paslaugų rinkoje. Savo dėmesį kompanija nutarė sutelkti į telekomunikacijų įrangą ir nesiblaškyti į kitas, mažiau pelningas sritis ir taip užimti stipresnes pozicijas kovoje su Huawei Technologies Co. Sakoma, kad praeitą savaitę Nokia susitarė dėl didžiausios mobilių telefonų įrangos tiekėjos Alcatel-Lucent įsigijimo už 15,6 mlrd. €.
Tos pačios Vilniaus vietos palyginimas Apple, Google ir Nokia žemėlapiuose
Kaip potencialius „HERE Maps“ pirkėjus Bloomberg įvardinami: Apple, Amazon, Alibaba, Baidu, Facebook, Sirius XM, Harman International bei Vokietijos automobilių koncernai ir kelios privačios kompanijos. Nokia už savo žemėlapius tikisi gauti 3,2 mlrd. €. Už „Here Maps“ pagrindu esančios NAVTEQ įsigijimą Nokia 2008 metais paklojo 8,1 mlrd. USD, tačiau pernai metų finansinėje Nokia ataskaitoje rašoma, kad jos žemėlapių vertė yra 2 mlrd. €.
Nežiūrint to, kad Nokia „HERE Maps“ neturi užsikovojusi didelės vartotojų armijos, jos žemėlapiai išsiskiria nepaprastu tikslumu ir detalumu, ypač kai reikia rasti informacija apie mažas gatveles ir skersgatvius.
Apple, kurios žemėlapiai 2012 metais susilaukė stiprios vartotojų kritikos, nors vis tobulinami, tačiau vis dar turi nemažai spragų ir „HERE Maps“ įsigijimas galėtų sustiprinti iPhone gamintojos pozicijas konkuruojant su tokiomis žemėlapių elektroninėje erdvėje paslaugomis kaip „Google Maps“. Apjungus Apple Maps ir Here Maps žemėlapius, Apple įrenginių vartotojams praktiškai neliktų poreikio naudoti alternatyvių žemėlapių.
Pastaruoju metu Apple pradėjo intensyvią C++ programuotojų paiešką savo žemėlapių kūrimui. Kalbama, kad Apple planuoja savo žemėlapius papildyti visuomeninio maršruto transporto grafikais. Nenustebčiau jei tokia funkcija atsirastų Apple Maps, tačiau Lietuvos/Vilniaus visuomeninio transporto ten nebūtų. Bet kuriuo atveju, jei programuojate C++ ir turite darbo patirties Linux aplinkoje - galite pabandyti savo laimę ir įsidarbinti Apple ir jei pavyks - galėsite pazysti tiesiogiai Tim’ui apie Lietuvą, lietuvių kalbą ir puikius Lietuvos Apple fanus.
Šiaip būtų jėga
Google zemelapiai yra visai kitoje kategorijoj iki jos bet kuriai kompanijai dar labai labai toli ir manau net applei reikes kokiu 5-10 metu kad pasiektu Googles zemelapiu lygi
Apple zemelapiai naudoja TomTom duomenu baze, o tai yra tik auto navigacijos duomenu baze.
TomTom ir Navteq zemelapiai buvo kuriami auto navigacijai todel jie niekados negalejo ir negales pasiekti tai ka google sukure.
Navteq zemalapiai turi geriausia duomenu baze auto navigacijai, TomTom zemelapiai labiau orantavosi i kiekybe, bet ne i kokybe marsrutui susdaryti.
Ne visai taip.
"Since its inception, Apple Maps has licensed U.S. business listing data from the following business data aggregators: Acxiom, Factual and Neustar/Localeze and Yelp.[*] By 19 November 2014 it also contained data from the following suppliers:[*] DAC Group, Location3 Media, Marquette Group, Placeable, PositionTech, SIM Partners, SinglePlatform, UBL, Yext, Yodle. New additions in April 2015 include reviews from Booking.com and TripAdvisor."
Na zinoma kad nemaza dalis yra kitu zemelapiu, trimaciai, aukstumos, zemumos, satalitines ir t.tbet pagrindas sudaro TomTom
Kazkada labai senai google ir naudojo TomTom zemelapius.
Pabandyk paieska kokio miesto ar gatves kai nezinai tiklsaus pavadinimos, su googles rasi, o va apples zemelapyje reikes ivesti tikslu pavadinima.
Pats Apple maps paieškos algoritmas yra šūdinas. Kad ir tas pats Trafi naudoja Apple maps, bet suvedus į paieška per Trafi - puikiai nurodo vietovę. Dar neteko paklysti, kai tuo tarpu su Apple maps reikėtų įvesti tikslų adresą dar su pašto kodu ir tai reikėtų pasitikrinti su kokiu google maps ar openstreetmaps ar teisingai nurodė.