Net senesnis „iPhone 6“ žaidimams geresnis nei „HTC 10“ ar „Galaxy S7“

Temos: Android, iOS, iPhone

Apžvalgose rašoma, kad „Galaxy S7“ ir „HTC 10“ yra geriausi „Android“ telefonai, kuriuos galima įsigyti šiais metais, tačiau jei mėgstate žaisti – šie telefonai nėra tie įrenginiai, kuriuos turėtumėte rinktis. Net dviejų metų senumo „iPhone 6“ veikia geriau už šiuos „Android“ flagmanus.

Kaip žinia, žaidimai yra daugiausiai pajėgumų iš įrenginio reikalaujančios aplikacijos. CPU ir GPU pajėgumų patikros aplikacijos dažnai neatskleidžia tikros šių išmanių telefonų komponentų situacijos, kai kalbama apie žaidimus. Tiesa pasakius nėra didelio pasirinkimo ir mobiliems įrenginiams skirtų aplikacijų leidžiančių objektyviai įvertinti įrenginio našumą žaidimuose.

Alex Cranz iš „Gizmodo“ pasitelkęs paslaugą „GameBench“ atliko kai kurių telefonų testus. „GameBanch“ analizuoja FPS, CPU, GPU ir akumuliatoriaus naudojimo duomenis. Žaidimų grafikos plastiškumas priklauso nuo to kiek kadrų per sekundę (fps) atkuriamas vaizdas. Daugelis mobiliems įrenginiams skirtų žaidimų vaizdą rodo 30 arba 60 kadrų per sekundę režimu.

„iPhone 6s“, biudžetinis „iPhone SE“ ir net senesnis „iPhone 6“ puikiausiai žaidimų vaizdą geba atkurti 60fps režimu, tuo tarpu „Android“ telefonai, tame tarpe ir naujausi „Galaxy S7“, „HTC 10“ bei „LG G5“, tokiame režime dirbti nesugeba.

„“iPhone SE“ – mažutis „Apple“ biudžetinis telefonas, kurio viduriai tokie patys kaip ”iPhone 6s“ rodo aukščiausią klasę. Net mano dviejų metų senumo ”iPhone 6“ be vargo ”Lara Croft Go“ žaidime įsibėgėja iki 59fps”, - rašo Cranz.

„Android“ flagmanams tokia žaidimo kokybė yra nepasiekiamos aukštumos. „Samsung Galaxy S7“, kuriame įdiegti, daugeliui „Android“ savininkų susižavėjimą keliantys, „Snapdragon 820“ procesorius ir „Adreno 530“ GPU, viso labo išstena tik 44fps. Net naujausias „HTC 10“ sugeba išspausti tik 44fps, o su „LG G5“ pajėgumais dar prasčiau – 42fps. Jei aukščiausios klasės „Android“ įrenginiams 60fps yra neįkandamos aukštumos – apie vidutinės klasės įrenginių darbo našumą, matyt, nėra prasmės net pradėti kalbą.

Žinoma, daugeliui išmaniųjų telefonų naudotojų ši bėda – jokia problema, tačiau šie duomenys parodo, kad kelti „Android“ įrenginių „geležies“ pajėgumus nėra pakankamos priemonės, kad šie įrenginiai pasiektų „iPhone“ aukštumas. Programinės įrangos, kaip ir pačios operacinės sistemos optimizavimas visada buvo silpnoji „Android“ pusė, o ir programuotojai „Android“ aplikacijų optimizavimui skiria mažiau dėmesio, nei tai daro kurdami aplikaciją skirtą „iOS“ įrenginiams – „iPhone“, „iPad“ ar „iPod touch“.

Žinoma, technologijos nestovi vietoje ir „iPhone“ pranašumas nebūtinai yra kas nors nekintančio ir amžino. „Android“ platforma taip pat juda pirmyn, pavyzdžiui „Vulkan API“ esanti „Metal“ ekvivalentas, leidžia programuotojams į „Android“ sistemą žiūrėti daug rimčiau.

Kaip ten bebūtų, kalbant apie dabar esančią situaciją, net ir dviejų metų senumo „iPhone“ sutriuškina „Android“ flagmanus be didesnio vargo ir nepalieka net mažiausio šanso jiems laimėti, o dar spartesnis geresnis ir pajėgesnis „iPhone 7“ jau ne už kalnų.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Vienas komentaras

  1. Iphone savininkas

    Rezoliucijas paziurekite ekranu tada testus reikia daryti, puga ir tiek. Turiu Iphone 6, is programines puses geras aparatas is technines jau antra kart per menesi i garantini tai kamera paslinkus, tai kampas traskas tik ispakuotas ech....

Atsakyti Iphone savininkas Atšaukti atsakymą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų