Apple vertingiausias brand'as pasaulyje

Tema: Apple

Šiais metais BrandZ, 100 brangiausių prekinių ženklų vertinime, Apple išlaikė aukščiausią poziciją.

Millward Brown Optimor, sudarančio „BrandZ“ sąrašą duomenimis, brangiausių pasaulio prekinių ženklų šimtuko bendra vertė, šiais metais, šoktelėjo 7% ir dabar siekia 2,6 trilijono JAV dolerių.

Nors Apple vardo vertės augimas ir sulėtėjo, šiais metais ūgteldamas tik 1%, tačiau kompanija sugebėjo išlaikyti labiausiai vertinamą pasaulyje vardą aukščiausioje pozicijoje, lenkdama ne tik tokius technologinius gigantus kaip Google (vertė 113,7 milijardo JAV $), IBM (112,5 milijardo JAV $) ar Microsoft (69,8 milijardo JAV $), bet ir tokius kaip McDonald’s (90,3 milijardo JAV $) ir Coca-Cola (78,4 milijardo JAV $)

Top 10

VietaVardasVardo vertė 2013
(mlrd. JAV $)
1Apple185,071
2Google113,669
3IBM112,536
4McDonald’s90,256
5Coca-Cola78,415
6AT&T75,507
7Microsoft69,814
8Marlboro69,383
9Visa56,060
10China Mobile55,368

Visą top 100 galite pažiūrėti čia (pdf)

BrandZ nėra vienintelė aukštai vertinanti Apple. Britai taip pat aukštai įvertino šį vardą.

Apytikslis skaitymo laikas – 1 minutė.
Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūną Blavaščiūną

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas, didelę savo laisvalaikio dalį skiriantis straipsnių „Mac Arena“ rašymui.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*