98% „AirPods“ naudotojų patenkinti savo ausinėmis

Temos: Apple, Statistika

„Creative Strategies“ atliktas tyrimas rodo, kad „AirPods“ ausinių naudotojai yra patenkinti naujomis „Apple“ ausinėmis ir šis pasitenkinimo lygis yra rekordiškai aukštas.

Pernai metais, susikooperavę „Creative Strategies“ ir „Experian“ analitikai atliko tyrimą, kurio metu nutarė patyrinėti kur ir kaip žmonės naudoja „balso asistentus“. Prieš savaitę tų pačių analitikų kompanijų junginys nutarė tyrimą pakartoti ir pažiūrėti kaip per metus pasikeitė naudotojų įpročiai. Tuo pačiu, savo tyrimą jie papildė naujais klausimais susijusiais su naujomis „Apple“ „AirPods“ ausinėmis, nes balso asistento „Siri“ integravimas jose yra viena iš svarbesnių savybių.

Naudotojų pasitenkinimo „AirPods“ ausinėmis apklausos rezultatai (2017).  Šaltinis: „Creative Strategies“/„Experian“

Tyrimas, kurio metu buvo apklausi 942 respondentai parodė, kad 82% „AirPods“ ausinių naudotojų yra „labai patenkinti“ savo pirkiniu, o 16% pažymėjo, kad yra „patenkinti“ savo ausinėmis. Bendras rezultatas yra 98% patenkintų „AirPods“ ausinių naudotojų ir tai aukščiausias pasitenkinimo rezultatas „Apple“ produktu, kurį kada teko užfiksuoti „Creative Strategies“ analitikams.

„Bendras naudotojų pasitenkinimo lygis yra 98% ir tai naujas pasitenkinimo “Apple” produktu rekordas“, – rašo pagrindinis „Creative Strategies“ analitikas Ben Bajarin. „2007 metais pasirodžius “iPhone”, naudotojų pasitenkinimas buvo 92%, 2010 metais “iPad” pasitenkinimo lygis buvo 92%, o 2015 metais “Apple Watch” pasiekė 97% naudotojų pasitenkinimo aukštumas“.

Apklausoje taip pat buvo stengiamasi įvertinti NPS (Net Promoter Score)[1] domimasi ar „AirPods“ naudotojas rekomenduotų šias ausines kitiems įvertinant šį rodiklį nuo 0 iki 10, kai 0 yra „vargu ar rekomenduočiau“, o 10 - „labai tikėtina, kad rekomenduočiau“. „AirPods“ ausinės surinko bendrą 72 balų rezultatą, kuris yra aukštesnis nei „iPhone“ (72). „Specialistai linkę matyti, kad didesnis nei 50 NPS yra puikus, o skaičiai viršijantys 70 yra rodo, kad produktas yra vienas geriausių pasaulyje“, – sako Bajarin.

Labiau patyrinėjus surinktus apklausos duomenis, į akis krenta ir aukštai įvertintos atskiros „AirPods“ funkcijos, tokios kaip ausinių įkrovimo trukmė ar ausinių dėklo dizainas. Bendras ausinių akumuliatoriaus tarnavimo laikas ir pačių ausinių patogumas surinko 95%, tuo tarpu tai kaip patogiai ir saugiai ausinės „jaučiasi“ ausyse kiek mažesnis – 93%. Reikia pastebėti, kad 4.6% ausinių naudotojų jų patogumą ausyse įvertino, kaip „nepatenkinamą“.

Naudotojų pasitenkinimo tam tikromis „AirPods“ ausinių  funkcijomis rodikliai.  Šaltinis: „Creative Strategies“/„Experian“

88,97% naudotojų pažymėjo, kad jų „AirPods“ prie „iPhone“ prisijungia vos tik yra įdėtos į ausis, 82,5% naudotojų norėtų turėti galimybę prieiti prie daugiau kontrolės funkcijų. Dabar „AirPods“ naudotojai gali atsiliepti į telefoninį skambutį atsiliepti palietę bet kurią iš ausinių, o palietę ją du kartus aktyvuoti „Siri“ papildomiems veiksmams, tokiems kaip garso reguliavimas ar kito muzikinio kūrinio pasirinkimas.

Galiausiai apklausoje buvo pateikti bendri klausimai leidžiantys išsiaiškinti šių ausinių naudotojų sentimentus šiam produktui. 82% paminėjo, kad „AirPods“ ausinės yra jų mėgstamiausias „Apple“ gaminys išleistas per keletą metų.

Dar keli apklausos rezultatai:

  • 84% respondentų, kad kartais, tam tikrose situacijose pakanka naudoti ir vieną „Airpods“ ausinę;
  • 62% respondentų patvirtino, kad „AirPods“ dėka jie daugiau naudoja audio turinio (muzika, knygos, podkastai ir t.t.) nei tai darydavo iki įsigijo „AirPods“.
  • 64% respondentų neigia, kad turi „laidines“ ausines su po ranka tam atvejui jei „AirPods“ neveiktų

„AirPods“ ausinių populiarumas akivaizdus. Jau praėjo nemažai laiko po „AirPods“ debiuto, tačiau iki šiol jaučiamas didelis šių ausinių deficitas ir net JAV, ausinių pristatymo laikas yra 6 savaitės.

Ar jau esate vienas tų laimingųjų įsigijusių „AirPods“ ausines? Kokie įspūdžiai?


  1. Net Promoter Score (NPS) - Rekomendavimo lygis (NET Promoter Score/NPS) skirtas išsiaiškinti, kokia dalis klientų yra „propaguotojai“, t.y. linkę rekomenduoti įmonės produktus ar paslaugas ir kokia dalis – „peikėjai“, t.y. nelinkę įmonės rekomenduoti ar linkę reikšti savo nepasitenkinimą įmonės teikiamomis paslaugomis ar jos gaminamais produktais. Kuo didesnis teigiamas NPS, tuo didesnį potencialą įmonė turi augti ir vystytis, nes be tradicinių reklamos ir marketingo priemonių ji yra reklamuojama „iš lūpų į lūpas“, o tai neabejotinai turi didelę įtaką įmonės pardavimams ir klientų skaičiui.  ↩

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Į viršų