Apple vertingiausias brand'as pasaulyje
Šiais metais BrandZ, 100 brangiausių prekinių ženklų vertinime, Apple išlaikė aukščiausią poziciją.
Millward Brown Optimor, sudarančio „BrandZ“ sąrašą duomenimis, brangiausių pasaulio prekinių ženklų šimtuko bendra vertė, šiais metais, šoktelėjo 7% ir dabar siekia 2,6 trilijono JAV dolerių.
Nors Apple vardo vertės augimas ir sulėtėjo, šiais metais ūgteldamas tik 1%, tačiau kompanija sugebėjo išlaikyti labiausiai vertinamą pasaulyje vardą aukščiausioje pozicijoje, lenkdama ne tik tokius technologinius gigantus kaip Google (vertė 113,7 milijardo JAV $), IBM (112,5 milijardo JAV $) ar Microsoft (69,8 milijardo JAV $), bet ir tokius kaip McDonald’s (90,3 milijardo JAV $) ir Coca-Cola (78,4 milijardo JAV $)
Top 10
Vieta | Vardas | Vardo vertė 2013 (mlrd. JAV $) |
---|---|---|
1 | Apple | 185,071 |
2 | 113,669 | |
3 | IBM | 112,536 |
4 | McDonald’s | 90,256 |
5 | Coca-Cola | 78,415 |
6 | AT&T | 75,507 |
7 | Microsoft | 69,814 |
8 | Marlboro | 69,383 |
9 | Visa | 56,060 |
10 | China Mobile | 55,368 |
Visą top 100 galite pažiūrėti čia (pdf)
BrandZ nėra vienintelė aukštai vertinanti Apple. Britai taip pat aukštai įvertino šį vardą.