Kaip susigrąžinti pinigus už aplikaciją ar kitą „Apple App Store“ įsigytą turinį

Jei esate nepatenkinti įsigyta aplikacija - galite susigrąžinti už ją sumokėtus pinigus.

Jei įsigijote aplikaciją, kuri Jums nepatinka ar jos veikimas neatitinka aplikaciją lydinčio aprašymo, o gal ją pasinaudojęs Jūsų neapdairumu įsigijo Jūsų vaikas, ji veikia nekorektiškai ar turite kitokių priežasčių norėti „prekę grąžinti“ - labai tikėtina, kad „Apple“ grąžins už ją sumokėtus pinigus.

Norint atgauti už įsigytą aplikaciją sumokėtus pinigus šansai padidėja jei ilgai nedelsite ir pinigų susigrąžinimo paraišką pateiksite praėjus kokiai savaitei. 2015 metų pradžioje „Apple“ pakeitė „iTunes“ ir „Mac App Store“ taisykles taip, kad jos atitiktų Europos Sąjungos teisės aktų reikalavimus ir dabar Europos Sąjungos aplikacijų „Apple“ elektroninėse parduotuvėse pirkėjai gali grąžinti aplikacijas per 14 dienų nuo jų įsigijimo.

Norėčiau paminėti, kad susigrąžinti pinigus galima ne tik už aplikacijas, bet ir už muziką, filmus, knygas ar bet kokį per „iTunes“ ar „Mac App Store“ įsigytą turinį.

Norėdami susigrąžinti pinigus:

  1. Atidarykite interneto naršyklę ir prisijunkite prie reportaproblem.apple.com svetainės.
  2. Prisijunkite su savo „Apple ID“, kurį naudojate „iTunes“ ar „Mac App Store“.
  3. Sąraše raskite aplikaciją, kuria nesate patenkinti ar norite susigrąžinti už ją sumokėtus pinigus dėl kitų priežasčių ir paspauskite ant Report a Problem mygtuko esančio dešinėje aplikacijos lauko pusėje.
  4. Choose Problem sąrašo pasirinkite labiausiai Jūsų situaciją atitinkančią „problemą“ ir žemiau esančiame lauke pateikite trumpą problemos aprašymą.
  5. Spauskite Submit

Atlikus šiuos veiksmus Jūsų paraiška bus pateiktą. Kaip taisyklė 36 valandų bėgyje turėtumėte sulaukti „Apple“ sprendimo ir, greičiausiai, pinigus atgausite.

Atgavus pinigus aplikacija nebus ištrinta iš Jūsų įrenginio. „Apple“ ją panaikins tik iš Jūsų įsigyto turinio sąrašo ir negalėsite jos įdiegti į kitus įrenginius. Patarčiau tuo nepiktnaudžiauti ir aplikaciją patiems pašalinti. „Apple“ stebi tokių aplikacijų naudojimą ir labai lengvai galite patekti į juoduosius kompanijos sąrašus ir šia galimybe nesinaudoti, kaip šansu išbandyti aplikaciją.

Vienas į „Apple“ nemalonę patekęs vartotojas pasakoja, kad naujas taisykles (galimybę susigrąžinti pinigus) jis pradėjo traktuoti kaip šansą išbandyti aplikacijas. Išleidęs apie 30€ įvairioms aplikacijos jis susigrąžino 20€, tačiau „Apple“ atkreipė dėmesį į jo elgesį ir dabar jam kaskart įsigyjant aplikacija įrenginio ekrane pasirodo pranešimas informuojantis, kad už įsigyjamą aplikaciją pinigų jis atgauti negalės.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Vienas komentaras

  1. Pasinaudojau patarimu. Suveikė :). Ačiū. Atsakymą, kad grąžina pinigus už aplikaciją, gavau per 3 val.

Atsakyti Vitalijus Atšaukti atsakymą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų