Nustokite slėpti išsikišimą iPhone X ekrane

iPhone X kameros

Jei tikėti „Apple“ gandais, „iPhone X“ dizaino telefonus matysime ir 2018 metais. Ji taip pat bus su „kupra“ ekrane, jų bus daugiau ir jie bus didesni.

Juoda intervencija į „iPhone X“ ekrano sritį yra vienas iš šio telefono modelio išskirtinų bruožų, tačiau kai kurie šio telefono savininkai teigia, kad tas išsikišimas traumuoja juos, jų akis ir jie įnirtingai ieško būdų šiai „kuprai“ paslėpti. Dažniausiai išsikišimo nekenčiančių naudojamas būdas yra įvairūs darbalaukio paveikslėliai, kurių viršuje esanti juoda juosta vizualiai panaikina išsikišimą pagrindiniuose sistemos languose.

Kai kurie dizaineriai bona fide dalinasi savo kūriniais, kuriuose: „atkreiptas dėmesys į būsenos juostos aukštį, kampų suapvalinimą ir taip sukurtas neblaškanti ir optimizuota kompozicija“. Kai kurie net nemokamai siūlo „Photoshop“ ruošinius, kurių pagalbą šią aplikaciją naudojantys gali susikurti savo „iPhone X“ darbalaukio foną panaikinantį „bjaurų išsikišimą“.

Asmeniškai man tas išsikišimas nė kiek netrukdo. Kalbant apie jo panaikinimus, darbalaukio paveikslėlių metodas yra laikinas, nes atidarius kokios nors aplikacijos (jei jos fonas ne juodas) langą – išsikišimas vėl tampa matomas. Grįžus į pagrindinį sistemos langą jis dingsta, atidarius aplikaciją vėl pasirodo ir tas šokinėjimas ir tai dingstančio tai vėl pasirodančio elemento šokis ilgainiui gali pradėti labiau erzinti nei jo pastovus buvimas. Tiesą sakant ne gali pradėti, o pradės labiau erzinti. Kaip greitai — priklauso nuo jūsų temperamento. Kodėl?

Jei iš tiesų negalite pakęsti šio išsikišimo — ko gero teisingiausia būtų imtis priešingų žingsnių — jo nenaikinti ir priversti save jį matyti kiek įmanoma dažniau.

Remiantis gerai žinoma mūsų smegenų veikimo principo vingrybe vadinama „pažinties su objektu efektu“ labiau susipažinus su objektu išsivysto to objekto toleravimas. Tai klasikinis prievartos (brute-force) taktikos naudojimas reklamoje. Pavyzdžiui, visiškai nesvarbu jog jums nepatinka kokia nors konkreti reklama, ji gal jus pirmus dešimt kartų net erzina — tai tik laiko klausimas. Žinoma, tai nereiškia, kad vienuoliktą kartą pamačius tą reklamą ji pradės jums patikti — greičiausiai netapsite aistringas jos mylėtojas, bet tikėtina jog pradėsite ją ignoruoti ar jausti neutralius jausmus. Tai gal nėra visiškai tai ko siekia reklamos užsakovas, tačiau bet kuriuo atveju tai geriau nei pasibjaurėjimas ar kitokios neigiamos emocijos.

Ne vienas tikriausiai pamena savo ir/ar aplinkinių bumbėjimą kai buvo pakeisti „Instagram“, „Airbnb“ ir eilės kitų aplikacijų, paslaugų ar kompanijų logotipai. Ir ką? Greičiausiai dabar jie net „neerzina akies“, o gal net patinka…

Todėl mano patarimas tiems, ką erzina ar tiesiog nepatinka tas akivaizdus „Face ID“ ir priekinių kamerų įsiveržimas į „iPhone X“ ekrano sritį — vietoje to, kad ieškotumėte būdo jį paslėpti — priešingai — padarykite, kad jis matytųsi ir matytųsi kaip įmanoma geriau — greičiau priprasite ir bus patiems lengviau. O turint omenyje, kad tą išsikišimą matysime ne tik „iPhone X“, o ir 2018 ir gal net dar vėliau pasirodysiančiuose „iPhone“ — padarykim sau paslaugą.

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Komentarų: 3 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. O man kaip tik patinka tas išsikišes šnypštukas. Nors tik vieną kartą laikiau telefoną rankose, jis atrodo kitoks nei kiti. Tai lyg antras iPhone'ų išskirtinumas kaip buvo su Home buttont, taip su Šnypštuku...

Parašykite komentarą

Į viršų