„Apple“ išspyrė „Coca-Cola“ iš vertingiausio prekinio ženklo sosto
13 metų „Coca-Cola“ sėdėjo apsižergusi vertingiausio pasaulyje kompanijos prekinio ženklo sostą ir šiais metais „Interbrand“ šimtuko vertingiausių prekinių ženklų/vardų lentelėje šią garbingą vietą užėmė Apple.
„Apple“ atsidūrimas lyderio pozicijoje buvo tik laiko klausimas. Pernai metais „Apple“ užėmė antrą vietą pakilusi iš 8 pozicijos užimtos 2011. Apple pakeitė visų mūsų gyvenimus ir ne tik savo produktais, bet ir bendru kokybės supratimu.
„Apple“ konkurentė „Samsung“ taip pat palipėjo aukštyn, o „Microsoft“ išsaugojo savo poziciją.
Jei žiūrėti pagal „Facebook“ „like“ skaičių, tai Coca-Cola gerokai atsiplėšusi (73,2 milijono) tiek nuo Apple (9.8 milijono), tiek ir nuo Google (15,1 milijono)
Technologinių kompanijų prekinių ženklų TOP–10
Vieta | Vardas | Vardo vertė (mln $) | |
---|---|---|---|
1 | Apple | 98,316 | 28% |
2 | 93,291 | 34% | |
5 | Microsoft | 59,546 | 3% |
8 | Samsung | 39,610 | 20% |
9 | Intel | 37,257 | -5% |
13 | Cisco | 29,053 | 7% |
15 | HP | 25,843 | -1% |
18 | Oracle | 24,088 | 9% |
25 | SAP | 16,676 | 7% |
52 | 7,732 | 43% | |
61 | Dell | 6,845 | -10% |
79 | Adobe | 4,899 | 8% |
Šaltinis: Interbrand
Apytikslis skaitymo laikas: 1 minutė.