Kaip stebėti miego kokybę naudojant Apple Watch

Apple Watch

Apple Watch“ gali būti puikus miego kokybės stebėjimo įrankis, panaudojant trečių šalių sukurtas programėles, kurios gali užfiksuoti kaip kokybiškai miegate, kiek kartų buvote pabudę ar atsikėlę ir patarti kaip nakties miegą padaryti dar saldesniu.

Apple Watch“ neturi įdiegtų miego sekimo programėlių, bet vos kelių mygtukų paspaudimu, „iPhone“ arba „Apple Watch“ galima paversti miego sekimo aparatu.

Geriausiai miego kokybę gali sekti tokios „Apple Watch“ aplikacijos, kurios geba automatiškai nustatyti, kad jau atsigulėte ir kada užmigote.

Norint tiksliai sekti miego kokybę, teks dėvėti „Apple Watch“ ir miegant. Tai reiškia, kad vertėtų įsigyti patogią apyrankę ir susiplanuoti „Apple Watch“ įkrovimą (pvz.: prieš einant miegoti įkrauti iki 100% arba atsikėlus iškart laikrodį padėti ant įkrovimo stotelės)

Kaip stebėti miego kokybę, naudojant Apple Watch

Yra sukurta nemažai „Apple Watch“ programėlių skirtų miego kokybės ir ciklų sekimui. todėl pateikiame geriausias „Apple Watch“ miego sekimo programėles:

  • „Gyroscope“ – nemokama
  • „Sleep Watch by Bodymatter“ – nemokama (panašu Lietuvai skirtoje „App Store“ šios aplikacijos dar nėra, bet jei turite kitos šalies „Apple ID“ — programėlę atsisiųsti galite nemokamai)
  • „Autosleep“ - 3,49 €
  • „Sleep Tracker“ – 2,29 €

Parsisiųskite vieną iš mūsų rekomenduotų aplikacijų į „iPhone“ ir paskui akimirksniu perkelkite į „Apple Watch“. Kiekvienoje programėlėje lauks trumpas aplikacijos pritaikymo procesas — reikės susikurti asmeninę paskyrą ir nurodyti dar kelias detales padėsiančias aplikacijai suprasti jūsų miego įpročius.

Didesnė dalis aplikacijų pačios pradeda sekti miegą, vos atsigulus į lovą.

„Gyroscope“ aplikacija supranta kada laikrodį dėvintis žmogus atsigula skaityti knygą ar žiūrėti filmą.

Norint išsirinkti „savo“ programėlę — reikėtų išbandyti bent porą skirtingų. Mano nuomone geriausiai veikia „Gyroscope“. Ramūnas Blavaščiūnas naudoja „Autosleep“.

Einant miegoti, kad laikrodžio pranešimai ir skambučiai neblaškytų jūsų arba šalia gulinčio asmens geriausia aktyvuoti „Do not Disturb“ režimą telefone bei nurodyti jį naudoti ir „Apple Watch“:

  1. iPhone“ atidarykite Watch aplikaciją
  2. Aktyvuokite My Watch skiltį - ekrano apačioje (jei ši nėra aktyvi)
  3. Pasirinkite General
  4. Paspauskite ant Do Not Disturb
  5. Įjunkite Mirror iPhone funkciją paslinkdami svirtelę į „On“ poziciją

Jei „Do not Disturb“ aktyvyoti dėl kokių nors priežasčių nenorite — vertėtų einant miegoti laikrodyje įjungti „Movie theater mode“:

  1. Perbraukdami pirštu nuo laikrodžio ekrano apačios į viršų, aktyvuokite kontrolės centrą
  2. Spauskite ant kaukių/veidų piktogramos.

Tai išjungs „Raiste to Wake“ funkciją, kuri leidžia vos pakėlus ranką iškart prabudinti „Apple Watch“.

Taip pat vertėtų įjungti ir „Do Not Disturb“.

Apie Edvinas Krupinskas

 Apple technikos fanas nuo ankstyvo ryto iki gilios nakties.

Komentarų: 5 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Įdomu ar eina su laikrodžio kuria programa padaryti, kad gautum priminimą kada pasieki nustatytą žingsnių kiekį ir pasieki tam tikrą pulso dažnį (iš anksto nustatytus).
    Kiek bandžiau kažkaip neradau :(
    Mokamų dar nepirkau :)

Parašykite komentarą

Į viršų