Analitikai sako, kad pirmą kartą perkančiųjų iPhone ištekliai senka
Jei kai kurie analitikai neklysta, greitai Apple gali pajusti pasiturinčių klientų pirmą kartą perkančių iPhone stygių.
CNN Money savo bloge užduoda tą patį klausimą, kuris kilo „Bernstein“ analitikui Toni Sacconagi: Ar Apple gali greitai pajustu stygių pasiturinčių klientų pirmą kartą perkančių iPhone, nes tokių skaičius vis krenta.
Jei 2010 metais pirmą kartą iPhone įsigyjančių buvo 59 procentai, tai 2011 tik 15 proc., 2012 - 8 procentai. Analitikai prognozuoja, kad 2013 metais tokių Apple iPhone vartotojų dalis bus 3 procentai, bet 2014 metais tikisi, kad jų bus 6 procentai. 2015 metams analitikų prognozės gana pesimistiškos: pirmą kartą iPhone įsigyjančių 2 procentai. Iš grafiko galima matyti, kad žmonės kartą įsigiję iPhone išlieka Apple ekosistemoje ir esant poreikiui ar galimybei juos atnaujina į naujesniu iPhone modelius.
Apple ateitis nėra visiškai priklausoma nuo iPhone, nes kompanija parduoda iPad, Mac ir t.t.