„Apple“ išspyrė „Coca-Cola“ iš vertingiausio prekinio ženklo sosto

Temos: Apple, Statistika

13 metų „Coca-Cola“ sėdėjo apsižergusi vertingiausio pasaulyje kompanijos prekinio ženklo sostą ir šiais metais „Interbrand“ šimtuko vertingiausių prekinių ženklų/vardų lentelėje šią garbingą vietą užėmė Apple.

Apple“ atsidūrimas lyderio pozicijoje buvo tik laiko klausimas. Pernai metais „Apple“ užėmė antrą vietą pakilusi iš 8 pozicijos užimtos 2011. Apple pakeitė visų mūsų gyvenimus ir ne tik savo produktais, bet ir bendru kokybės supratimu.

„Apple“ konkurentė „Samsungtaip pat palipėjo aukštyn, o „Microsoft“ išsaugojo savo poziciją.

Šaltinis:Interbrand
Šaltinis:Interbrand

Jei žiūrėti pagal „Facebook“ „like“ skaičių, tai Coca-Cola gerokai atsiplėšusi (73,2 milijono) tiek nuo Apple (9.8 milijono), tiek ir nuo Google (15,1 milijono)

Technologinių kompanijų prekinių ženklų TOP–10

Šaltinis:Interbrand
Šaltinis:Interbrand
Vieta Vardas Vardo vertė (mln $) Pokyčiai vardo vertėje
1 Apple 98,316 28%
2 Google 93,291 34%
5 Microsoft 59,546 3%
8 Samsung 39,610 20%
9 Intel 37,257 -5%
13 Cisco 29,053 7%
15 HP 25,843 -1%
18 Oracle 24,088 9%
25 SAP 16,676 7%
52 Facebook 7,732 43%
61 Dell 6,845 -10%
79 Adobe 4,899 8%

Šaltinis: Interbrand

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Į viršų