iOS Wi-Fi sinchronizacija. Neveikia?

Viena patogesnių iOS savybių yra galimybė sinchronizuoti duomenis, nuotraukas, muziką ir t.t. į ir iš iPhone, iPad, iPod touch ir kompiuteriu per Wi-Fi ir nejunginėti visokių laidų, kaskart kai reikia pasikeisti duomenimis.

Žinoma, ši funkcija naudinga tada kai veikia. Jei kartais pastebėjote, kad neveikia sinchronizacija per Wi-Fi, arba iPrietaisas neatsiranda ar vos tik atsiradęs ir pradėjęs sinchronizuotis išnyksta iš iTunes - galimi problemos sprendimai:

    Prieš pradedant ieškoti problemos:

  • Įsitikinkite, kad iOS prietaiso sinchronizacija per Wi-Fi įjungta. Dažniausiai pasitaikanti Wi-Fi sinchronizacijos neveikimo priežastis yra ta, kad ji nėra įjungta. Ją įjungti reikia vieną kartą kiekvienam iš iOS įrenginių atskirai.

Jei iOS prietaiso nemato iTunes

Mac kompiuteriuose

  1. Paleiskite „Activity Monitor“ (arba spotlight lange suinkę Activity Monitor, arba iš /Applications/Utilities).
  2. „Activity Monitor“ paieškos lange (aplikacijos lango dešinė/viršus) įveskite AppleMobileDeviceHelper. Tai padės surasti šį procesą.
    Activity Monitor iTunes Wi-Fi sinchronizavimo procesas
  3. Pažymėkite AppleMobileDeviceHelper procesą ir paspausktite ant „Quit Process“ mygtuko. Patvirtinkite, kad norite šį procesą atjungti paspausdami ant „Quit“. Pastaba: Jei paspaudus ant „Quit“ procesas vis dar bus „Activity Monitor“ aplikacijos lange - pakartotinai paspauskite ant „Quit Process“ mygtuko ir atsidariusiame lange paspauskite ant „Force Quit“.
  4. Uždarykite „Activity Monitor“ ir iš naujo paleiskite iTunes (uždarykite iTunes Cmd-q klavišų kombinacijos pagalba ir vėl atidarykite iTunes).

Jei šio proceso neradote, greičiausiai jis nebuvo paleistas kompiuterio startavimo metu, patikrinkite ar iTunesHelper yra automatiškai startuojančių aplikacijų/procesų sąraše:

Vartotojai ir Grupės - automatiškai startuojančių aplikacijų sąrašas

  1. Atidarykite „System Preferences“.
  2. Paspauskite ant „Users & Groups“.
  3. Pažymėkite savo vartotoją ir dešinėje lango pusėje spauskite ant „Login Items“.
  4. Patikrinkite ar sąraše yra iTunesHelper.
    • Jei sąraše iTunesHelper nėra:
    • Atidarykite Finder langą;
    • Finder’yje nueikite į /Applications ir suraskite iTunes aplikaciją;
    • Paspauskite dešinį pelės klavišą ant iTunes ir iš meniu pasirinkite „Show Package Contents“;
    • Eikite Contents/MacOS ir ten esančią iTunesHelper aplikaciją nutempkite į „Users & Groups“ „Login Items“ langą.
    • Perkraukite kompiuterį ir patikrinkite ar procesas startavo. Tai galite padaryti 2-ame punkte aprašytu būdu.

Jei anksčiau iTunes „matė“ iPhone ar kitą iOS įrenginį nurodytą sinchronizuoti per WiFi, bet po kurio laiko jo nerodo - vienas paprastesnių sprendimų, padedančių 99% atvejų yra išjungti WiFi ir vėl įjungti.

Windows kompiuteriuose

  1. Nuspauskite Ctrl-Alt-Del ir „Task Manager“ lange spauskite ant „Service“
  2. Raskite „Apple Mobile Device“ abra „AppleMobileDeviceHelper.exe“ (priklausomai nuo Windows versijos)
  3. Paspauskite ant šio proceso dešinį pelės klavišą ir restartuokite procesą arba pasirinkite „End Process“
  4. Perkraukite iTunes

Pastaba: Jūs turite perkrauti procesą arba jį uždaryti bet nepasirinkti „Disable“

iTunes

nesvarbu, kurią OS naudojate, atidarius iTunes turėtumėte pamatyti prijungtų įrenginių sąraše savo prietaisą.

iTunes iOS prietaisu sarasas

iOS prietaiso iTunes vis dar nemato

  1. Pajunkite iOS prietaisą prie kompiuterio USB laidu.
  2. Jam atsiradus iTunes prietaisų sąraše pažymėkite jį ir „Summary“ skiltyje patikrinkite ar uždėta varnelė ant „Sync with this …. over Wi-Fi“. Vietoje … turi būti parašyta iPhone, iPod arba iPad. iTunes pažymėti Wi-Fi sinchronizaciją
  3. iOS prietaise atidarykite „Settings“.
  4. Paspauskite ant „Wi-Fi“ ir išjunkite ir įjunkite (OFF/ON) Wi-Fi.
  5. Įsitikinkite, kad kompiuteris ir iOS prietaisas prisijungę prie to pačio Wi-Fi tinklo.
  6. Atjunkite iOS prietaisą nuo kompiuterio.
  7. Perkraukite iOS prietaisą.

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Į viršų