Jaunimui neįdomus Facebook ir jie nori iPhone
Apklausos atliktos JAV jaunimo rezultatai rodo, kad mažiau nei pusė jaunuolių yra Facebook socialinio tinklo dalyviai ir jie mieliau bendravimui renkasi kitus socialinius tinklus.
Piper Jaffray atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad tik 45% JAV jaunimo naudoja Facebook ir tai ženklus sumažėjimas lyginant su 72% prieš šešis mėnesius. Tuo tarpu Instagram populiarumas išaugo nuo 69% (2014 pavasarį) iki 76%. Google+ populiarumas pasekė Facebook pavyzdžiu ir smuktelėjo nuo 29% 2014 metų pavasarį iki 12% šį rudenį. Twitter tinklo populiarumas nukrito nuo 63% (2014 pavasarį) iki 59%
Įdomu tai, kad paaugliai mieliau priima reklamas Twitter ir Instagram tinkluose nei Facebook ir tai rodo, kad kompanijų išleidžiami pinigai skirti suvilioti preke ar paslaugą jaunimą Facebook tinkle yra mažiau efektyvūs. Matyt tai yra būdinga ne tik JAV jaunimui, nes stebint kaip bendrauja ir ką naudoja jaunimas Lietuvoje nesunku pastebėti, kad Facebook dažnai yra ne pats populiariausias socialinis tinklas.
Kalbant apie išmaniuosius telefonus skaičiai kalba patys už save - 67% jaunuolių naudoja iPhone ir šis skaičius padidėjo nuo 61 procento naudojusių iPhone šį pavasarį, o 73% jaunuolių tikisi, kad sekantis jų telefonas taip pat bus iPhone. iPad fronte nieko naujo - čia rezultatai nepakito ir 66% paauglių naudoja iPad, o 350 JAV$ kainuojantys Apple Watch domina tik 16% jaunosios amerikiečių kartos.
Vis didesnius populiarumo tempus įgauna srautiniu (streaming) būdu perduodamas turinys ir jaunimas tiek filmų peržiūrai, tiek ir muzikos klausymuisi mieliau renkasi tokias paslaugas kaip: Netflix, Redbox, Amazon ir Hulu (video) bei Pandora ir Spotify (muzikai) - Lietuvoje tendencijos labai panašios, tik paslaugų gausa ne tokia kaip JAV.
Visą tyrimo medžiagą rasite čia.