Apple vertingiausias brand'as pasaulyje

Tema: Apple

Šiais metais BrandZ, 100 brangiausių prekinių ženklų vertinime, Apple išlaikė aukščiausią poziciją.

Millward Brown Optimor, sudarančio „BrandZ“ sąrašą duomenimis, brangiausių pasaulio prekinių ženklų šimtuko bendra vertė, šiais metais, šoktelėjo 7% ir dabar siekia 2,6 trilijono JAV dolerių.

Nors Apple vardo vertės augimas ir sulėtėjo, šiais metais ūgteldamas tik 1%, tačiau kompanija sugebėjo išlaikyti labiausiai vertinamą pasaulyje vardą aukščiausioje pozicijoje, lenkdama ne tik tokius technologinius gigantus kaip Google (vertė 113,7 milijardo JAV $), IBM (112,5 milijardo JAV $) ar Microsoft (69,8 milijardo JAV $), bet ir tokius kaip McDonald’s (90,3 milijardo JAV $) ir Coca-Cola (78,4 milijardo JAV $)

Top 10

Vieta Vardas Vardo vertė 2013
(mlrd. JAV $)
1 Apple 185,071
2 Google 113,669
3 IBM 112,536
4 McDonald’s 90,256
5 Coca-Cola 78,415
6 AT&T 75,507
7 Microsoft 69,814
8 Marlboro 69,383
9 Visa 56,060
10 China Mobile 55,368

Visą top 100 galite pažiūrėti čia (pdf)

BrandZ nėra vienintelė aukštai vertinanti Apple. Britai taip pat aukštai įvertino šį vardą.

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Į viršų