iTunes klaida „Error 17“ atnaujinant ar atstatant iOS įrenginį
Jei atnaujinant ar atstatant iPhone, iPad, iPod touch ar Apple TV pamatėte pranešimą apie klaidą numeris 17 „Error 17“, greičiausiai, susidūrėte su prisijungimo prie Apple serverių problema.
Šios klaidos pranešimų priežastimi gali būti keletas veiksnių ir žemiau aprašysiu kelis galimus kovos/sprendimo būdus.
„Error 17“ klaida priklauso dažniau sutinkamai „Error 3194“ šeimai. „Error 17“ dažniau pamatyti gali Windows PC nei Mac vartotojai turintys nesklandumų su prisijungimu prie interneto, WiFi ar DHCP problemų arba „sėdintys“ už labai griežtos ugniasienės.
Prieš pradedant ieškoti problemos, jei bandote atnaujinti iOS, pabandykite tai padaryti ne per kompiuterį, tokiu būdu nesusidursite su tinklo problemomis, kurių priežastis slypi kompiuterio nustatymuose.
Jei vis tik esate priversi dėl kokios nors priežasties naudoti kompiuterį, pradėkime problemos paieška:
Patikrinkite prisijungimą prie interneto
Dažniausia „Error 17“ priežastis yra prisijungimo prie Internete esančios adreso nebuvimas, o to priežastys gali būti įvairios. Įsitikinkite, kad kompiuteris turi priėjimą prie interneto, nes kartais gali būti, kad nusimušė Interneto nustatymai naudojamas neteisingas DHCP serveris gali klaidinti jus ir kompiuterį ir leisti manyti, kad prieiga prie Interneto yra, nors iš tiesų jos nėra arba ji veikia tik dalinai.
Norint atnaujinti iOS versiją iTunes turi galėti prieiti prie Apple serverių informacijos pasiekiamos per Internetą. Vienas iš būdų yra atidarius Interneto naršyklę pabandyti apple.com svetainę.
Atminkite, kad nors ir turite prieigą prie šios svetainės per naršyklę, tai nėra 100% garantija, kad kokia nors tinklo įranga neblokuoja kitų prievadų (portų) ar aplikacijų nuo prieigos prie Internete esančių duomenų, ypač jei šią klaidą gaunate kompiuteryje esančiame korporatyviniame tinkle, yra tikimybė, kad kompanijos taisyklės draudžia priėjimą prie interneto kokioms nors aplikacijoms, tame tarpe iTunes ar yra blokuojami kitokie nei 80 ar 443 „portai“ duomenims internete.
Gali būti, kad problema glūdi ir jūsų kompiuteryje su ar be IT administratorių žinios:
- pabandykite atjungti kompiuteryje naudojamas ugniasienes, proxy, apsaugos aplikacijas ir programas bei antivirusines aplikacijas jei tokias naudojate. Kai kurių šių aplikacijų atjungimas, priklausomai nuo aplinkos ar aplinkybių, gali būti nevisiškai pageidaujamas dalykas ir turėtų būti naudojamas tik išskirtiniais atvejais ir tik kaip laikina priemonė.
Įdiekite naujausią iTunes versiją
Kai kurios senesnės iTunes aplikacijos versijos negali būti naudojamos naujų iOS versijų įdiegimui arba jų atstatymui. Su šia problema gali susidurti senesnių operacinių sistemų vartotojai, kurių naudojamų operacinių sistemų naujausios iTunes aplikacijos versijos nebepapalaiko.
Mac vartotojai įdiegti naujausią iTunes versiją gali savo kompiuteriuose iš meniu pasirinkę > Software Update…
Alternatyvi vieta atsisiųsti naujausią iTunes versiją Mac ir Windows vartotojams gali būti Apple svetainėje šiam tikslui skirtas puslapis ir tai gali būti vienintelis būdas įdiegti naujausią iTunes versiją, jei kompiuteryje įdiegta sena operacinė sistema.
Patikrinkite „hosts“ failą
Kai kuriuose kompiuteriuose dėl vienų ar kitų priežasčių gali būti modifikuoti „hosts“ failai, kuriuose įvesta informacija gali blokuoti prieigą prie tam tikrų Interneto adresų.
Hosts failo tikrinimas Mac kompiuteryje
Atidarykite Terminal aplikaciją ir jos lange parašykite komandą
cat /etc/hosts
Jei rezultato parodžiusio „hosts“ failo turinį yra eilučių, kuriose parašyta „apple.com“ arba „gs.apple.com“ - jums reikia atlikti pakeitimus „hosts“ faile. Tarkim, „hosts“ faile yra eilutė
127.0.0.1 gs.apple.comturite pasitelkę „vi“, „nano“ (pvz. Terminal aplikacijos lange parašę sudo nano /private/etc/hosts ir įvedę administratoriaus slaptažodį „hosts“ failą atidarysite „nano“ teksto redaktoriuje) ar kitą tekstinę tvarkyklę (Microsoft Word ar Apple Pages netinka) tą eilutę arba panaikinti arba padaryti neveiksnia prieš šį įrašą padėdami komentaro simbolį „#“, pvz pakeisdami eilute į
# 127.0.0.1 gs.apple.com
Nors pakeitimai „hosts“ faile turėtų tuojau pat tapti veiksmingi vos tik išsaugosite pakeitimus, gali būti, kad DNS keše bus užsilikę senesni duomenys, todėl pravartu juos pravalyti. Tai padaryti galite Terminal aplikacijos lange įrašę komandą
dscacheutil -flushcache;sudo killall -HUP mDNSResponder
Hosts failo tikrinimas Windows PC
Windows PC „hosts“ failą rasite
\%WinDir%\System32\Drivers\Etckur „%WinDir%“ yra Windows įdiegimo aplankas, tačiau galite naudoti šiuos kintamuosius ir sistema pati suras reikalingą kelią. failas „hosts“ gali būti apsaugotas nuo rašymo, todėl patikrinkite ir jei taip yra atlikite failo atributų pakeitimus, kad į failą galėtumėte rašyti. Failą keisti galite naudodami „Notepad“ apkikaciją prieš kiekvieną eilutę „hosts“ faile, kurioje yra parašyta „apple.com“ arba „gs.apple.com“ ar kas nors kas baigiasi „apple.com“ padėdami „#“ simbolį, pvz jei faile yra eilutė
127.0.0.1 gs.apple.compakeiskite ją taip, kad ji būtų
# 127.0.0.1 gs.apple.comir išsaugoję failą perkraukite kompiuterį.
„hosts“ faile esančias eilutes
127.0.0.1 localhost
255.255.255.255 broadcasthost
::1 localhost
fe80::1%lo0 localhost
palikite be komentaro simbolio prieš jas.
hosts failo neleidzia issaugot, raso accies denied, ka daryt?
greičiausiai vartotojui, kurio teisėmis redaguojamas hosts failas neužtenka teisių. Reikėtų arba redaguoti su sudo arba pekisti failo trises taip, kad leistų į jį rašyti.