Apple sveikina konkurenciją App Store

Apple“ sukūrė specialų puslapį, kuriame paaiškina kaip veikia „iOS“ aplikacijų parduotuvė „App Store“.

Naujai sukurtame puslapyjeApple“ pasakoja, kad aplikacijų parduotuvė „App Store“ buvo sukurta dviem tikslams įgyvendinti: padaryti saugią ir patikimą vietą naujų aplikacijų paieškai bei vietą kur aplikacijų kūrėjai galėtų uždirbti.

Pirmojo tikslo įgyvendinimui „Apple“ prisiima sau atsakomybę užtikrinti, kad aplikacijos atitiktų aukštus joms keliamus konfidencialumo, saugumo ir turinio reikalavimus. Kiekvieną savaite vidutiniškai „Apple“ patikrina 100 000 aplikacijų. Kaip taisyklė, dėka procesų automatizavimo ir ir šimtų juose dalyvaujančių inžinierių grupei, šis procesas užima 24 valandas.

Patikrą praeina apie 60 proc. pateiktų aplikacijų, 40 proc. dažniausiai yra atmetamos. Dažniausia aplikacijų atmetimo priežastis nežymios su konfidencialumu susijusios klaidos. Kiekvienas aplikacijos kūrėjas gali apskųsti tokį „Apple“ sprendimą ir „Apple“ per savaitę skambina maždaug 1000 kartų tokiems programuotojams siekdama jiems padėti išspręsti problemą.

Kas link antrojo tikslo, „Apple“ sako jog „App Store“ skatina konkurenciją:

Mes manome, kad konkurencijos dėka aplikacijos skirtos mūsų klientams tampa vis geresnėmis.

Mes taip pat rūpinamės aplikacijų kokybe, o ne jų kiekiu. Todėl, nors kitose parduotuvėse daugiau aplikacijų ir jų daugiau atsisiunčiama, „App Store“ uždirba daugiau pinigų programuotojams. Mūsų naudotojai pasitiki „Apple“ ir šis pasitikėjimas turi didelę reikšmę tam kaip mes programuotojų aplikacijoms užtikriname teisingą ir konkurencingą parduotuvės veiklą.

Toliau „Apple“ pateikia nemažai aplikacijų, konkuruojančių su jos pačios sukurtomis pavyzdžių. Jų tarpe yra tokios aplikacijos kaip: „Spotify“, „Google Maps“, „Gmail“, „Instagram“, „Snapchat“, „Dropbox“, „YouTube“, „Evernote“, „Skype“ ir „Google Chrome“.

Statistiškai 84 proc. aplikacijų esančių „App Store“ yra nemokamos, nors daugelyje jų yra įdiegtos jų įsigijimo ar prenumeratos galimybės bei reklama. Metų bėgyje, už visas apmokėtas aplikacijas ir prenumeratas „Apple“ surinkdavo 30 proc. komisinį mokestį. Pastaraisiais metais šis mokestis sumažėjo iki 15 proc.

Kelių paskutinių mėnesių bėgyje, „Apple“ nepatenkintų naudotojų ir programuotojų ne kartą buvo kaltinama „App Store“ monopolizavimu. Galimai šis puslapis ir buvo sukurtas siekiant pademonstruoti kompanijos skaidrumą.

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Vienas komentaras

  1. Kas liecia MacOS App Store tai ten labai liudna, visos geros programos is ten pabego arba isvis net neatejo, del apples cenzuros.

Palikti atsakymą: Andrius (@SAMas23) Atšaukti atsakymą

Į viršų