100 naujausių komentarų iš 11966


12:17:06
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Tai taip ir turi būti - reikia patvirtinti. Priešingu atveju, gyvenime visko būna ir gali būti, kad ir naktį momentų, kai telefonas imtų be patvirtinimo persikrauti pačiu netinkamiausiu metu. Nenustatykite nakties, pasirinkite laiką kai nemiegate ir telefonas, dažniausiai, yra mažiausiai reikalingas (dvi minutes)

09:13:43
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas

Man tai neperkrauna automatiškai, išmeta klausimą ar tikrai norite paleisti iš naujo su mygtuku.. tai bet kokiu atveju neperkrauna nakti, kai nesinaudoji.

00:01:00
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė erikas

Priklauso nuo naudojimo. Dieną pasirinkite apdairiai, nes kai kurie mėnesiai gali turėti 28 dienas. Manau jei pamatysite, kad mėnesio nepakanka – padarysite dažniau.

17:56:46
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas erikas
komentavo erikas

Dėkui už straipsnį bandau naudoti, padariau kartą per mėnesį vėlai vakare, manau kad kartą į mėnesį užtenka perkrauti

17:54:25
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas erikas
komentavo erikas

Gerai būtu kad leistų perkrauti be to pranešimo, tiesiog padarai kad perkrautu paryčiais ir viskas.

23:02:12
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Žmogus pateikė savo nuomonę. Smagu, kad rado tai kas jį džiugina. Aš dėl laikrodžio su juo sutikčiau tik dėl ciferblatų, bet visi kiti jo paminėti dalykai kaip Garmin privalumai man arba nėra privalumai arba net trūkumai (pvz. nenorėčiau mažinti ekrano vietos apvalinant ekraną). Kadangi nesu sportuojantis, man akumuliatoriaus laikymas (kol tai nėra pusė dienos) nėra bėda ir t.t. Bet, jei patinka Garminar koks kitas laikrodis ir jis atitinka poreikius, tikrai nereikėtų dantis sukandus kentėti su AW.

20:00:32
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas

Čia įdomiai pasamprotavo lietuvis ir kaip tik apie Garminus https://youtu.be/wnmG1usuER0?si=364rcSR0_2oitFkd

16:17:55
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Labai juokingas suderinamų įrenginių sąrašas :) O šiaip, jei pažiūrėti Garmin specifikacijose baterijos veikimo laiką, tai kai sujungi tas funkcijas, kurios AW įprastai yra įjungtos, tai ir su mažesniu funkcionalumu Garmin akumuliatorius – ne stebuklai. P.S. O sujungus visas, kurios yra AW, ko gero Garmin reikėtų krauti 2x per parą. P.P.S. Tai, kad „iš Apple perėjo nemažai ant Garmin“, nereiškia, kad jie yra labiau patenkinti. …nebent yra kokio sporto, kur lauke savaitėmis be elektros energijos lakstai, entuziastai. Dabar prisiminiau vieną žmogų, kuris turėjo AW, tada įsigijo Garmin, dabar vėl naudoja AW. Matyt čia kaip kam.

16:12:04
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas

Na nėra Garmin nespalvotas ir tiesiog išmani apyrankė :) Pvz toks modelis: https://www.garmin.com/lt-LT/p/1228171 - normalus, gražus, galingas vizualiai, iš pirmo žvilgsnio normalus laikrodis, o ne kaip koks kindle ar nokia :) Jeigu taip palyginot, kad 20 proc funkcionalumo turi, tada taip, labai didelis skirtumas ir belieka likti toliau ekosistemoje ir net negalvoti apie tuos Garminus. Aišku čia jau reikia gilintis konkrečiai. Pilna palyginimų ir youtube visko yra.

15:54:35
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Manau renkantis kitą įrenginį visada reikia pagalvoti, kas konkrečiai netenkina turimame ir kokį funkcionalumą, kurio neturi senasis, duos kitas įrenginys (net ir keičiant, tarkim, AW į AW). Vien tai, kad kitas įrenginys turi funkciją, kurios vis tiek niekada nenaudosiu – išbandysiu ir pamiršiu – menkas privalumas. Svarstant apie kitą įrenginį susirašai vieno ir kito galimybes, susidedi prie kiekvieno pliusiukus ar svarbos balus ir susumavęs matai rezultatą. Be to reikia turėti omenyje, kad Garmin ir AW yra skirtingų svorio kategorijų produktai. Čia tas pats kaip lyginti Kindle su nespalvotu ekranu, kurio akumuliatorius laiko mėnesius ir iPad. Dėl Garmin ekonomiškumo… abu jie naudoja el. energiją, abiejų operacinės sistemos yra optimizuotos. Tad, žinant, kad kiekviena funkcija ir galimybė suvalgo šiek tiek W, reikėtų manyti jog tas kas valgo daugiau — turi daugiau ir galimybių bei funkcionalumo. Jei akumuliatoriaus „laikymas“, o ne funkcionalumas Garmin vs AW atveju yra pirmoje eilėje – tada ko gero nėra ką galvoti ir reikia imti Garmin ir po kiekvienu komentaru apie AW rašyti, kad „š tas Apple Watch, turiu Garmin, baterija laiko savaitę“ ir nesvarbu, kad turiu tik 20% Apple Watch funkcionalumo :)

15:54:33
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Man tai Garmin daugiau kaip išmani apyrankė, naudoja nespalvotą ekraną. AW kaip mini smartphone ant riešo, tiek vizualiai tiek ir savo funkcionalumu negali būti lyginamas. Skirtingi daiktai - skirtingiems poreikiams. Čia kaip kodėl Nokia 3310 laiko savaitę o smartphone tik parą - dvi.

15:30:04
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Aš turiu AW, ir laukiu kol išleis AW Ultra 3. Todėl ir dabar pamačiau straipsnyje ir pagalvojau apie Garmin. Na kad kaip tik, iš Apple perėjo nemažai ant Garmin, todėl ir nesuprantu šiek tiek :) Kad ir kiek ten ekonomiškiau būtų tas Garmin naudojimas, bet ar gali skirtis tiek smarkiai? Ultra dvi dienos, o Garmin savaitėm vos ne. Man pačiam tai atrodo jokio skirtumo, eidamas gi miegoti padedu krautis ir viskas, atsikeli ir užsidedi, iš principo jokio skirtumo, nebent su palapinėm kur gamtoje, gal tada ir kažkiek nepatogumas atsiranda. va dar priminėt tą pliusą, kad atrakina kompą, man irgi patogu :) Garmin niekada neatrakins. Tai kompą stabiliai atrakina, bet va iPhoną tai nelabai stabiliai ir nelabai suprantu kaip ten random atrakina - kartais suveikia, kartais ne. Atrodo visada galėtu, bet va nerakina visada. Na iš esmės, abu neturim konkretesnės nuomonės tuo klausimų, o bendrai panašiai. Mažiau naudoja gps, pranešimų ir pan. Bet.. taigi ir viską išjungus (tik gps neina), vistiek Ultra nelaikys savaitės ;/

14:45:32
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Svarios nuomonės apie Garmin vs Apple Watch neturiu. Mano aplinkoje buvo pora žmonių, kurie naudojo Garmin (nesigaudau jų modeliuose) ir buvo patenkinti, bet kai dovanų gavo Apple laikrodį – sako „nerealiai geriau“, ir tas gerumas atsveria visus Garmin akumuliatoriaus privalumus. Žinoma, reikia paminėti, kad dabar tie žmonės yra 100% Apple ekosistemos gyventojai, nes prieš tai Garmin buvo Apple ekosistemos svetimkūnis. Garmin laikrodžiai yra žinomi dėl savo ilgos baterijos veikimo – tai iš dalies pasiekiama dėl mažiau energijos vartojančių ekranų ir galimybės išjungti kai kurias funkcijas, tokias kaip pastovus GPS naudojimas. Apple Watch, atvirkščiai, yra sukurtas taip, kad būtų nuolat susietas ir naudojamas su iPhone, todėl naudoja daugiau energijos. Manau Apple ekosistemos atstovams Apple Watch yra patogesnis, nes yra puikiai veikia su kitomis Apple paslaugomis. Garmin laikrodžiai, įprastai, neturi tokio lygio integracijos su Apple. Nors Garmin taip pat gali gauti pranešimus, Apple Watch turi platesnį funkcionalumą šioje srityje, ypač susijusi su atsiliepimu į pranešimus tiesiogiai iš laikrodžio ar integraciją su kitomis aplikacijomis. Kalbant apie technologines pažangas, Garmin akumuliatoriaus ilgaamžiškumas yra pasiektas ne vien tik dėl baterijų, bet ir dėl efektyvių energijos valdymo technologijų. Apple yra orientuota į intensyvų naudojimą su iPhone, todėl jų prioritetas kitoks nei Garmin – Apple Watch orientuoti į sklandų veikimą su kitomis Apple ekosistemos dalimis, stilingą dizainą, daugiau funkcijų ir geresnę vartotojo patirtį, tačiau tai pasiekiama aukojant baterijos veikimo trukmę. Neretai, kadangi Apple Watch leidžia, naudotojau susikrauna visas įmanomas aplikacijas į laikrodį, įgalina jų pranešimus ir, žinoma, tai neigiamai veikia ir akumuliatoriaus tarnavimo laiką. Garmin šiuo klausimu galimybės gerokai kuklesnės, tad… funkcionalumas vs ilgaamžiškumas. Trečiųjų šalių programėlės gali padidinti bet kurio išmaniojo laikrodžio energijos suvartojimą. Ką rinktis, priklauso nuo asmeninių poreikių: jeigu daugiau dėmesio kreipiama į ilgaamžiškumą ir sporto funkcijas – Garmin gali būti geresnis pasirinkimas. Tačiau, jeigu jūsų prioritetas yra išmaniosios funkcijos ir integracija su kitais Apple įrenginiais – Apple Watch yra tai ką reikėtų rinktis. Vien jau tai, kad prisėdus prie Mac šis žino, kad tai aš ir atrakina kompiuterį automatiškai, man yra milžiniškas privalumas, o ir problemos einant po dušu užmesti laikrodį ant „blyno“ nematau bėdos. Kol nusiprausiu jis ir pasikrauna. Žinoma, jei maudomasi kartą savaitėje – geriau Garmin :)

14:18:55
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas

Ar turite nuomonę kokią nors dėl Apple Watch 2 ir Garmin aukštesnės klasės modelį? Nes kai paskaitau komentarus, tai daug kas palieka AW ir pereina prie Garmin (daugiausiai dėl ilgo baterijos laikymo). Bet man vistiek objektyviai atrodo ne tas pats? - pas Garmin neveikia pastoviai gps kaip pas AW (todėl ir pailgėja labai laikas)? - neveikia Home app. - neveikia Fitness app? - nesugalvoju iš lempos, na integracija aišku ne tokia ir synchrozavimas. - ar ateina visi tokie pat pranešimai į Garmin kaip ir AW? tai kas tokio stebuklingo pas Garmin, kad laiko savaite ar dvi ilgiau? gal tikrai geriau Garmin? Tik diskusijai :) Na nelyginau palygininimuose ir specialiai nesigilinau daugiau, bet pagrindiniai dalykai tokie šovė galvon. Nu negali būti, kad turtingiausia pasaulio įmonė, kad nesukuria geresnės baterijos nei Garmin? kur paslėptas bajeris? Specialiai? Garmin patentas?

17:02:35
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Albinas
komentaras prie straipsnio: „Kuo skiriasi iPhone 16 nuo iPhone 15

Taip, iPhone, ypač kol nauji, yra atsparūs daugeliui veiksnių. Yra nemažai istorijų kaip paskandintas iPhone, kartais mėnesių mėnesius išbūna po vandeniu ir ištrauktas puikiausiai veikia. Tiesa gal ne 6 m. gylyje, bet 2-3 metrų gylyje yra išgyvenusių ir po pusę metų ir arba likusių visiškai nepažeistų arba su mikrofono ir garsiakalbių pažeidimais, bet pats telefonas veikė.

16:37:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Albinas
komentavo Albinas
komentaras prie straipsnio: „Kuo skiriasi iPhone 16 nuo iPhone 15

Aš savo Iphone 16pro max buvau nuskandinęs, prie norvegijos krantų, fiorde, Į maždaug 6 m gylį-nėrė žmogus ir ištraukė -po kokių 15-20 min trypimo ką daryt? TELEFONAS VEIKIA IKI ŠIOL.

15:01:23
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Rolandas
komentaras prie straipsnio: „Trumpa Mac mini istorija

Na kodėl gi, šiek tiek parašė.

14:29:02
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Rolandas
komentavo Rolandas
komentaras prie straipsnio: „Trumpa Mac mini istorija

Apie .Mac mini M4 taip nieko ir neparašė

21:48:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Teisutis
komentaras prie straipsnio: „Gražių švenčių!

Ačiū Teisuti, ir Jus su ateinančiais!

19:19:42
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Teisutis
komentavo Teisutis
komentaras prie straipsnio: „Gražių švenčių!

Su Šv. Kalėdom ir ateinančiais Naujaisiais Metais!!!

13:11:33
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė erikas
komentaras prie straipsnio: „Gražių švenčių!

Ačiū, ir Jus su šv. Kalėdom!

11:38:08
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas erikas
komentavo erikas
komentaras prie straipsnio: „Gražių švenčių!

Su šv. Kalėdom, Ramūnai, linkiu kad ir toliau būtu daug gerų straipsnių, sveikatos ir taikaus dangaus :)

03:21:54
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Darius

Sveiki. Piktograma apvali kaip tik ir yra sukurta tuo tikslu, kad būtų galima atskirti ją nuo oficialios.

19:05:08
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Darius
komentavo Darius

Ačiū labai už naują „Lietuvių (skaičių eilės)“ versiją. Naujos nebespalvotos piktogramos laukiau ir žinojau, kad taip atsitiks. Dabar, manau, būtų miela kad sekančioje versijoje (be kitų privalumų), piktogramos forma būtų nebe apvali, bet tokios formos, kaip visų kitų „oficiallių“ Input Sources.

13:12:48
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Guest mindaugela

Manau nieko, nes mano supratimu kategorizavimas vyksta pačiame įrenginyje. Pavyzdžiui dabar, įjungus jį „iPhone“, „Mac“ el.pašto aplikacijoje nepasikeičia niekas. P.S. „iPad“ vargu ar pavyks įjungti, nes „iPadOS 18.2“ šios funkcijos kaip ir nepalaiko.

12:59:47
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Guest mindaugela
komentavo Guest mindaugela

Ar kas pasikeis (sync) kompiuteryje (mail) jei senesnė macOS Catalina (i7 hackintosh), po to kai įjungsiu kateorizavimą iPad ir iPhone iOS 18,2 ??

00:50:03
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė JonKestas
komentaras prie straipsnio: „Apple Magic ar Logitech MX klaviatūra ir pelė

Ačiū. O rašyti plėvelė netrukdo?

20:41:50
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Supratau. Smagu. Užbraukiau „tik JAV“ teksto dalį.

19:26:08
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Taip. Tas pats ir pas mane. Tai atkrenta, kad tik Amerikoj

16:41:00
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

App store ji atrodo taip Mercedes-Benz aplikacija Apple Watch USA/CA Versija: 3.50.0

12:29:28
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Nekrauna iš LT mano regiono. Tai negaliu pamatyti ar kitaip atrodo nei pas mane

12:05:32
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

https://apps.apple.com/us/app/mercedes-benz-usa-ca/id1397873833

12:03:56
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Sunku pasakyti kokia nauda. Apie ją gali geriau pasakyti naudotojai.

10:58:51
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

O kokia ta nauja? Ten ta pati MB programėlė, tik surišta jau ir su Apple laikrodžių ir appsas laikroduko. Reikės paieškoti. Gaila neina screen pridėti komentaruose :)

09:16:28
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas

Tai, kad tos naujos programėlės net ES App store nėra, nebent Europai MB ją išleido anksčiau ir tik dabar JAV

07:56:05
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas

MB programėlė man puikiai veikia ant Apple laikrodžio. Ne tik JAV

09:07:15
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas JonKestas
komentavo JonKestas
komentaras prie straipsnio: „Apple Magic ar Logitech MX klaviatūra ir pelė

Dėkui už šaunią klaviatūros „Logitech MX Keys“ ir pelės „Logitech MX Master 3S“. Man atitinkamai kainavo 119€ ir 104€. "Topo centras" už pelę pritaikė klubo nario nuolaidą, todėl kaina ne 129€. Turiu šias gėrybes daugiau kaip tris mėnesius ir net neturiu ko pridurti, prie apžvalgos. Idant išvengti netikėtumų su kava, alumi ar kt. skysčiais, klaviatūrą apvyniojau maistine plėvele. Na, bent ramiau, nes paskutinė turėta klaviatūra (ne „Logitec") buvo nuplauta alučiu... ;) Vaišinu kava.

13:17:38
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Valentinas
komentavo Valentinas
komentaras prie straipsnio: „Apple Magic ar Logitech MX klaviatūra ir pelė

Patiko aprašas, naudingai sužinojau. Man klaviatūros pašvietimo labai trūksta Apple variante.

23:32:33
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Sigitas
komentavo Sigitas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Dėkui už paaiškinimą, apie tai nepamasčiau.

13:06:26
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Sigitas

Kiek suprantu šiuos slaptažodžius jie surinko iš „darknete“ prieinamos informacijos ir kai kurią informaciją pirko (matyt taip pat „darknete“). Manau slaptažodžių saugyklos periodiškai atnaujina tokių slaptažodžių duomenų bazes pas save (iš įvairių šaltinių) su tikslu klientui pateikti informaciją apie tai ar jo naudojamas slaptažodis yra programišių duomenų bazėje (nulaužtas).

12:50:38
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Sigitas
komentavo Sigitas

Kaip idomu. Slaptaždodžių saugyklos dar ir paviešina juos. Nesvarbu saugūs jie ar ne. Mano nuomone, tai turėtų likti tarp programos ir kliento tiktai. Neveltui Nord produkcija nepasitikėjau ir ši apžvalga tai patvirtino jog neveltui yra nepasitikėjimas. Kaip ir tas "klaidingas sukonfiguravimas" Suomijoje kai užlaužė juos. Anyway, dėkui už postą.

11:47:31
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Marius

Anot NordPass - taip. Tačiau manau visų šių lentelėje esančių slaptažodžių nulaužimas yra akimirka.

10:47:38
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius

Ar pasirinkus password: slaptazodis, tikrai nulaužimo trukmė 4 mėnesiai...? :)

10:15:09
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Teisutis

Žinoma galima. Kompiuteryje neretai problema gali būti ne tik jungčių kiekis, bet ir jų įvairovė. Pavyzdžiui daug kas turi visokios įrangos, kuri jungiasi į USB-A, greičio ten nėra, bet jo neretai ir nereikia (aš pvz naudoju tokį „ORICO USB Hub Clip Type, 4 Port USB 3.0 Hub 5 Gbps Super Speed Mini Aluminium Data Hub“ Su tuo „super speed“ jame (lyginant USB-C) tai kaip čia pasakius, na… bet kaip USB-A tai taip – super… įkrauti Kindle, pajungti kokį „dongle“ klaviatūrai ar kartą į metus pajungti flashiuką jo per akis. Iš kitos pusės pajungus įvairius HUB'us į Thunderbolt prarandama dalis jungties funkcionalumo (Thunderbold → 4xUSB-C) - nėra papildomi 4x Thunderbolt ir greičiai jau ne tie. Beje, OWC neseniai išleido, rodos, visai neblogą Thunderbolt 5 habuką https://www.owc.com/solutions/thunderbolt-5-hub

09:59:20
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Teisutis
komentavo Teisutis atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

Manau, kad ir 2-jų, ir 4-ių jungčių stacionariam kompiuteriui mažoka. Tačiau visada galima jungčių skaičių išplėsti, pajungiant adapterį su jame esančiomis reikiamomis jungtimis.

13:20:04
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Teisutis

Tą ir paminėjau rašydamas, tačiau jei kompiuteryje viso 2 jungtys: 1-Ethernet adapteriui, 2-a diskui. Kai reikės klaviatūrą įkrauti, diską ar ethernet atjunginėti? :)

12:43:08
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Teisutis
komentavo Teisutis

Kaip kad kompiuterio disko vietą galima pasididinti prijungus išorinį diską, taip ir išorinę ethernet jungtį galima pasijungti per kompiuterio USB-c lizdą.

12:12:00
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Mindaugas

Mano atveju, jei taip nutinka, kad reikia pačiupinėti Mac mini įjungimo mygtuką, taip pat tenka grabalioti po stalu, bet didelio iššūkio nėra – dar pasilenkiu :)

09:24:58
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mindaugas
komentavo Mindaugas

įjungimo mygtuko vieta iškart užkliuvo. sakau kaip senesnės kartos (patenkintas) mac mini vartotojas :) tiesiog kompiuteris tikrai giliai už stalo kažkur paslėptas. įjungti jį prireikia nebent po atostogų ar netikėtino elektros dingimo. tad mano situacijoje net ir senesnio modelio įjungimas yra visai iššūkis. Na, naująjį modelį reiktų sugalvoti kažkaip kitaip tvirtinti :)

10:42:36
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė laurynas

Aš iPhone 14 neturiu, tai negaliu nieko pasakyti apie jo veikimą. O iPhone 13 kartais užstringa kai kurios aplikacijos, iPhone 15 Pro veikia normaliai, gal tik akumuliatorius šiek tiek greičiau sėda.

05:21:02
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas laurynas
komentavo laurynas

sveiki kaip jum veikia ios 18 lyginint su ios 17 butent iphone 14,

12:39:19
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė vidas

Ką turite omenyje sakydamas „pilnai“ (manyčiau „visiškai“)? Jei likusias sistemos dalis, kurios vis dar anglų kalboje, manau, su laiku jos bus sulietuvintos. Tarkim, aplikacijoje „Nustatymai“ paspaudus ant savo paskyros, didelė dalis jame esančių skirsnių dar nesulietuvinti. Siri – sudėtingesnis uždavinys, nors netiesioginių ženklų, kad balso lietuvinimas vyksta – yra. Dviem pirštais palietus „Apple Watch“ ekraną, jei įjungta ši funkcija, laikas sakomas lietuviškai, nors kartais ir „kreivai“. Aplikacijos… čia jau aplikacijų kūrėjų reikalas ar jas lietuvinti. Pavyzdžiui amerikiečių kompanijos „Chrome“ – sulietuvinta, o lietuvaičių „Pixelmator“ – ne.

12:21:14
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas vidas
komentavo vidas

ar nusimato iphone pilnai sulietuvinti?

16:08:19
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mindaugas
komentavo Mindaugas

Be iPhone pasaulyje daugiau nėra jokių telefonų. Visa kita - tik šlamštas penktoms šalims ir nesvarbu kokias jie ten funkcijas gali turėti, tiesiog neįdomu kokie jie ir kokios jų funkcijos, tiesiog eilinė "fuflo". Ištikro tai žiauru kaip pagalvoji, kad taip, tačiau yra taip.

19:15:15
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Iphone 15pro max
komentaras prie straipsnio: „Kaip naudoti dvikalbę iOS 18 klaviatūrą

Teko, kažkurioje „iOS“ (o gal macOS) versijoje matyti tokį variantą. Dabar lyg ir normaliai rodo. Galvoju, jei esate kur nors netoli Rusijos ar Baltarusijos ir Žemėlapių aplikacijoje neleidžiate naudoti „Tikslios vietos“ arba vietos apskritai, gal ji „pasiklysta“ ir mano, kad naršote ne iš Lietuvos. Jei tiksli vieta leidžiama, gal pabandyti įjungti „Visada angliškai“ nuostatą, perkrauti Žemėlapius ir tada pabandyti tą nuostatą išjungti, gal „pasiklydėlis grįš namo“.

19:05:42
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Iphone 15pro max
komentavo Iphone 15pro max
komentaras prie straipsnio: „Kaip naudoti dvikalbę iOS 18 klaviatūrą

Sveiki, Kadangi matau pokalbio tema šiek tiek susijus apie kalbas telefone tai paklausiu ir aš apie savo bėdas 🙂 Pastebėjau,kad maps'uose naršant po žemėlapį pradėjo dauguma vietovių rašyt rusiškai ir dar pvz užėjus ant miesto,kaip būna aprašymai su nuotraukom apie vietovę,irgi rusų kalba (ne ant visų),pvz „Graikija" rašo susiškai „Греция“🙄Nepagaunu kampo kodėl? Regionas nustatytas Lietuvių,kalba anglų,klaviatūra LT,Emoji. iOS 17.7 Ar kas nors turite panašią nesamonę?

12:36:53
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Teisutis
komentaras prie straipsnio: „Kaip naudoti dvikalbę iOS 18 klaviatūrą

Asmeniškai aš nematau bėdos, kad į kitą žodyną persijungia ne nuo pirmo žodžio. Žodžių rekomendacijas dažniausiai naudoju tik ilgesniems žodžiams, žinoma, jei reikiamas žodis yra rekomenduojamųjų sąraše arba jei rašydamas praleidžiu kokią raidę - tada bakstelėti pirštu ant teisingai parašyto rekomenduojamo žodžio yra greičiau, nei slankioti žymeklį ir taisyti savo “kliurkas“ :)

12:31:45
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Teisutis
komentavo Teisutis atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „Kaip naudoti dvikalbę iOS 18 klaviatūrą

Išbandžiau dar vieną kombinaciją. Kalbas taip pasirinkti, kad lietuvių kalba būtų pirmoji. Tada lietuviški simboliai bus šalia vienas kito. Pradinis žodynėlis taip pat bus lietuvių kalba ir persijungs į anglų tik rašant trečią anglišką žodį. Aišku, kas daug rašo abiem kalbomis, patogiau naudoti dvikalbę klaviatūrą, o kelias atskiras. Tada atitinkami žodynai suveiks iš karto. Tik pridedant antrą žodyną reikia pasirinkti ne dvikalbės, o atskiros klaviatūros variantą.

11:30:08
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Teisutis
komentaras prie straipsnio: „Kaip naudoti dvikalbę iOS 18 klaviatūrą

Taip, tai būtų sprendimas rašantiems tik lietuvių kalba. Tačiau kai rašai keliomis kalbomis, tai vargu ar būtų išeitis.

10:50:58
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Teisutis
komentavo Teisutis atsakydamas į komentarą, kurį parašė Egidijus
komentaras prie straipsnio: „Kaip naudoti dvikalbę iOS 18 klaviatūrą

Aš irgi susidūriau su ta problema, kai norint pasirinkti lietuvišką raidę, reikia eiti per didžiausią sąrašą simbolių, kol randi tinkamą. Taip pat tas dvikalbiškumas duoda tai, kad turi parašyti bent vieną žodį, kol telefonas supranta, kokia kalba rašoma. Mane tie du dalykai erzino. Pasirodo, problema sprendžiama paprastai: reikia ištrinti visas kalbas, pasiliekant tik lietuvišką (aišku ir jausmaženklį). Tada, norint parašyti lietuvišką simbolį, jie bus vienas šalia kito ir nereikės ieškoti simbolių jūroje. Taip pat iš karto įsijungs lietuviškas žodynas, kuri pradės patarinėti nuo pirmo rašomo žodžio.

10:33:05
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Egidijus
komentaras prie straipsnio: „Kaip naudoti dvikalbę iOS 18 klaviatūrą

Aš nežinau tokio būdo. …o būtų visai neblogai turėti galimybę pasirinkti savo raidžių rinkinį, kuris būtų rodomas paspaudus ir palaikius nuspaustą tam tikrą raidę.

10:03:30
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Egidijus
komentavo Egidijus
komentaras prie straipsnio: „Kaip naudoti dvikalbę iOS 18 klaviatūrą

Pas mane nustatytos lietuvių ir anglų klaviatūros. Bandant rašyti "ą" rodo daugybę raidžių variantų, kurios nėra nei lietuviškos, nei angliškos. Yra būdas padaryti, kad nerodytų nereikalingų raidžių?

20:43:23
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Edgar
komentavo Edgar atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „Europos Sąjunga – brangus galvos skausmas Apple

Tegul rodo ką nori, pilna gamintoju vietoj Apple

10:45:14
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Rimas
komentaras prie straipsnio: „Europos Sąjunga – brangus galvos skausmas Apple

Ačiū. Manau, kad taip, ta rinkos dalis mus ir gelbsti. SRA, žinoma, neblogai, tačiau manau ES jau pradeda užknisti „Apple“ ir ji po truputį pradeda rodyti nagučius.

10:42:16
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Rimas
komentavo Rimas
komentaras prie straipsnio: „Europos Sąjunga – brangus galvos skausmas Apple

Gerai, bent jau, kad ES pakankamai didelė rinka, O tai sėdėtume ne tik be AI bet ir be iPhone'ų 😩 p.s. dęk -> dėl, greičiausiai.

19:10:38
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas erikas
komentavo erikas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „Kuo skiriasi iPhone 16 nuo iPhone 15

Dėkui už straipsnį, informatyvu.

18:57:10
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė erikas
komentaras prie straipsnio: „Kuo skiriasi iPhone 16 nuo iPhone 15

Ačiū. Taip, matyt iš vieno telefono info į kitą kopijuodamas, kad mažiau rašyti reikėtų, kažkur pražiūrėjau.

18:37:14
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas erikas
komentavo erikas
komentaras prie straipsnio: „Kuo skiriasi iPhone 16 nuo iPhone 15

iPhone 15pro man rodos telephoto ne 5x, o 3x optinis priartinimas?

17:16:59
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Tomas
komentavo Tomas
komentaras prie straipsnio: „Kuo skiriasi iPhone 16 nuo iPhone 15

Ačiū Ramūnai. Geras straipsnis

13:13:06
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Tautvydas

Nuo rugpjūčio mėnesio laikinai pigiau ar nemokamai platinamų programėlių sąrašo nebeskelbiu. Tai daug laiko užimantis užsiėmimas. Po daugiau nei 8 metų šių programėlių sąrašo skelbimo, nutariau, kad toliau jų skelbti nėra prasmės, ypač dabar, kai atsirado daugiau aplikacijų parduotuvių prieinamų ES naudotojams. Tikiuosi „Mac Arena“ svetainėje rasite kitos, sau naudingos, informacijos.

11:22:52
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Tautvydas
komentavo Tautvydas

Sveiki, kur dingo programeliu su nuolaidomis skiltis?

22:50:37
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+ atsakydamas į komentarą, kurį parašė vidas
komentaras prie straipsnio: „Ar pavyko Apple sušvytėti rudens renginio metu?

Ponas taisyklė..😄 Dviejų žodžių sakinyje kelios klaidos.

13:29:50
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius

Geras ieškinys dėl iphone negalimo kontakto su vandeniu :) įdomu kuo baigsis...

11:00:48
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė vidas
komentaras prie straipsnio: „Ar pavyko Apple sušvytėti rudens renginio metu?

Pasakė tas, kas taisyklių, rašydamas komentarą, pats nelabai paiso.

07:45:46
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas vidas
komentavo vidas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „Ar pavyko Apple sušvytėti rudens renginio metu?

jei rašai rašyk lietuviškai nauduojant taisyklėmis.

10:32:50
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė vidas
komentaras prie straipsnio: „Ar pavyko Apple sušvytėti rudens renginio metu?

Sveiki, čia sisteminis dalykas. Reikės gal kada pasiknisti programiniame kode prie progos ir pažiūrėti, kurioje vietoje jis duomenų bazės išlupa tą informaciją. Su „kitais atvejais susijusiais su pavardėmis galininko linksnyje.“ - ne lietuvių vardų ir pavardžių nelabai mėgstu lietuvinti, nes tada tai tampa visai kita pavarde.

07:10:55
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas vidas
komentavo vidas
komentaras prie straipsnio: „Ar pavyko Apple sušvytėti rudens renginio metu?

Jei jau rašot lietuviškai , tai rašykit: APIE RAMŪNĄ BLAVAŠČIŪNĄ. Taip ir kitais atvejais susijusiais su pavardėmis galininko linksnyje.

23:32:09
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė DNABUG
komentaras prie straipsnio: „Ar pavyko Apple sušvytėti rudens renginio metu?

Sunku nuspėti, bet jei žiūrėti į istoriją tai turėtų apsireikšti 14-16 dienomis. Bet kuriuo atveju, spėju, ne vėliau 20 dienos kai pasirodys nauji telefonai, bet greičiausiai tai pora dienų anksčiau. Labiausiai tikėtina pirmadienį, 16d.

23:02:55
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas DNABUG
komentavo DNABUG
komentaras prie straipsnio: „Ar pavyko Apple sušvytėti rudens renginio metu?

iOS update 2024-09-16?

10:00:02
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Teisutis

Taip, galima ir taip, tačiau tie kas dažniau fotografuoja vaizdus Mac ekrane, dažniausiai, pasirenka trumpiausią ir greičiausią kelią tai padaryti. Ačiū už pastabą, nukopijavau senesniame (11 metų senumo) MacArena straipsnyje esančią lentelę, kurioje nebuvo Cmd ⌘-Shift ⇧-5 parinkties. Papildysiu šią.

09:53:26
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Teisutis
komentavo Teisutis

Galima dar pasinaudoti komanda Command - Shift - 5. Tada bus galima iš meniu rinktis ką nori kopijuoti, kur nori kopijuoti ir kiek laiko bus rodomas vaizdas. Tiesa, pasirinkimas tik tarp 5 ir 10 s.

10:33:34
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Apple Juice
komentaras prie straipsnio: „Kas yra RCS?

Nežiūrint to, kad Google jau kuris laikas aktyviai stumia RCS, ne visi operatoriai, net JAV jį palaiko. Kai kurie RCS palaiko tik dalinai, kiti tik tam tikriems telefonų modeliams, treti visai nepalaiko. Gal, kai prie RCS palaikymo prisijungė Apple, reikalai pajudės greičiau. Galiu klysti, bet man atrodo LT nei vienas operatorius nepalaiko RCS, o Android naudotojai turi naudoti Google messages, bet tada pranešimai keliauja per Google serverius, o ne operatorių.

09:57:52
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Apple Juice
komentavo Apple Juice
komentaras prie straipsnio: „Kas yra RCS?

iOS 18 beta 1 tinklas Telia , kolkas nematau kad palaikytu šitą funkciją. Tikėkimės kad palaikys visi mobilus operatoriai, ir nereikės mokėti papildomai pinigų.

08:45:22
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas 7+
komentavo Mantas 7+

Ačiū už atsakymą, vienintelis būdas, kuris neišbandytas Motion Calibration & Distanc. Išbandysiu jį.

08:36:58
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Mantas7+

Sveiki, Gali būti keletas priežasčių, kodėl „Apple Watch“ neseka jūsų širdies ritmo, pvz., „Wrist Detection“ funkcija gali būti išjungta, „Low Power Mode“ įjungtas, gali būti, kad netinkamai nešiojate laikrodį arba apyrankę - dirželis per laisvas. Gali būti jutiklių gedimų ar kliūčių. Dėl aktyvumo sekimo, pabandykite perkrauti abu – laikrodį ir telefoną. Jei nepadės, gal tada reikia pabandyti atstatyti (reset) duomenis Watch aplikacija » General » Reset (apačioje) » Reset Sync Data. Taip pat gali būti, kad reikia perkalbiruoti judesio daviklius. Telefone: Settings » Privacy » patikrinkite ar įjungta Location Services » žemiau System Services » Motion Calibration & Distance ir tada reikia atsidaryti workout aplikaciją laikrodyje ir vykdyti nurodymus, kiek pamenu reikia pasirinkti „workout'ą“ ir tada 20 minučių pasitreniruoti išlaikant tempą. Nelabai norisi tikėti, kad sutapo laikrodžio išsikrovimas ir jutiklių gedimas. Greičiausiai nusimušė kokie nors nustatymai arba dingo sinchronizacija. Taip pat galima pabandyti atsieti laikrodį nuo ragelio ir vėl pabandyti jį susieti iš naujo. Jei tai nepadės, gal verta palaukti atnaujinimo, o jei ir tai negelbės, galvoju gal servisas…

08:21:41
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Mantas7+
komentavo Mantas7+

Sveiki, po apple watch pilno išsikrovimo nebeveikia fitnes track ir heart sensor. Išbandyti visi būdai: reset, naujas "suporavimas" su telefonu, restart, visos funkcijos, kurioa turi būti įjungtos, low battery mode išjungtas, bet vis tiek neveikia fitnes track'inimas ir heart sensorius. Ar čia bug'as bus koks ir tikėtis po update, kad atsistatyts ar tiesiog "nusprogo" jutikliai? Žinau, kad čia būrimas iš kavos tirščių, bet gal kas kokių minčių turit? Nelabai norisi vežti į servisą ir mokėt už tikrinimą ar galbūt ir remontą, nes ko gero nebevertas remonto laikrodis, per senas. Apple watch SE

10:59:54
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas GIEDRIUS
komentavo GIEDRIUS

Buvo naudinga....dėkui!

11:27:36
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Marius

Čia daug kintamųjų: kieno duris, su kuo, kur mano žmona tuo metu ir t.t. :)

08:49:22
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas

O dar geriau būtų jeigu skambintų į duris... :D

14:19:12
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Marius

Taip, bet didesnė palaima aplanko kai paskambina per „FaceTime“ :)

13:57:26
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Marius
komentavo Marius

Kai skambina tokia "kaimyno žmona" - visada norisi matyti pranešimą per visą ekraną!... :D

19:21:39
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė erikas
komentaras prie straipsnio: „Ką naujo Apple pristatė WWDC24 renginio metu

Viskas priklauso nuo to kam bus naudojamas tas monitorius, nes jei žaidimams tai reikalingas greitas, jei tiesiog naršymui internete tai, iš principo bet koks, jei darbui su grafika tai svarbu, atkuriamų spalvų skaičius ir tikslumas bei galimybė monitorių kalibruoti ir matrica, kad būtų IPS. Man buvo svarbu atkuriamų spalvų tikslumas tai aš naudoju senuką (naudojau jį dar prie „Mac Pro“ pajungtą) NEC MultiSync PA271W. Manau renkantis monitorių neblogai būtų pažiūrėti kokias jungtis jis palaiko ir ar turi kokį USB hub'ą savyje, nes visai patogu tiesiai į monitorių pajungti kelis laidus ir palikti, tarkim klaviatūros, pelės ar dar ko nors įkrovimui. Nereikia landžioti po stalu (pas mane „mini“ prisuktas po stalo apačia) ir grabalioti tų USB jungčių, kurių „Mac mini“ ir taip nėra daug.

17:10:29
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas erikas
komentavo erikas
komentaras prie straipsnio: „Ką naujo Apple pristatė WWDC24 renginio metu

Žinau, kad ne į temą, nes buvo atskiras straipsnis apie mac mini, bet vistik noriu paklausti Ramūno, kokius jus naudojate monitorių ar monitorius su mac mini, arba kokius patartumėte pirkti?

13:06:47
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Teisutis
komentaras prie straipsnio: „Ką naujo Apple pristatė WWDC24 renginio metu

Išties, pats faktas, kad „Apple“ pažvelgusi į žemėlapį rado ir Lietuvą – džiugina. Manau, nebūtinai pagyvenusiems lietuviška sąsajos lokalizacija pravers. Neretai tenka matyti ir naudotojus, kurių negalėčiau pavadinti pagyvenusiais, naudojant rusišką naudotojo sąsają, net tada kai jie nėra rusai. Kiek aš suprantu, lietuviškų žodžių rekomendacijos renkant tekstą ir naudojant standartinę „Apple“ klaviatūrą kaip ir bus „iOS 18“. Yra Ona, kuri galės (tekstą) skaityti lietuvių kalba, manau tai didelis pagalbininkams tiems, kas naudoja šią funkciją, pavyzdžiui turi regėjimo negalią. Reikia tikėtis, kad ji veiks „žmoniškai“. Siri… tikrai būtų smagu jei Siri prabiltų lietuviškai, nors ir Valinskienės balsu :) Bet kol kas belieka tikėtis, kad importinė Siri taps ne tokia buka ir nenukreipinės kas antros užklausos į www – I found this on the web.

12:46:48
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Teisutis
komentavo Teisutis
komentaras prie straipsnio: „Ką naujo Apple pristatė WWDC24 renginio metu

Lietuvių kalbos palaikymas yra seniai lauktas. Ypač senyvo amžiaus žmonėms, kurie nesupranta anglų kalbos ir turi naudotis rusų. Tikiuosi, kad lietuvinimas neapsiribos vien meniu ir programų pavadinimų išvertimu. Norėtųsi matyti ir pilną lietuvių kalbos žodyno palaikymą, neapsiribojant vien teksto tikrinimu, bet ir žodžių siūlymu renkant tekstą. O kad Siri kada nors supras lietuviškai tai sunku patikėti.

15:43:05
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Tomas
komentaras prie straipsnio: „Kada laikas keisti Mac kompiuterį?

Tas „gerai“ labai subjektyvus dalykas. Aš bandžiau kažkuriame savo „Mac“ (atrodo „Mac Pro“) viena versija naujesnę nei palaikoma„macOS“ įdiegti, ir manęs našumas netenkino.

11:37:38
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Tomas
komentavo Tomas
komentaras prie straipsnio: „Kada laikas keisti Mac kompiuterį?

Sveiki! Aš tai turiu sena mac mini ir palaiko iki catalina. Naudoju opencore ir dabar naudoju sonoma versija. Kol kas veikia gerai. Linkėjimai

16:40:21
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Kęstas
komentaras prie straipsnio: „Kaip sustiprinti iPhone apsaugą nuo vagišių

A) man atrodo „be interneto“ veikia kai aktyvuotas prarasto įrenginio režimas. B) tai, kad internetas nėra būtinas, nereiškia, kad paslauga veikia nuo šv. dvasios. Akumuliatorius neturėtų būti išsekęs.

15:43:02
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Kęstas
komentavo Kęstas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Ramūnas
komentaras prie straipsnio: „Kaip sustiprinti iPhone apsaugą nuo vagišių

o kaip tai padaryti, kad be interneto rodytu Find My? Nes vaikui pasibaigia interneto sąskaita arba išsikrauna telefonas, nieko ir neberodo kur yra. Tik paskutinė matyta vieta ir prieš kiek minučių.

13:13:52
Komentaras, kurį parašė Mac Arena skaitytojas Ramūnas
komentavo Ramūnas atsakydamas į komentarą, kurį parašė Stasys
komentaras prie straipsnio: „Kaip sustiprinti iPhone apsaugą nuo vagišių

Tai nė kiek nepadės. Nuo iOS 13 nereikalingas internetas, kad žinoti įrenginio buvimo vietą.