Vertingiausias 2014 metų prekinis ženklas vėl Apple
Trečius metus iš eilės Brand Finance pripažino Apple pačiu vertingiausiu prekiniu ženklu pasaulyje, kitos kompanijos gerokai atsilieka. Apple Brand Finance taip pat suteikia Apple AAA patikimumo lygį.
Pirmų keturių pernai metų Brand Finance 500-tuke kompanijų pozicijos nepasikeitė ir šiais metais. Ir 2014 metų Brand Finance „Global 500“ Apple užima pirmą vietą, o kos prekinis ženklas šiemet įvertintas 104,7 milijardais JAV$ ir tai ženklus ūgtelėjimas lyginant su pernai metų 87,3 milijardais JAV$.
Antroje vietoje išsilaikė Samsung, kurios prekinio ženklo vertė 2014 metais yra 78,75 milijardai JAV$ (58,77 milijardai JAV$ 2013 metais). Pernai metais užimtą trečią vietą išsaugojo ir Google, kurios prekinio ženklo vertė 68,62 milijardai JAV$ (52,13 milijardo JAV$ 2013 metais). Ketvirtoje vietoje išliko Microsoft ir 2014 metais jos vardas vertinamas 62,78 milijardais JAV$ (45,53 milijardai JAV$ 2013 metais).
2014 | 2013 | Kompanija |
---|---|---|
1 | 1 | Apple |
2 | 2 | Samsung |
3 | 3 | |
4 | 4 | Microsoft |
5 | 10 | Verizon |
6 | 7 | GE |
7 | 11 | AT&T |
8 | 8 | Amazon |
9 | 5 | Wallmart |
10 | 6 | IBM |
Visą kompanijų 2014 metų TOP 500 rasite Brand Finance svetainėje.