Apple vertingiausias brand'as pasaulyje

Tema: Apple

Šiais metais BrandZ, 100 brangiausių prekinių ženklų vertinime, Apple išlaikė aukščiausią poziciją.

Millward Brown Optimor, sudarančio „BrandZ“ sąrašą duomenimis, brangiausių pasaulio prekinių ženklų šimtuko bendra vertė, šiais metais, šoktelėjo 7% ir dabar siekia 2,6 trilijono JAV dolerių.

Nors Apple vardo vertės augimas ir sulėtėjo, šiais metais ūgteldamas tik 1%, tačiau kompanija sugebėjo išlaikyti labiausiai vertinamą pasaulyje vardą aukščiausioje pozicijoje, lenkdama ne tik tokius technologinius gigantus kaip Google (vertė 113,7 milijardo JAV $), IBM (112,5 milijardo JAV $) ar Microsoft (69,8 milijardo JAV $), bet ir tokius kaip McDonald’s (90,3 milijardo JAV $) ir Coca-Cola (78,4 milijardo JAV $)

Top 10

VietaVardasVardo vertė 2013
(mlrd. JAV $)
1Apple185,071
2Google113,669
3IBM112,536
4McDonald’s90,256
5Coca-Cola78,415
6AT&T75,507
7Microsoft69,814
8Marlboro69,383
9Visa56,060
10China Mobile55,368

Visą top 100 galite pažiūrėti čia (pdf)

BrandZ nėra vienintelė aukštai vertinanti Apple. Britai taip pat aukštai įvertino šį vardą.

Lietuvių (skaičių eilės) v3.1
Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*